Η ηλεκτρική πλατφόρμα της VW
6.850 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2018)
Καλεσμένοι της VW στη Δρέσδη, για να γνωρίσουμε τα θεμέλια που θα στηρίξουν τα ηλεκτρικά της εταιρείας, πιστεύαμε ότι δε θα δούμε κανένα νέο μοντέλο. Κι όμως, ουσιαστικά γνωρίσαμε όχι ένα, αλλά 27 αυτοκίνητα από το μέλλον του γερμανικού ομίλου.
What is new
- Aυτονομία έως 550 χλμ.
- Λανσάρισμα μοντέλου και προπαραγγελίες μέσα στο 2019
- Θα ακολουθήσουν όλες οι εταιρείες του ομίλου
Ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον, είναι κάτι που μέχρι τώρα πρέπει όλοι να το έχουμε αντιληφθεί και κατανοήσει. Δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία, αλλά για μια επικείμενη πραγματικότητα, η οποία είναι έτοιμη να μπει στο προσκήνιο. Πόσο έτοιμη; Έτοιμη σε επίπεδο μηνών, όπως δείχνει ξεκάθαρα και η πρόθεση της VW να παρουσιάσει ήδη από το 2019 το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα υπό την ομπρέλα του νέου σήματος ID. Aπό το 2019 θα ξεκινήσουν και οι προπαραγγελίες για το νέο μοντέλο (θα λέγεται πιθανότατα Neo), το οποίο θα είναι σε μέγεθος μικρομεσαίου, με το κανονικό, μεγάλης κλίμακας λανσάρισμα να γίνεται το 2020.
Αμεσος στόχος: 150.000 ηλεκτρικά την πρώτη χρονιά και 1 εκατομμύριο έως το 2025. Η VW λοιπόν είναι έτοιμη να μπει στην πρίζα, να ανεβάσει την τάση στα ηλεκτρικά, να τα κάνει πιο μαζικά και να ρίξει την τιμή τους αυξάνοντας την παραγωγή. Κι ακριβώς επειδή είναι έτοιμη, μας κάλεσε στη Δρέσδη για να δούμε το θεμέλιο του όλου σχεδίου: την πλατφόρμα, την μπαταρία και τον τρόπο φόρτισης όλων των ID μοντέλων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Παρουσίαση της ηλεκτρικής πλατφόρμας της VW- Aυτονομία έως 550 χλμ.
- Λανσάρισμα μοντέλου και προπαραγγελίες μέσα στο 2019
- Θα ακολουθήσουν όλες οι εταιρείες του ομίλου
Ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον, είναι κάτι που μέχρι τώρα πρέπει όλοι να το έχουμε αντιληφθεί και κατανοήσει. Δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία, αλλά για μια επικείμενη πραγματικότητα, η οποία είναι έτοιμη να μπει στο προσκήνιο. Πόσο έτοιμη; Έτοιμη σε επίπεδο μηνών, όπως δείχνει ξεκάθαρα και η πρόθεση της VW να παρουσιάσει ήδη από το 2019 το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα υπό την ομπρέλα του νέου σήματος ID. Aπό το 2019 θα ξεκινήσουν και οι προπαραγγελίες για το νέο μοντέλο (θα λέγεται πιθανότατα Neo), το οποίο θα είναι σε μέγεθος μικρομεσαίου, με το κανονικό, μεγάλης κλίμακας λανσάρισμα να γίνεται το 2020.
Αμεσος στόχος: 150.000 ηλεκτρικά την πρώτη χρονιά και 1 εκατομμύριο έως το 2025. Η VW λοιπόν είναι έτοιμη να μπει στην πρίζα, να ανεβάσει την τάση στα ηλεκτρικά, να τα κάνει πιο μαζικά και να ρίξει την τιμή τους αυξάνοντας την παραγωγή. Κι ακριβώς επειδή είναι έτοιμη, μας κάλεσε στη Δρέσδη για να δούμε το θεμέλιο του όλου σχεδίου: την πλατφόρμα, την μπαταρία και τον τρόπο φόρτισης όλων των ID μοντέλων.