Ο ερχομός των νέων μοντέλων ακολουθείται -και μάλιστα σύντομα - από δουλειές ανεξάρτητων σχεδιαστών οι οποίοι σπεύδουν είτε να προοικονομήσουν τις εκδόσεις που θα έρθουν, είτε να καταθέσουν τις δικές τους ιδέες για τα πως θα ήθελαν να δουν το εκάστοτε αυτοκίνητο.
Το τελευταίο ανεξάρτητο σχέδιο που έκανε την εμφάνισή του αφορά την κάμπριο έκδοση του νέου VW Golf! «Δράστης» της όλης υπόθεσης είναι ο X-Tomi Design, ο οποίος πήρε την 8η γενιά του γερμανικού μικρομεσαίου, αφαίρεσε την οροφή και μαζί με μικρές αλλά σημαντικές διαφοροποιήσεις απέδωσε το κάμπριο Golf. Δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες πως η γερμανική μάρκα σκοπεύει να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο, ωστόσο οι αισιόδοξοι φίλοι της μάρκας αναρωτιούνται ρητορικά πως «από τη στιγμή που είδαμε πρόσφατα το T-Roc κάμπριο, γιατί να μη συμβεί το ίδιο και για το νέο Golf;»
Ρεαλιστικά οι πιθανότητες είναι σχεδόν μηδενικές, ωστόσο το σίγουρο είναι πως αν το μοντέλο έρχονταν στη «ζωή» τότε θα αντλούσε πλήθος χαρακτηριστικών του hatchback, όπως το μεγαλύτερο κομμάτι των μηχανικών συνόλων. Να θυμίσουμε πως η γκάμα του Golf 8 περιλαμβάνει αρχικά δύο 3κύλινδρους TSI απόδοσης 90 και 110 ίππων, δύο νέους 4κύλινδρους 115 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και ένα νέο TDI που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού ψεκασμού NOx, κάτι δηλαδή που είδαμε και στο νέο Passat.
Παράλληλα το Golf 8 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen με 5 υβριδικούς κινητήρες και σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10 % στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα ο eTSI κινητήρας (mild hybrid) θα διατίθεται σε 3 επίπεδα ισχύος (110, 130 και 150 άλογα), ενώ οι εκδόσεις eHybrid (plug-in) θα αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αμφότερες θα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά, για όση ενέργεια έχει η 13 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.