ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα Ferrari 12Cilindri τιμάει το όνομά της με V12 μοτέρ & 830 άλογα

10.018 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2024)
Η νέα Ferrari 12Cilindri τιμάει το όνομά της με V12 μοτέρ & 830 άλογα
16 Φωτογραφίες »

- Με V12 μοτέρ και 830 άλογα.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.
- Σπορ αισθητική μέσα και έξω.
- Οι πίσω τροχοί στρίβουν σε διαφορετική κατεύθυνση ο ένας με τον άλλον.

Με V12 μοτέρ και 830 άλογα

Χωρίς τούρμπο και χωρίς υβριδισμό η ολοκαίνουργια Ferrari 12Cilindri έκανε το ντεμπούτο της τιμώντας στο ακέραιο το όνομά της. Η νέα Ιταλίδα καλλονή, αποτελεί την διάδοχο της 812 Superfast και εξοπλίζεται με έναν παραδοσιακό αλλά περιζήτητο V12 κινητήρα 6,5 λίτρων και έρχεται με ισχύ 830 ίππων.
 
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μάρκα, το μοτέρ των 6,5 λίτρων είναι η τελευταία εξέλιξη του F140 V12 της Ferrari, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Enzo πριν από δύο δεκαετίες. Όπως προαναφέραμε αποδίδει 830 άλογα στις 9.250 σ.α.λ. και ροπή 678 Nm στις 7.250 σ.α.λ., την ώρα που ο κόφτης ενεργοποιείται στις 9.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα είναι ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη, το οποίο υπόσχεται 30 τοις εκατό πιο γρήγορες αλλαγές από το κιβώτιο ταχυτήτων της 812. Από κει και πέρα, η αλλαγή σε πιο ψηλά ελαστικά 21 ιντσών μειώνει αποτελεσματικά τις σχέσεις μετάδοσης κατά 5,0%, συμβάλλοντας στην καλύτερη επιτάχυνση.

0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα

Μιλώντας για χρόνους και επιτάχυνση, η 12Cilindri επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-200 χλμ./ώρα απαιτεί 7,9 δλ. Από την άλλη η Spider έκδοση του μοντέλου είναι ελάχιστα πιο αργή με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,95 δευτερόλεπτα και 0-200 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα οριοθετείται στα 340 χλμ./ώρα.

Σπορ αισθητική μέσα και έξω

Όσον αφορά το μέγεθος, η 12Cilindri είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από τη 812 Superfast, ενώ σχεδιαστικά διατηρεί στοιχεία από τη Roma. Το μαύρο πάνελ μπροστά από το καπό και ανάμεσα στα φώτα παραπέμπει στο πάνελ από πλεξιγκλάς που βρέθηκε στις πρώτες 365 GTB/4 Daytona. Στο εσωτερικό, το τιμόνι της Ferrari είναι... στολισμένο με χειριστήρια, ενώ σε αντίθεση με πολλά νέα μοντέλα της μάρκας, υπάρχει μια κεντρική οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Σαν γενική εικόνα, η καμπίνα της νέας 12Cilindri θυμίζει αυτή της Purosangue, χωρίς φυσικά να υπάρχουν πίσω καθίσματα.

Οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν σε διαφορετική κατεύθυνση

Όπως είναι αναμενόμενο, η 12Cilindri διαθέτει πολλές τεχνολογίες που κάνουν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, όπως για παράδειγμα το Side Slip Control 8, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εκτιμά πιο γρήγορα τα επίπεδα πρόσφυσης των ελαστικών. Υπάρχει επίσης το έξυπνο ανεξάρτητο σύστημα διεύθυνσης στους τέσσερις τροχούς, το οποίο μπορεί να κατευθύνει τους πίσω τροχούς σε αντίθετες κατευθύνσεις τον έναν από τον άλλον. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι τροχοί έχουν μέγεθος 21 ιντσών, ενώ οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής ελαστικών Michelin Pilot Sport S 5 ή Goodyear Eagle F1 Supersport.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL