- Η νέα γενιά του VW T-Roc δοκιμάζεται σε ορεινούς δρόμους στην Ευρώπη
- Νέα σιλουέτα και ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά
- Θα μοιράζεται την ίδια γκάμα κινητήρων με το πρόσφατα ανανεωμένο VW Golf
Η νέα γενιά του VW T-Roc δοκιμάζεται σε ορεινούς δρόμους στην Ευρώπη
To Volkswagen T-Roc γιορτάζει τα έβδομα γενέθλια του αυτό το μήνα και παρά το γεγονός ότι η τωρινή, πρώτη γενιά είναι ψηλά σε πωλήσεις (τρίτο σε ταξινομήσεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη το 2023) η VW ήδη προετοιμάζει τη νέα γενιά. Το επερχόμενο, νέο VW T-Roc, που αναμένεται να αναβαθμιστεί σε όλα τα επίπεδα προκειμένου να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστικό στην hot κατηγορία των μικρών SUV, εθεάθη να δοκιμάζεται σε ορεινούς δρόμους της Ευρώπης έχοντας μάλιστα για παρέα το T-Roc της γενιάς που κυκλοφορεί.
Νέα σιλουέτα και ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά
Από κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου, διακρίνουμε πολλές αλλαγές στη σχεδίαση της νέας γενιάς του T-Roc. Παρά το βαρύ καμουφλάζ, το επόμενο T-Roc διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός και πίσω, κάνοντας σαφείς αναφορές στο πρόσφατα ανανεωμένο VW Golf. Μικρότερη γρίλια, «κοφτερά» LED φώτα, νέα φωτιζόμενη μπάρα στο κέντρο της μάσκας είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά τα οποία αναμένεται να αλλάξουν στον προφυλακτήρα του νέου T-Roc. Πηγαίνοντας προς τα πίσω η νέα γενιά θα έχει πιο επιθετική σχεδίαση με έντονα κεκλιμένη οροφή, ενώ το «παρών» θα δίνουν και τα αναχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα.
Θα μοιράζεται την ίδια γκάμα κινητήρων με το πρόσφατα ανανεωμένο VW Golf
Με το T-Roc να αποτελεί ουσιαστικά μια παραλλαγή του Golf σε SUV, δεν αποκλείεται τα δύο μοντέλα της γκάμας της VW να έχουν τα ίδια κινητήρια σύνολα. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε έως τώρα, το νέο T-Roc αναμένεται να έχει στη γκάμα του πληθώρα κινητήριων συνόλων, από αμιγώς βενζινοκίνητα, αλλά και ήπια υβριδικές επιλογές, χωρίς να γίνεται σαφές αν θα εντάξει και τη λύση του plug-in hybrid στην φαρέτρα του. Αρχικά, όπως και το Golf αναμένεται να έχει δύο επιλογές βενζίνης 1,5 λτ. με 115 και 150 άλογα, όπως επίσης και δύο επιλογές στο diesel με τον 2,0 TDI να αποδίσει 113 και 148 ίππους. Εφόσον επιβεβαιωθεί το σενάριο για την plug-in υβριδική έκδοση, μιλάμε για το γνώριμο σύνολο στο οποίο ο 1,5 TSI συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνολική απόδοση να ορίζεται είτε στα 204 άλογα ή στα 272 στην ισχυρότερη έκδοση GTE. Πέρα από αυτές τις επιλογές, το T-Roc αναμένεται να αποκτήσει και την «πολεμική» έκδοση T-Roc R, η οποία θα εφοδιάζεται με τον δίλιτρο turbo κινητήρα των 338 ίππων, ως δάνειο από το ομόσταβλό τετρακίνητο VW Golf R.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα, δεύτερη γενιά του VW T-Roc αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2025, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα υπολογίζεται μέσα στο 2026.