ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η plug-in Mercedes GLE βγαίνει 1η σε αξιολόγηση ανάμεσα σε 250 μοντέλα

(24/4/2025)
Η plug-in Mercedes GLE βγαίνει 1η σε αξιολόγηση ανάμεσα σε 250 μοντέλα
2 Φωτογραφίες »

Ενώ όλα τα plug-in είναι βενζίνες, η GLE βγαίνει και σε βενζίνη, και σε diesel.
Κάνει 90 χλμ. μόνο με ρεύμα και η συνολική αυτονομία σε φτάνει για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω.
Νο1 σε χώρους. Χωράει 5 δίμετρους με άνεση.
Είναι «αστακός», φρενάρει (34,8 μ. 100-0) και προσπερνάει σαν «αγωνιστικό»

autotriti team

Βγαίνει 1η στην αξιολόγηση ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει (250)

Το Τμήμα Μετρήσεων του AutoΤρίτη αξιολογεί όλα τα μοντέλα που έρχονται για δοκιμή και τα αξιολογεί με βάση τους τρεις σημαντικότερους τομείς: Ασφάλεια – Χώροι – Κατανάλωση. Κάθε μοντέλο περνάει έναν εξαντλητικό κύκλο δοκιμών και στη συνέχεια τα αποτελέσματα των μετρήσεων αυτών καταχωρούνται και αξιολογούνται ώστε να προκύψει η λίστα κατάταξης.

Συνολικά από τα μοντέλα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά, έχουμε στα κιτάπια μας 250 αξιολογήσεις (χωρίς να περιλαμβάνουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά). Ανάμεσα λοιπόν σε 250 μοντέλα, νο.1 σε αξιολόγηση είναι η Mercedes GLE, στην plug-in hybrid diesel έκδοση 350 de. 

Ενώ όλα τα plug-in είναι βενζίνες, η GLE βγαίνει και σε βενζίνη, και σε diesel

Όπως αναφέραμε, πρόκειται για ένα plug-in hybrid μοντέλο (υβριδικό που μπαίνει στη πρίζα δηλαδή) που συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα πετρελαίου(!). Η Mercedes μάλιστα είναι η πρώτη μάρκα που «πάντρεψε» ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα diesel, για να την ακολουθήσουν προσφάτως και άλλοι κατασκευαστές.

Βάση του συνόλου είναι o εξελιγμένος δίλιτρους turbodiesel κινητήρας 197 ίππων με turbo υψηλής τεχνολογίας που συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. H συνολική ισχύς του συνόλου φτάνει τα 336 άλογα, ωστόσο ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο της ροπής που αγγίζει τα 750 Nm. To σύστημα συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MATIC (45:55), να κατανέμει την ισχύ στους δύο άξονες, ανάλογα τις συνθήκες.


Η GLΕ μπορεί να κάνει ακόμα και 90 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα). Παράλληλα σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 65 λίτρων πετυχαίνει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Η GLΕ μπορεί να κάνει ακόμα και 90 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα). Παράλληλα σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 65 λίτρων πετυχαίνει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ..

Κάνει 90 χλμ. μόνο με ρεύμα και η συνολική αυτονομία σε φτάνει για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 31,2 kWh (23,3 ωφέλιμη). Σαν αποτέλεσμα, η GLΕ μπορεί να κάνει ακόμα και 90 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα), ενώ μέσα στην πόλη η πραγματική αυτονομία ξεπερνάει τα 100 χλμ. χάρη στο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας! Μάλιστα η μπαταρία υποστηρίζει και ταχυφόρτιση έως 60 kW (υπάρχει και onboard φορτιστής 11 kW), συνεπώς χρειάζεται μόλις 20 λεπτά για να φορτίσει πλήρως.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Νο. 1 σε χώρους. Χωράει 5 δίμετρους με άνεση
Σελίδα 3Πετυχαίνει σκορ 94% στην αίσθηση πολυτέλειας
Autotriti.gr
Autotriti.gr