ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νο. 1 σε χώρους. Χωράει 5 δίμετρους με άνεση

(24/4/2025)
Η GLE 350 de αξιολογείται με άριστα και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, αρχής γενομένης από τα φρένα-άγκυρες των 34,8 μέτρων για το 100-0 χλμ./ώρα, που είναι καλύτερο και από αρκετά μοντέλα επιδ
2 Φωτογραφίες »

Η GLE 350 de αξιολογείται με άριστα και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, αρχής γενομένης από τα φρένα-άγκυρες των 34,8 μέτρων για το 100-0 χλμ./ώρα, που είναι καλύτερο και από αρκετά μοντέλα επιδόσεων της AMG.

Η GLE κατατάσσεται ψηλά στην αξιολόγηση της οικονομίας, αλλά κατατάσσεται ακόμα ψηλότερα στον τομέα των χώρων. Για να ακριβολογούμε, είναι το νο. 1 μοντέλο σε αξιολόγηση χώρου επιβατών. Το φάρδος του πίσω καθίσματος, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα (1,47 μ.) και φιλοξενεί με άνεση 3 ενήλικους. Μάλιστα χάρη στον αέρα για τα γόνατα (28 εκ.) και των 24 εκ. για το κεφάλι, τα οποία είναι τα καλύτερα που έχουμε μετρήσει, μπορεί να χωρέσει ακόμα και δίμετρους επιβάτες.


Η GLE φιλοξενεί με άνεση 3 ενήλικους. Xάρη στον αέρα για τα γόνατα (28 εκ.) και των 24 εκ. για το κεφάλι, τα κορυφαία νούμερα που έχουμε μετρήσει, μπορεί να χωρέσει ακόμα και δίμετρους επιβάτες.
2 Φωτογραφίες »

Η GLE φιλοξενεί με άνεση 3 ενήλικους. Xάρη στον αέρα για τα γόνατα (28 εκ.) και των 24 εκ. για το κεφάλι, τα κορυφαία νούμερα που έχουμε μετρήσει, μπορεί να χωρέσει ακόμα και δίμετρους επιβάτες.

Είναι «αστακός», φρενάρει (34,8 μ. 100-0) και προσπερνάει σαν «αγωνιστικό»

Ασφάλεια – Χώροι – Κατανάλωση, όπως είπαμε είναι οι 3 βασικοί τομείς αξιολόγησής μας. Σε χώρους και κατανάλωση η αξιολόγησή της GLE είναι εξαιρετικά υψηλή… Ε για να είναι το κορυφαίο μοντέλο ανάμεσα σε 338 άλλα, όπως καταλαβαίνεται αξιολογείται με άριστα και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, αρχής γενομένης από τα φρένα-άγκυρες των 34,8 μέτρων για το 100-0 χλμ./ώρα, που είναι καλύτερο και από αρκετά μοντέλα επιδόσεων της AMG και περίπου 3 μέτρα λιγότερο από το μέσο όρο όλων των μοντέλων.
 
Αντίστοιχα η GLE χάρη στην εκρηκτική ροπή των 750 Nm, προσπερνάει καλύτερα από μοντέλα επιδόσεων. Συγκεκριμένα χρειάζεται 3,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 4,8 για το 80-120, το οποία για να τα μεταφράσουμε σε μέτρα είναι 84 και 133 αντίστοιχα, σχεδόν το 1/3 του μέσου όρου.

Σελίδα 1Η plug-in Mercedes GLE βγαίνει 1η σε αξιολόγηση ανάμεσα σε 250 μοντέλα
Σελίδα 2Νο. 1 σε χώρους. Χωράει 5 δίμετρους με άνεση
Σελίδα 3Πετυχαίνει σκορ 94% στην αίσθηση πολυτέλειας
Hyundai
KGM