6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Είναι η πιο πρόσφατη άφιξη στην κατηγορία B. Διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο αν αφήσεις γκάζι στην εθνική βάζει μόνο του νεκρά για μείωση της κατανάλωσης και μετά ξαναβάζει ταχύτητα όταν πατήσεις πάλι γκάζι! Στα high-light του επίσης οι mild hybrid κινητήρες (100 & 120 PS). Σχεδίαση και χώροι φαίνεται να αρέσουν στο κοινό.
Hyundai i20
2.698.281 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η τρίτη γενιά του Hyundai i20 έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρεται στην ελληνική αγορά, με το μικρό hatchback να διαθέτει νέο σχεδιασμό, πρόσθετη τεχνολογία, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κάνουμε την αρχή από το εξωτερικό μέρος που, αν και παραμένει οικείο, ταυτόχρονα χαρακτηρίζεται και φρέσκο. Η τρέχουσα γλώσσα σχεδίασης της Hyundai βρίσκεται με το «καλημέρα» στην φαρδιά γρίλια και τις έντονες γραμμές στον πρόβολο. Οι γραμμές του πλαϊνού μέρους καταλήγουν στο πίσω παράθυρο με τέσσερις δυσανάλογες πλευρές, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει μία LED γραμμή που συνδέει τα νέα αιχημηρά φωτιστικά σώματα. Το παζλ της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου έως και 17 ιντσών. Τα νέα χαρακτηριστικά στη σχεδίαση δεν έχουν αλλάξει, αλλά έχουν διαφοροποιήσει ελαφρά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, που φυσικά παραμένει ένα μικρό hatchback. Συγκεκριμένα να πούμε πως η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι 30 χιλιοστά πιο ευρύ και 5 χιλιοστά πιο μακρύ από αυτό της προηγούμενης γενιάς. Παράλληλα το μεταξόνιο πήρε και αυτό αύξηση της τάξης των 10 χιλιοστών. Οι διαστάσεις επιτρέπουν την μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό, σύμφωνα με το κορεατικό στρατόπεδο, αλλά και την αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 25 λίτρα, δηλαδή 351 λίτρα στο σύνολο. Τα καλά νέα για το ολοκαίνουργιο i20 έρχονται στο πεδίο της τεχνολογίας. Η Hyundai προσφέρει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που συνδυάζεται με μια άλλη κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία μέσω τους συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων, οι εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto και ένα ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία είναι μέρος των επιλογών που προσφέρουν στους πελάτες τους οι Κορεάτες. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα Bluelink Connected Car Services, για υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνολογική επανάσταση του i20 συνεχίζεται με το πακέτο ασφάλειας SmartSense της Hyundai. Το πακέτο συνδυάζει πλήθος συστημάτων μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το έξυπνο cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης το οποίο μπορεί να παρακολουθεί τη θέση του οχήματος και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα. Από εκεί και πέρα προσθέστε τα συστήματα διατήρησης λωρίδας, παρακολούθησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών. Κλείνοντας, στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20 προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων στην τιμή των 12.990 ευρώ στην έκδοση Fresh. Έπειτα, στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Το 100άρι i20 τιμάται από 13.990 ευρώ στην εισαγωγή έκδοση Fresh (το αυτόματο 7DCT κοστίζει 16.190 ευρώ στην έκδοση Exclusive), ενώ το ήπια υβριδικό με τους 120 ίππους από 16.490 ευρώ στην Exclusive. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα το νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο τεχνολογίας iMT (αποσυμπλέκει το κιβώτιο σε ελεύθερη κύλιση) ή με 7άρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!