5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπορεί με την πρώτη ματιά να μην το δείχνει, αλλά το Renault Clio είναι εντελώς νέο και βασίζεται σε νέα πλατφόρμα. Πως καταφέρνει να έχει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης και πως λειτουργεί η πρώτη του υβριδική έκδοση με την οποία προσφέρεται;
Renault Clio
2.698.238 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Clio το γνωρίζουμε εδώ και 28 χρόνια ως όνομα και αποτελεί το δυνατότερο εμπορικό «χαρτί» της Renault, όντας πλέον στην 5η του γενιά. Και επειδή, ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει το γαλλικό μικρό δεν διαφοροποιήθηκε ριζικά με την πρώτη ματιά από το προηγούμενο, ωστόσο κρύβει πολλές και σημαντικές αλλαγές.
Το εμπρός μέρος παραπέμπει σχεδιαστικά στα νεότερα μοντέλα της εταιρείας με την C-Shape αισθητική της μάσκας και των LED φωτιστικών σωμάτων να το διαφοροποιούν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του προσδίδοντάς του έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος και πάλι συναντάμε μυώδη αισθητική και «κρυφές» χειρολαβές, ωστόσο και εδώ οι διαφορές που εντοπίζονται στις πιο δυναμικές γραμμές των πίσω παραθύρων συνθέτουν ένα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα. Το πίσω μέρος είναι και εκείνο σημαντικά διαφοροποιημένο και ενισχύει με τη σειρά του το κομψό συνολικά προφίλ του νέου Clio.
Αντίθετα με το εξωτερικό που αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου Clio, το εσωτερικό είναι ριζικά διαφοροποιημένο. Σε αυτό φαίνεται πως δεν έγιναν απλώς οι επεμβάσεις και προσθήκες που θα του χάριζαν ένα πιο σύγχρονο προφίλ, αλλά αναβαθμίστηκε συνολικά η εικόνα του. Ακόμα και στις βασικές του εκδόσεις που εφοδιάζονται με σκληρά πλαστικά, είναι αισθητή η ανέλιξη στην απτή ποιότητα, κάτι που απογειώνεται στις πιο πλούσιες εκδόσεις με χρήση μαλακών υλικών, αντίστοιχα προσεγμένη συναρμολόγηση και κορυφαίο φινίρισμα. Αυτή τη βελτίωση στην ποιότητα, ακολουθεί και συμπληρώνει και πάλι ανάλογα με την έκδοση, ο διάκοσμος που γίνεται από απλά ευχάριστος και σύγχρονος, ιδιαίτερα hi-tech. Για πρώτη φορά σε Clio συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων (7 ιντσών ή πλήρως διαμορφώσιμο 10 ιντσών), ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 7 ιντσών του infotainment (προαιρετικά κάθετη 9,3 ιντσών). Από κάτω οι όμορφοι και πρακτικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου εξυπηρετούν με τη σειρά τους την καλή εργονομία, ενώ μέσα στο γενικότερα αναβαθμισμένο εσωτερικό συναντάμε και χώρους για αντικείμενα συνολικού όγκου 26 λίτρων. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις φέρνουν και μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα και το πορτ-μπαγκάζ που πλέον έχει χωρητικότητα 391 λίτρα.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, τώρα, το Clio προσφέρεται με πλουσιότερη γκάμα από ποτέ έχοντας στο ρόστερ του κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, διπλού καυσίμου με υγραέριο, αλλά και μία υβριδική επιλογή, στην οποία έχουμε αναφερθεί ξεχωριστά. Αναλυτικότερα, η τελευταία γενιά του γαλλικού μικρού εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με ισχύ από 65 έως και 130 ίππους, ενώ υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές με 85 και 115 ίππους που «προκύπτουν» από τον ντίζελ κινητήρα των 1,5 λίτρων Blue dCi. Πρωτοεμφανιζόμενο είναι το «πράσινο» υβριδικό σύνολο της έκδοσης E-Tech με το νέο 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh.
Κλείνοντας, ένα από αυτά τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο Clio είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion, το οποίο συνδυάζει το Adaptive cruise control με το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, όπου σε αυτοκινητόδρομους ή σε μποτιλιάρισμα δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στο Clio να κινείται αυτόνομα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το εμπρός μέρος παραπέμπει σχεδιαστικά στα νεότερα μοντέλα της εταιρείας με την C-Shape αισθητική της μάσκας και των LED φωτιστικών σωμάτων να το διαφοροποιούν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του προσδίδοντάς του έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος και πάλι συναντάμε μυώδη αισθητική και «κρυφές» χειρολαβές, ωστόσο και εδώ οι διαφορές που εντοπίζονται στις πιο δυναμικές γραμμές των πίσω παραθύρων συνθέτουν ένα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα. Το πίσω μέρος είναι και εκείνο σημαντικά διαφοροποιημένο και ενισχύει με τη σειρά του το κομψό συνολικά προφίλ του νέου Clio.
Αντίθετα με το εξωτερικό που αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου Clio, το εσωτερικό είναι ριζικά διαφοροποιημένο. Σε αυτό φαίνεται πως δεν έγιναν απλώς οι επεμβάσεις και προσθήκες που θα του χάριζαν ένα πιο σύγχρονο προφίλ, αλλά αναβαθμίστηκε συνολικά η εικόνα του. Ακόμα και στις βασικές του εκδόσεις που εφοδιάζονται με σκληρά πλαστικά, είναι αισθητή η ανέλιξη στην απτή ποιότητα, κάτι που απογειώνεται στις πιο πλούσιες εκδόσεις με χρήση μαλακών υλικών, αντίστοιχα προσεγμένη συναρμολόγηση και κορυφαίο φινίρισμα. Αυτή τη βελτίωση στην ποιότητα, ακολουθεί και συμπληρώνει και πάλι ανάλογα με την έκδοση, ο διάκοσμος που γίνεται από απλά ευχάριστος και σύγχρονος, ιδιαίτερα hi-tech. Για πρώτη φορά σε Clio συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων (7 ιντσών ή πλήρως διαμορφώσιμο 10 ιντσών), ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 7 ιντσών του infotainment (προαιρετικά κάθετη 9,3 ιντσών). Από κάτω οι όμορφοι και πρακτικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου εξυπηρετούν με τη σειρά τους την καλή εργονομία, ενώ μέσα στο γενικότερα αναβαθμισμένο εσωτερικό συναντάμε και χώρους για αντικείμενα συνολικού όγκου 26 λίτρων. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις φέρνουν και μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα και το πορτ-μπαγκάζ που πλέον έχει χωρητικότητα 391 λίτρα.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, τώρα, το Clio προσφέρεται με πλουσιότερη γκάμα από ποτέ έχοντας στο ρόστερ του κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, διπλού καυσίμου με υγραέριο, αλλά και μία υβριδική επιλογή, στην οποία έχουμε αναφερθεί ξεχωριστά. Αναλυτικότερα, η τελευταία γενιά του γαλλικού μικρού εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με ισχύ από 65 έως και 130 ίππους, ενώ υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές με 85 και 115 ίππους που «προκύπτουν» από τον ντίζελ κινητήρα των 1,5 λίτρων Blue dCi. Πρωτοεμφανιζόμενο είναι το «πράσινο» υβριδικό σύνολο της έκδοσης E-Tech με το νέο 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh.
Κλείνοντας, ένα από αυτά τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο Clio είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion, το οποίο συνδυάζει το Adaptive cruise control με το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, όπου σε αυτοκινητόδρομους ή σε μποτιλιάρισμα δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στο Clio να κινείται αυτόνομα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!