
Και τα τρία είναι mild hybrid. Το C4 είναι το μόνο που μέσα στην πόλη πάει και με ρεύμα.
Ακριβό είναι το Golf (32.000€). Στα 24 χιλιάρικα βγαίνει με 116 άλογα και όχι hybrid.
Φθηνότερο 2 χιλιάρικα βγαίνει το Suzuki, αλλά δεν έχει αυτόματο κιβώτιο και πιο φτωχό εξοπλισμό.
autotriti team
Citroen C4 Hybrid 136 e-DCS6 Vs Suzuki S-Cross 1,4 BoosterJet 48V 129 PS Vs Volkswagen Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG
Συγκρίνουμε τρία οικογενειακά μοντέλα με ήπια υβριδική τεχνολογία κινητήρα, το καθένα με τη δική του σχεδιαστική φιλοσοφία. Έχουμε το προσφάτως ανανεωμένο Citroen C4 με τα 136 άλογα και το αυτόματο 6άρι κιβώτιο που συνδυάζει κάτι από SUV και κάτι από hatchback αμάξωμα, το SUV Suzuki S-Cross στη 2κίνητη εκδοχή του με τους 129 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και το επίσης ανανεωμένο Volkswagen Golf των 150 ίππων με το 7άρι DSG σασμάν.
Σχεδίαση: Κλασικό SUV (Suzuki), συμβατικό hatchback (Volkswagen) ή μοντέρνο crossover (Citroen)
Αφορμή για την σύγκριση των τριών μοντέλων είναι το γεγονός πως ναι μεν τοποθετούνται στην C (μικρομεσαία) κατηγορία, όμως η επιμέρους σχεδίασή τους είναι σε μεγάλο βαθμό διαφορετική. Η πολύ «φρέσκια» ανανέωση του Citroen C4 έφερε το νέο έμβλημα της γαλλικής μάρκας στη μοντέρνα μάσκα του, χωρίς ωστόσο να αλλάξει η κύρια coupe crossover φιλοσοφία του. Δηλαδή έχουμε ένα μοντέλο που ισορροπεί ανάμεσα σε δύο κόσμους, τα μικρομεσαία και τα κλασικά SUV.
Κλασική SUV λογική ακολουθεί το Suzuki S-Cross. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (17,5 εκ.) το βάζει στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, έστω και οριακά, καθότι οι διαστάσεις του είναι compact (μήκος στα 4,3 μ.). Μικρότερο όλων είναι το Volkswagen Golf, ίσως το πιο κλασικό hatchback που κυκλοφορεί στην αγορά. Η τελευταία ανανέωση του μοντέλου δεν διαφοροποίησε πολλά πράγματα στην εμφάνισή του, η οποία υιοθετεί συμβατική προσέγγιση, χωρίς πολλές σχεδιαστικές εξάρσεις.
Φθηνότερο το S-Cross, ακολουθεί το αυτόματο C4, στα 32 χιλιάρικα το Golf
Με αρχική τιμή τα 22.680 ευρώ το Suzuki S-Cross είναι το φθηνότερο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού. Ακολουθεί σε τιμή το Citroen C4 (24.900 ευρώ με τρέχουσα προωθητική ενέργεια), το οποίο -όπως και το Golf- έχει το σημαντικό πλεονέκτημα της ευκολίας με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο.
Όσον αφορά το Volkswagen Golf, είναι ακριβό αφού κοστίζει 31.980 ευρώ στην έκδοση More με τον 1.500άρη eTSI των 150 ίππων. Βέβαια, στην γκάμα του γερμανικού μικρομεσαίου υπάρχει μεν φθηνότερη επιλογή που είναι η «σπαρτιάτικη» εξοπλιστική έκδοση Essential (1,5 TSI 116 ίππων), χωρίς κάποια υβριδική τεχνολογία και με τιμή 23.980 ευρώ.
Χωρίς ζάντες αλουμινίου το Citroen, air-condition έχει το Suzuki, καλύτερο εξοπλισμό το Volkswagen
Συγκρίνοντας τις παροχές άνεσης και ασφάλειας, υπάρχουν τρεις κλίμακες. Στη βάση θα δούμε το S-Cross, το οποίο έρχεται τρίτο σε εξοπλισμό (χωρίς αυτόματο κλιματισμό, με χειροκίνητα αναδιπλούμενους καθρέπτες). Στο μεσαίο επίπεδο και με ισορροπία σε τιμή-εξοπλισμό βρίσκεται το C4, το οποίο όμως δεν έχει ζάντες αλουμινίου. Πληρέστερο όλων με παροχές όπως η δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί και το σύστημα τυφλού σημείο είναι το Golf, λογικό και επόμενο βέβαια από τη στιγμή που μιλάμε για ένα μοντέλο κόστους 32.000 ευρώ.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Citroen C4, Suzuki S-Cross & VW Golf.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 5 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |