Ακόμα και σε πολύ οριακές συνθήκες το VW Golf δίνει σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι, έχοντας μια πλατφόρμα που εντυπωσιάζει με την στιβαρότητα και την προθυμία της στις εντολές σου.
Το οδηγικό προφίλ των τριών αυτοκινήτων έχει διαφορετική στόχευση, αναλόγως και των προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή. Περισσότερο ευχάριστη αίσθηση έχει το Volkswagen Golf, το μοναδικό με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι ανεξάρτητη, δηλαδή ελέγχει ξεχωριστά τον κάθε πίσω τροχό. Έτσι, αν «κοπανήσει» ο ένας τροχός δεν θα «περάσει» το τράνταγμα στον απέναντι τροχό (σ.σ. όπως συμβαίνει ενίοτε με τον ημιάκαμπτο άξονα), πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μεγαλύτερη άνεση αλλά και ακρίβεια. Επί του πρακτέου, το VW Golf κερδίζει στην ποιότητα κύλισης, έχοντας καλύτερα κρατήματα όταν στρίβει.
Στόχευση στην άνεση έχει το Citroen C4, ακολουθώντας τις γενικότερες επιταγές της γαλλικής μάρκας. Τα στάνταρ στην έκδοση Plus αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort (extra αφρώδες υλικό 1,5 εκ.) και η επίσης στάνταρ ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης) εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνεσης, με πολύ καλή απορροφητικότητα σε κακοτεχνίες και λακκούβες. Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο είναι τεράστια ευκολία στα διαρκή σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, με το C4 να επικρατεί και στον τομέα της ηχομόνωσης και στις πιο υψηλές ταχύτητες (66 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Περισσότερο ουδέτερη συμπεριφορά παρουσιάζει το Suzuki S-Cross, που με την σειρά δίνει κι αυτό βάση στην άνεση. Τα μαλακά πηδάλια και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης είναι στοιχεία που θα εκτιμήσεις, χωρίς να ισχύει το ίδιο με το ελλιπές σε πληροφόρηση ελαφρύ τιμόνι του. Στα αρνητικά του ήπια υβριδικού S-Cross είναι αναμφίβολα και η επίδοση των φρένων. Με 39,4 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.