
3 Φωτογραφίες »
Για πρώτη φορά στην γκάμα κινητήρων του C4 βλέπουμε ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία κάνει τη διαφορά κυρίως στις εντός πόλης μετακινήσεις, όπου σε χαμηλές ταχύτητες το Citroen πάει μόνο με ρεύμα.
Λιγότερα άλογα (136 PS) αλλά ισοπαλία σε επιδόσεις για Citroen & Golf (150 PS), οριακά καλύτερη κατανάλωση για το Suzuki

3 Φωτογραφίες »
Πίσω από το τιμόνι του VW Golf υπάρχουν μικροί μοχλοδιακόπτες μέσω των οποίων ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει ο ίδιος τις σχέσεις.
Πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (29 PS) έχει το Citroen C4, εξ ου και η δυνατότητά του για καθαρή ηλεκτροκίνηση. Τοποθετημένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων κινεί το Citroen για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, όπως και κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος. H μέση πραγματική του κατανάλωση είναι στα 7 λτ./100 χλμ., νούμερο αρκετά καλό αν συνυπολογίσουμε ότι πρόκειται για αυτόματο μοντέλο.
Όσον αφορά το Volkswagen Golf, ο 1.500άρης eTSI συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 18 ίππων, ο οποίος με τη σειρά του κρατά χαμηλά την κατανάλωση, γύρω στα 7 λτ./100 χλμ. Από τα πιο αξιόλογα χαρακτηριστικά του συνόλου είναι η τεχνολογία ACT, χάρη στην οποία σε συνθήκες ταξιδιού σβήνουν 2/4 κυλίνδρους, ώστε το αυτοκίνητο να κινείται ρολαριστά.
Στον τομέα των επιδόσεων, η παρουσία αυτόματου κιβωτίου φέρνει σε θέση... ισχύος το Citroen C4 και VW Golf. Μάλιστα, υπάρχει ισοπαλία, μολονότι το Citroen έχει 14 λιγότερα άλογα, 136 έναντι 150 ίππων. Ειδικά σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το αυτόματο κιβώτιο κάνει άμεσα κατέβασμα σχέσεων μέσω kickdown, το C4 και το Golf είναι από 3 δλ. έως και 5 δλ. πιο γρήγορο στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, σε σχέση με το χειροκίνητο Suzuki S-Cross.
Σελίδα 1 | Hatchback, SUV ή και τα δύο; Το νέο Citroen C4 vs Suzuki S-Cross & VW Golf |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 5 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |