Η νεότερη γενιά του Hilux, του ιαπωνικού pick-up, θα γίνει το πρώτο mild hybrid μοντέλο της Toyota. Μάθετε πότε θα παρουσιαστεί και ποιον κινητήρα θα συνοδεύει το ήπια υβριδικό σύστημα των 48 Volt.
Μετά από πολλά φουλ hybrid, τώρα και mild hybrid η Toyota
Η Toyota ήταν η πρώτη μεγάλη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων που επένδυσε στην υβριδική τεχνολογία δημιουργώντας στην πορεία των ετών μια ευρεία γκάμα υβριδικών μοντέλων όπως τα Yaris και Yaris Cross, τις Corolla και Corolla Cross, το C-HR που πλέον περνά στη δεύτερη του γενιά και το RAV4, τον πρωτεργάτη των SUV. Η «οικογένεια» αυτή φαίνεται πως θα συνεχίσει να επεκτείνεται, αλλάζοντας λίγο τον προσανατολισμό με το Hilux, το οποίο θα γίνει το πρώτο μοντέλο με mild hybrid σύστημα που θα περάσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Για να είμαστε ακριβείς, η Toyota προσφέρει ήδη ένα μοντέλο με mild hybrid σύνολο βασισμένο στον 1.500άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα ισχύος 103 ίππων που συνεπικουρείται από ένα 48βολτο σύστημα με τη ροπή να ορίζεται στα 137 Nm. Πρόκειται για το Toyota Urban Cruiser Hyryder με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που διατίθεται στην αγορά της Ινδίας.
Η Toyota Αυστραλίας επιβεβαίωσε επίσημα ότι η τρέχουσα γενιά του Hilux θα αποκτήσει μια ήπια υβριδική επιλογή από το πρώτο εξάμηνο του 2024 με βάση το υπάρχον turbodiesel σύνολο. Ο τετρακύλινδρος turbo πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λίτρων θα εφοδιαστεί με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, με το ιαπωνικό στρατόπεδο να υπόσχεται βελτίωση της οικονομίας καυσίμου κατά 10%, παράλληλα με τη βελτίωση της ροπής λόγω του boost από το ηλεκτρικό σύστημα. Όπως σε όλες τις mild hybrid υλοποιήσεις, έτσι και στην περίπτωση της Toyota ο κινητήρας θα συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μια μπαταρία 48 Volt, ενώ η ισχύς θα μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Toyota Kinetic Assist αντί για Hybrid
Σε ό,τι αφορά την ονομασία της mHEV (mild hybrid electric vehicle) έκδοσης του Hilux, η Toyota φαίνεται πως δεν θα κάνει χρήση της ονομασίας «Hybrid», για να μην υπάρχει σύγχυση μεταξύ των φουλ υβριδικών εκδόσεων των άλλων μοντέλων με την ήπια υβριδική υλοποίηση του ιαπωνικού pick-up. Αντί αυτού, έχει προχωρήσει στην κατοχύρωση της ονομασίας Toyota Kinetic Assist στην Αυστραλία, που αναμένεται να συνοδεύσει αυτή την έκδοση και στις αγορές της Ευρώπης.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως αυτή τη στιγμή το Hilux προσφέρεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες πετρελαίου. Τον turbo diesel των 2,4 λίτρων με 150 άλογα και τον turbo diesel των 2,8 λίτρων με 204 άλογα, αμφότεροι συνδυασμένοι με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Οι τιμές του Toyota Hilux ξεκινούν από 29.120 ευρώ στην Ελλάδα.