Σε top τιμή παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο με 113 άλογα
Είναι το πιο φθηνό μικρό ηλεκτρικό (από 18.900 ευρώ)
Μέσα στην πόλη έχει αυτονομία έως και 459 χλμ.
Με μπαταρία 44 kW χρειάζεται να γεμίσεις 3 φορές το μήνα
Με 20 ευρώ ρεύμα κάνεις στην πόλη τα χιλιόμετρα του μήνα (βγάζει 1.000+ χλμ.)
Θέλει μόνο 26΄ για να φορτίσει από το 20 έως το 80% της μπαταρίας του
Έχει την εξελιγμένη ανάρτηση «Advanced Comfort» που «σιδερώνει» τις λακκούβες
autotriti team
Έχει σούπερ τιμή: Από 18.900 ευρώ είναι το πιο προσιτό μικρό ηλεκτρικό
Το νέο, τέταρτης γενιάς Citroen C3 κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα στην ελληνική αγορά και για πρώτη φορά προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 113 άλογα και μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh. Μάλιστα το Citroen e-C3 γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό λόγω της τιμής του από 18.900 ευρώ, η οποία είναι η καλύτερη από κάθε ηλεκτρικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας.
Έχει αυτονομία 460 χλμ στην πόλη και φορτίζει σε 26 λεπτά (20-80%)
Η μπαταρία των 44 kWh είναι ικανή να εξασφαλίσει 320 χιλιόμετρα αυτονομίας στο e-C3 σε μικτές συνθήκες σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό ωστόσο, είναι πως μέσα στην πόλη, όπου και γίνεται η πλειοψηφία των χιλιομέτρων μας, το ηλεκτρικό C3 υπόσχεται 459 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Σε μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση με μια κατανάλωση γύρω στις 12 kWh/100 χλμ. υπολογίστε αυτονομία 380 χλμ..
Μιλώντας για φόρτιση, το C3 μπορεί να φορτίσει με ταχύτητα έως και 100 kWh/ώρα (σε ταχυφορτιστή DC) και έτσι χρειάζεται μόλις 26 λεπτά για να γεμίσει την μπαταρία του από το 20-80%.
«Γεμίζει» με 7 ευρώ και κάνεις πάνω από 1.000 χλμ. με λιγότερο από 20 ευρώ
Φυσικά το Citroen e-C3 μπορεί να φορτιστεί και στο σπίτι, είτε μέσω wallbox, είτε ακόμα και μέσω οικιακής πρίζας σούκο. Υπολογίζοντας, τώρα, το κόστος φόρτισης στο σπίτι (0,16 ευρώ/κιλοβατώρα), το ηλεκτρικό C3 γεμίζει με 7,04 ευρώ. Δηλαδή με ένα 20άρικο κάνεις πάνω από 1.000 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
Έρχεται με στάνταρ την ανάρτηση «μαγικό χαλί» της Citroen
H λογική του νέου C3, είναι να προσφέρει ευχρηστία, χώρους και άνεση, όπως διαπιστώσαμε από τη δοκιμή του C3 με τον κινητήρα βενζίνης 100 ίππων. Προς αυτή τη κατεύθυνση λοιπόν, το ηλεκτρικό C3 είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις με την ανάρτηση «μαγικό χαλί» Citroën Advanced Comfort, που έχουμε γνωρίσει στο μεγαλύτερο C5 Aircross, με τα Progressive Hydraulic Cushions. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο νέο C3 να «λειαίνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος, χαρίζοντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσουν τα μικρά μοντέλα |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Πρακτικές λύσεις, καλοί χώροι και καθίσματα άνετα σαν πολυθρόνες |
Σελίδα 4 | Εξοπλισμός-Εκδόσεις: Σε 3 εκδόσεις και με στάνταρ πληρέστατη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης |