
Το ηλεκτρικό Puma Gen-E έχει set-up ανάρτησης σαν το Puma ST.
Έχουν 170 άλογα και μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά στο 0-100.
Το Puma Gen-e είναι ελαφρύ για ηλεκτρικό, μόλις 150 κιλά παραπάνω από το ST.
Για τους μύστες: Η πρόσφυση είναι μηχανική και όχι με ηλεκτρονικά.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
«Στρίβουν» τα ηλεκτρικά; - Αν είναι Ford…
Η τάση της αγοράς θέλει τα ηλεκτρικά να μπαίνουν σε πρώτο πλάνο, ειδικά δε από τη στιγμή που έγιναν φθηνότερα από τα βενζίνης. Μπορεί στον τομέα της οικονομίας και των ρύπων να είναι αδιαμφισβήτητο το πλεονέκτημά τους, όμως οι λάτρεις της οδήγησης εξακολουθούν να έχουν τις αμφιβολίες τους, σχετικά με το fun to drive που προσφέρουν. Δεν έχουν άδικο, καθώς τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν δείξει άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο ότι δεν μπορούν να βγάλουν τον ίδιο οδηγικό δυναμισμό, λόγω βάρους κατά κύριο λόγο.
Αυτό το ζήτημα δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητη τη Ford, μια μάρκα που έχει μέσα της το αγωνιστικό DNA και μια πληθώρα εκδόσεων επιδόσεων. Έτσι στο νέο ηλεκτρικό της μοντέλο, το Puma Gen-E (διαβάστε εδώ αναλυτικά την οδηγική μας εμπειρία με το Ford Puma Gen-E από την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στην Βαρκελώνη), φρόντισε όπως είδαμε και κατά την οδήγησή του στη Βαρκελώνη, να δώσει το στοιχείο του fun to drive, παίρνοντας πολλά στοιχεία από την έκδοση επιδόσεων «ST».
Σημερινή τιμή |
38.427 ευρώ: Ford Puma St 1.0 EcoBoost Hybrid 170 Powershift AUTO |
25.900 ευρώ: Ford Puma Gen-E |
2 άλογα πιο ισχυρό το ST (170 με 168), μόλις 0,6 δλ. η διαφορά στο 0-100 χλμ./ώρα
Ξεκινώντας από την ισχύ του νέου Puma Gen-E, ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 168 ίππους και 290 Nm ροπής, είναι δηλαδή ισχυρό σαν το Puma ST, το οποίο ναι μεν έχει 2 επιπλέον άλογα, ωστόσο η ροπή του είναι στα 200 Nm, μικρότερη δηλαδή από τα 280 του Gen-E. Αυτό σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση που έχουν τα ηλεκτρικά μοντέλα, αναμένεται να του χαρίσει κορυφαίες ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Σε κάθε περίπτωση τα όργανα μετρήσεων του Test Center στην αναλυτική δοκιμή σε λίγες μέρες θα δώσουν την απάντηση, ωστόσο μέχρι τότε θα αρκεστούμε στο 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνει η Ford. Συγκεκριμένα, το ST είναι ελαφρώς γρηγορότερο κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. έναντι 8,0 δλ. του Gen-E.

Το Gen-E να έχει ανάλογη οδηγική ευχαρίστηση με ένα ST, καθώς τα δύο μοντέλα έχουν το ίδιο set-up ανάρτησης.
Είναι ελαφρύ για ηλεκτρικό, μόλις 150 κιλά παραπάνω από το ST
Για να πετύχει αυτό το νούμερο η Ford, αλλά και γενικότερα να καταφέρει να βγάλει στο Gen-E ένα δυναμικό προφίλ στο δρόμο, έκανε μια έξυπνη επιλογή. Τοποθέτησε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43,6kWh. Το όφελος αυτής της επιλογής, είναι η μικρότερη επιβάρυνση σε βάρος. Έτσι το Gen-E ζυγίζει μόλις 1.563 κιλά, αρκετά ελαφρύτερο από άλλα αντίστοιχα ηλεκτρικά SUV, όταν το ST ζυγίζει 1.394. Έτσι δικαιολογείται και η μικρή διαφορά στο 0-100 χλμ./ώρα…