ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan Ariya: SUVάρα με 575 χλμ. αυτονομίας και κορυφαία ποιότητα

(22/4/2025)
Nissan Ariya: SUVάρα με 575 χλμ. αυτονομίας και κορυφαία ποιότητα
4 Φωτογραφίες »

Έχει 242 άλογα και πολύ μεγάλη μπαταρία 91 kWh.
Βγάζει 575 χλμ. στην πόλη και 370 χλμ. στο ταξίδι.
Έχει χώρο να βάλεις σταυροπόδι και συρόμενη κεντρική κονσόλα.
Τρομερά ήσυχη καμπίνα, δεν ακουγόταν τίποτα στη βαβούρα του κέντρου

autotriti team

Το Ariya είναι ένα από τα πιο ποιοτικά ηλεκτρικά SUV mainstream μάρκας. Μετά από 4 ώρες και σχεδόν 100 χλμ. οδήγησης μέσα στην καμπίνα, περίμενα ότι κάποια στιγμή κοιτώντας το τιμόνι, θα έβλεπα το σήμα ενός premium «Γερμανού». Είναι τέτοια η feel-good αίσθηση, που δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι είναι καλύτερο και από Audi. Είναι τόσο καλή η ηχομόνωση της καμπίνας, που ακόμα και σε σημεία όπως το Γκάζι και γύρω από το Καλλιμάρμαρο στάδιο, τα κορναρίσματα και τα μαρσαρίσματα δεν ήταν ενοχλητικά και παράλληλα, δεν υπήρχε ο συνεχής βόμβος της κίνησης.
Εκτός αυτού είναι και η ποιότητα της κατασκευής του Ariya που ικανοποιεί απόλυτα με συνδυασμό μαλακών μερών και δέρματος στο ταμπλό και διαθέτει ένα μοντέρνο και πολύ hi-tech διάκοσμο.

Πρακτικές λεπτομέρειες που βολεύουν στην καθημερινότητα

Επιπλέον όσο πιο πολύ ώρα περνούσαμε μέσα στο Ariya (διαβάστε τη δοκιμή του), τόσο περισσότερο εκτιμούσαμε την πρακτικότητά του, με ιδαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το κεντρικό υποβραχιόνιο που σύρεται ώστε να φέρεις το χέρι σου ακριβώς στην απόσταση που θες από τα απτικά και φυσικά πλήκτρα. Επίσης η διάταξη (δίπλα-δίπλα) που έχουν οι δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών σε βολεύει, γιατί δεν σε αποσπά όταν θες να χρησιμοποιήσεις το infotainment, ακόμα και η ροδέλα για την αυξομείωση του ήχου. 4 ώρες σε ένα αυτοκίνητο, σημαίνει πολλά χαμήλωσε/δυνάμωσε. Τέλος, μπορεί να μη χρειάστηκε να κάτσει κάποιος στο πίσω κάθισμα κατά τη διάρκεια του Mega Test, αλλά αξίζει να αναφέρουμε Σημαντικό να αναφέρουμε ότι το Ariya προσφέρει ένα πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα (1,42 μ.) και 24 εκ. πλεονάζοντα χώρου στα γόνατα.

Nissan Ariya 91 kWh 242PS 4x2
Αυτονομία στην πόλη χλμ. 576
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. 372
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh 91 (87)
Τιμή έκδοσης 43.900
Τιμή από (63 kW 218 PS) 30.900
 

Έχει πολύ μεγάλη μπαταρία, για αυτό βγάζει και 575 χλμ. στην πόλη

Το Ariya του Mega Test εφοδιαζόταν με ένα ηλεκτροκινητήρα 242 ίππων και 300 Nm ροπής, αλλά το σημαντικότερο ήταν πως η τροφοδοσία του γίνεται από μα μπαταρία που έχει χωρητικότητα 91 kWh (87 ωφέλιμη). Όπως πολύ καλά ξέρουμε αυτό σημαίνει και μεγάλη αυτονομία, με το Ariya να «έκαψε» περίπου 15% για όλη τη διαδρομή του τεστ, δηλαδή με όλη την μπαταρία του θα μπορούσε να κάνει 575 χλμ.. Έτσι για κάποιον που κάνει 1.000 χλμ. το μήνα σημαίνει πως θα χρειαστεί φόρτιση μόλις 2 φορές.

Παράλληλα παρά τον όγκο του το Ariya ήταν αρκετά βολικό μέσα στην πόλη. Προσωπικά εκτίμησα κάποιες μικρές λεπτομέρειες που στο σύνολο κάνουν και τη διαφορά. Για παράδειγμα, έχει σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και έτσι κατεβαίνοντας την Κηφισίας και τη Βουλιαγμένης μπορούσες να εποπτεύσεις καλύτερα το χώρο μπροστά σου και να επιλέξεις τη λωρίδα που είχε τη λιγότερη κίνηση. Ή το σύστημα e-pedal το οποίο λειτουργεί σαν one-pedal, χωρίς να ακινητοποιεί τελείως το Ariya, αλλά ήταν ότι πρέπει στις διασταυρώσεις γύρω από την Ομόνοια, όπου πρακτικά δεν χρησιμοποιούσες το φρένο, απλά άφηνες το Ariya να τσουλήσει μέσα στη διασταύρωση, έκανες οπτικό έλεγχο και χωρίς να σταματήσεις διέσχιζες το δρόμο. Εκεί σε αυτά τα στενά και τα Εξάρχεια εκτιμήθηκε και η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), που έκανε πολύ καλά τη δουλειά της ως προς την απόσβεση των ανωμαλιών.

Toyota
MESAIA VANS VAROS