4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο Τanaka δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες ούτε όσον αφορά στο μέγεθος.
Ηλεκτρικό Μazda με ρότορα
5.421 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2017)
Η Μazda σχεδιάζει να προσθέσει στη γκάμα της ένα ηλεκτρικό σύνολο με έναν περιστροφικό κινητήρα wankel στο ρόλο του range extender. Πως σας φαίνεται σαν ιδέα; Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.
O Matsuhiro Tanaka αρνήθηκε να το επιβεβαιώσει αλλά είπε πως είναι μια πιθανότητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σήμερα, έρχονται νέες πληροφορίες στο φως της δημοσιότητας, που θέλουν τη μάρκα να χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της στο χώρο των περιστροφικών κινητήρων με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, προκειμένου να αυξήσει την αυτονομία των επερχόμενων ηλεκτρικών της μοντέλων. Ο λόγος για ένα «ροτοράτο» range extender το οποίο λέγεται ότι θα λανσάρει η Mazda για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Μιλώντας σε διεθνείς πηγές, το αφεντικό στον τομέα της Ανάπτυξης Matsuhiro Tanaka αρνήθηκε να το επιβεβαιώσει αλλά είπε πως είναι μια πιθανότητα. Πιο συγκεκριμένα έιπε, «Κάτι τέτοιο υπήρχε στο μυαλό μας αλλά δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες. Ο ρότορας είναι πολύ σταθερός, οικονομικός και αποδοτικός άρα υπάρχουν πιθανότητες να προχωρήσει».
Ο κ. Τanaka δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες όσον αφορά στην χωρητικότητα του βοηθητικού κινητήρα, αλλά και το μέγεθος του μοντέλου, ωστόσο εκτιμάται από τους ειδικούς ότι θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Renault Zoe και το Νissan Leaf. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως δεν υπάρχει ενημέρωση αν θα έρθει στην Ευρώπη.
Ο ίδιος δήλωσε «Ένα μικρό αυτοκίνητο είναι πιο κατάλληλο για ηλεκτρικό, γιατί τα μεγαλύτερα οχήματα γίνονται πολύ βαρύτερα με τις μπαταρίες και αυτό δεν ταιριάζει στη Mazda».
Στο πεδίο της εξωτερικής εμφάνισης το «πράσινο» Mazda θα χρησιμοποιήσει τελευταία πρότυπα σχεδίασης σαν αυτά του νέου CX-5 και του RX Vision Concept. Aν όλα πάνε καλά, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα λανσαριστεί το 2019.
Τέλος, η γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως αναφέρουν οι άνθρωποις της ιαπωνικής φίρμας, θα αυξηθεί από το 2021. Tα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα, μετά την συμφωνία του 2010 με την Toyota για συνεργασία στα υβριδικά συστήματα, θα επωφεληθούν από την εμπειρία της στον τομέα όπως έκανε το υβριδικό Mazda3.
(Το αυτοκίνητο στις εικόνες είναι το Mazda Hazumi Concept)
Υποκλινομαστε στον πιο αξιοπιστο Ιαπωνα κατασκευαστη που σαρωνει τα βραβεια σχεδιασης διεθνως!
Ειναι μικρη σε μεγεθος τεραστια ομως σε αξια και προσφορα με ντιζαιν που προκαλει θαυμαυσμο και ζηλοφθονια σε καθε αντιπαλο της που την βλεπει απο μακρυα γιατι δεν μπορει να την φτασει και αυτο την κανει μοναδικη!
Jimeta αντιπροσωπειες οπως η ΕΛΜΑ που δεν ηταν σοβαρες και χωρις συγχρονες υποδομες με τμηματα μαρκετινγκ κλπ και εφερναν σχεδον γυμνα τα Mazda σε σχεση με το εξωτερικο, καλυτερα να κλεινουν ωστε να μην χαντακωνουν εξαιρετικες μαρκες οπως η Mazda που εχει χαραξει ενα δικο της δρομο στην ιστορια της αυτοκινησης και ειναι σεβαστη απο ολο τον κοσμο.
Μπράβο στην Mazda,η κορυφαία ιαπωνική εταιρεία,η αντιπροσωπεία εδώ γιατί έκλεισε;ξέρει κανείς; ή επειδή δεν έκανε τις πωλήσεις που θα ήθελε.