ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

smart #1: Έξυπνα, άνετα και γρήγορα με 460 χλμ. αυτονομία στην πόλη

 Σχολιάστε 
1.906 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2025)
Electric in the City | smart #1: έξυπνα, άνετα και γρήγορα
4 Φωτογραφίες »

Electric in the City | smart #1: έξυπνα, άνετα και γρήγορα

Έχει μπαταρία 62 kWh (ωφέλιμη) και αυτονομία 460 χλμ. στην πόλη.
Με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και πίσω κίνηση.
Είναι το πιο γρήγορο μικρό SUV ανεξαρτήτως καυσίμου.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έχει μπαταρία 62 kWh (ωφέλιμη) και αυτονομία 460 χλμ. στην πόλη

Η smart έχει αλλάξει το προφίλ της και βάζοντας «στοπ» στα διθέσια μοντέλα πλέον κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά SUV, με τα πρώτα να έχουν φτάσει ήδη στην ελληνική αγορά.  Το πιο compact από αυτά είναι το smart #1, το οποίο και πήρε  μέρος στο MEGA TEST αυτονομίας ηλεκτρικών στην πόλη του AutoΤρίτη. Το smart #1 έχει μήκος 4,27 μέτρα και ξεχωρίζει για τον νεανικό και trendy χαρακτήρα του, τόσο στην εξωτερική σχεδίαση, όσο και στην ποιοτική του καμπίνα. Η τελευταία προβάλλει τον ψηφιακό της διάκοσμο, όπου-τις εντυπώσεις κλέβει η οθόνη αφής των 12,8 ιντσών που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία- αλλά και την ευρυχωρία της. Μάλιστα, υπάρχουν και συρόμενα πίσω καθίσματα που μεταβάλλουν το χώρο αποσκευών από 273-411 λτ..

Με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και πίσω κίνηση

Το smart #1 της δοκιμής μας χαρακτηρίζεται από τον δυνατό ηλεκτροκινητήρα των 272 ίππων του, ο οποίος εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις (με 2,9 δλ. για τα 60-100 χλμ./ώρα είναι το πιο γρήγορο μικρό SUV). Φυσικά στο μποτιλιάρισμα που βρήκα από το Μαρούσι μέχρι και το Χίλτον δεν τις χάρηκα. Διαπίστωσα όμως πως δεν «αδειάζει» εύκολα η μπαταρία των 66 kWh (διατίθεται και με μικρότερη 49 kWh) σε αυτές τις συνθήκες και ταχύτητες. Στο εν Αθήναις test που πραγματοποιήσαμε, το smart #1 κινήθηκε με επιλεγμένο το πρόγραμμα Eco στο πρόγραμμα οδήγησης και την επιλογή της μέγιστης ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, μια επιλογή που γίνεται μέσω του infotainment (υπάρχει και λειτουργία one pedal με την οποία πρακτικά μπορείς να οδηγείς μόνο χρησιμοποιώντας το πεντάλ του γκαζιού). Παρά την… Eco απόκριση και ισχύ, το  smart#1 παρέμεινε ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ αποδείχτηκε ευέλικτο και εύχρηστο σε κάτι αναστροφές που χρειάστηκε να κάνω στα στενά πίσω από το Καλλιμάρμαρο.
 

smart#1 272 PS 66 kWh
Αυτονομία στην πόλη στο Mega Test (χλμ.) 460
Αυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) 284
Μπαταρία σε kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) 66 (62)
Τιμή (έκδοση) 33.600 (Advance)
Τιμή από (έκδοση) 27.950 (272 PS, 49 kWh)

Καταναλώνοντας μάλιστα κατά μέσο όρο 13,5 kWh/100 χλμ. έδειξε ικανό για αστική αυτονομία 460 χλμ.. Αυτό συνεπάγεται ανάγκη φόρτισης κάθε  13 μέρες, 2 και κάτι φορές το μήνα για να καλύψει τις αστικές ανάγκες του (σ.σ. με 35 χλμ. ημερησίως). Βέβαια όταν… ξέδωσα κάπως σε κομμάτια της Παραλιακής η αυτονομία αμέσως έδειξε να παίρνει την κατιούσα. Πάντως, το smart #1  έχει δυνατότητα ταχυφόρτισης με ισχύ 150 kW, κάτι που συνεπάγεται πως ο χρόνος φόρτισης από το 10% έως το 80% ανέρχεται στα 30 λεπτά, ενώ χάρη στον στάνταρ on board φορτιστή των 11kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 6 ώρες.

FORD
SERVICE 2ΕΤΙΑΣ