Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε συνέντευξή του ο CEO της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, Carlos Ghosn, επιβεβαίωσε την ηλεκτρική έκδοση του Kwid, ενώ ομολόγησε πως έχουν ήδη φτιάξει τα σχετικά πρωτότυπα οχήματα.

Ο κος Ghosn δεν ανακοίνωσε το πότε θα λαναριστεί το Kwid EV, ούτε την απόδοσή του, αλλά φυσικά ούτε και την τιμή του. Αυτό που είπε είναι πως σταδιακά θα λανσαριστεί σε αναδυόμενες αγορές.

Ο Carlos Ghosn αντιμετωπίζει τη Συμμαχία ως σύνολο, ειδικά στα ηλεκτρικά οχήματα: «Μία πλατφόρμα, ένα σετ μπαταριών, ένα σετ κινητήρων.».

Ηλεκτρικό Renault Kwid

2.403 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2017)

H Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance θέλει να ρευστοποιήσει την υψηλή ζήτηση που υπάρχει στην Κίνα για προσιτά ηλεκτρικά οχήματα και για αυτό εξελίσσει ήδη το Renault Kwid EV. Δείτε τι είπε ο Carlos Ghosn για τα ηλεκτρικά σχέδια της Συμμαχίας…

Η Renault φλερτάρει καιρό με την ιδέα της δημιουργίας ενός προσιτού ηλεκτρικού οχήματος για την αγορά της Κίνας. Φαίνεται, όμως, πως τελικά αυτό όντως συμβαίνει. Σε συνέντευξή του ο CEO της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, Carlos Ghosn, επιβεβαίωσε την ηλεκτρική έκδοση του Kwid, ενώ ομολόγησε πως έχουν ήδη φτιάξει τα σχετικά πρωτότυπα οχήματα.
 
Το αφεντικό της Συμμαχίας, είπε χαρακτηριστικά: «Στην Κίνα δεν μπορούμε να πουλήσουμε το Nissan Leaf. Είναι αρκετά ακριβό και εκλεπτυσμένο. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε το Renault Fluence, είναι πολύ ακριβό. Τι πουλάει στην Κίνα; Τα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα.». Ο κος Ghosn συνέχισε λέγοντας: «Έτσι βάζουμε μηχανικούς από τη συμμαχία να φτιάξουν μια φθηνή ηλεκτρική έκδοση του Kwid για την Κίνα. Μόλις έκανα test drive στο αυτοκίνητο. Πρόκειται να είναι ένα πολύ καλά φτιαγμένο αμάξι σε πολύ χαμηλή τιμή.».
   
Ο κος Ghosn δεν ανακοίνωσε το πότε θα λαναριστεί το Kwid EV, ούτε την απόδοσή του, αλλά φυσικά ούτε και την τιμή του. Αυτό που είπε πως σταδιακά θα λανσαριστεί σε αναδυόμενες αγορές. Είπε χαρακτηριστικά: «Από τη στιγμή που θα δουλέψει στην Κίνα, δεν θα υπάρχει λόγος να το εξάγουμε στην Ινδία, τη Βραζιλία ή τη Μέση Ανατολή.
 
Ο Carlos Ghosn αντιμετωπίζει τη Συμμαχία ως σύνολο, ειδικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Είπε χαρακτηριστικά: «Το Nissan Leaf είχε τη δική του τεχνολογία, το Renault Zoe επίσης, ενώ και η Mitsubishi ξεκίνησε με τη δική της τεχνολογία. Όμως τώρα λέμε: Μία πλατφόρμα, ένα σετ μπαταριών, ένα σετ κινητήρων.».
 
Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi δεν είναι η μόνη που θέλει να εκμεταλλευθεί την αγορά της Κίνας σε ό,τι αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα. Παρόμοιες βλέψεις έχει και η Volkswagen, μόνο που αυτή δεν θα χρησιμοποιήσει το όνομα κάποιας φίρμας της, αλλά έχει υπογράψει ένα μνημόνιο συμφωνίας με την Jianghuai Automobile Co. (JAC) για τη δημιουργία ενός προσιτού EV.

fiat
OPEL