ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ο CEO της Skoda, Bernhard Maier, χαρακτήρισε το Vision E μια «πολύ σαφή εικόνα» του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου που ετοιμάζει η εταιρεία για εμπορικό λανσάρισμα το 2020.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν το Vision E έχουν συνδυαστική ισχύ 306 ίππων, ενώ στέλνουν την κίνηση και στους 4 τροχούς. Η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 180 χλμ./ώρα και η αυτονομία στα 500 χλμ.

Η αναβάθμιση έχει να κάνει με την ελαφριά ανασχεδίαση της εμπρός όψης, εκεί που εντύπωση κάνουν οι δύο τριγωνικές γρίλιες. Κατά τα λοιπά, παραμένουν στοιχεία όπως όπως η απουσία μεσαίας κολώνας και οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες.

Ίδιο είναι και το εσωτερικό με τα 4 περιστρεφόμενα ανεξάρτητα καθίσματα και τις πολλαπλές οθόνες αφής.

Ως αυτόνομο Level 3 όχημα, αν το Vision E έβγαινε στην παραγωγή σήμερα θα έπρεπε να επιταχύνει και να φρενάρει αυτόνομα, αλλά και να βρίσκει θέσεις στάθμευσης από μόνο του, όπως και να επικοινωνεί με άλλα οχήματα.

Ηλεκτρικό Skoda το 2020

2.472 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)

H Skoda φρεσκάρει για την έκθεση της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο Vision E, δίνοντάς μια ακόμα πιο ξεκάθαρη ματιά για το πώς φαντάζεται το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο προγραμματίζεται για το 2020.

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Skoda παρουσιάζει την αναβαθμισμένη εκδοχή του πρωτότυπου Vision E που είχε κάνει ντεμπούτο νωρίτερα φέτος στη Σαγκάη. Ένα concept που δείχνει να είναι πιο κοντά σε ένα πιθανό πρωτότυπο όχημα, που θα μπορούσε να αρχίσει να δοκιμάζεται κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον.
 
Το πρωτότυπο της Φρανκφούρτης σε κάθε περίπτωση παραμένει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό δημιούργημα της Skoda, με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, αλλά και δυνατότητα κίνησης για 500 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν το Vision E έχουν συνδυαστική ισχύ 306 ίππων, ενώ στέλνουν την κίνηση και στους 4 τροχούς. Η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 180 χλμ./ώρα
   
Μέχρι στιγμής το πρωτότυπο της Φρανκφούρτης δεν έχει τίποτα διαφορετικό από εκείνο της Σαγκάης. Η αναβάθμιση έχει να κάνει με την ελαφριά ανασχεδίαση της εμπρός όψης, εκεί που εντύπωση κάνουν οι δύο τριγωνικές γρίλιες. Κατά τα λοιπά, στοιχεία όπως όπως η απουσία μεσαίας κολώνας και οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες, παραμένουν, ενώ ίδιο είναι και το εσωτερικό με τα 4 περιστρεφόμενα ανεξάρτητα καθίσματα και τις πολλαπλές οθόνες αφής.
 
Ως αυτόνομο Level 3 όχημα, αν το Vision E έβγαινε στην παραγωγή σήμερα θα έπρεπε να επιταχύνει και να φρενάρει αυτόνομα, αλλά και να βρίσκει θέσεις στάθμευσης από μόνο του. Θα έπρεπε μάλιστα να απομνημονεύει τις προτιμήσεις του οδηγού, αλλά και να επικοινωνεί με άλλα οχήματα.
 
Ο CEO της Skoda, Bernhard Maier, χαρακτήρισε το Vision E μια «πολύ σαφή εικόνα» του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου που ετοιμάζει η εταιρεία για εμπορικό λανσάρισμα το 2020. Οπότε αυτό το concept είναι άκρως ενδεικτικό για το τι πρόκειται να συμβεί στο κοντινό μέλλον.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL