Η Renault θα λανσάρει ένα ολοκαίνουργιο πλήρως ηλεκτρικό οικογενειακό SUV, το οποίο θα αντικαταστήσει το Kadjar και ένα ανεξάρτητο σχέδιο έρχεται για να δείξει πως θα είναι η εικόνα του νέου μοντέλου!
Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Renault βρίσκεται ήδη σε εφαρμογή και ανάμεσα από πολλά μοντέλα η γαλλική μάρκα εξελίσσει και ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό SUV που θα βρίσκεται πάνω από το πρόσφατα αποκαλυφθέν Megane E-Tech Electric και θα το δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022.
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της μάρκας, το δεύτερο ηλεκτρικό crossover της γαλλικής εταιρείας θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV. Το μήκος του θα κυμαίνεται περίπου στα 4,7 μέτρα και το μεταξόνιό του περίπου στα 2.780 χιλιοστά, ενώ το νέο χωρίς ρύπους μοντέλο θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Kadjar.
Ανεξάρτητα σχέδια προβλέπουν την εμφάνισή του Μάλιστα ένα ανεξάρτητο σχέδιο από την ιστοσελίδα autoexpress, δίνει μία πρώτη ανεπίσημη οπτική του νέου μοντέλου. Όπως μπορούμε να δούμε χαρακτηρίζεται από κλειστή μάσκα, λεπτούς προβολείς και κρυφές λαβές για τις πόρτες. Παράλληλα η διχρωμία στο αμάξωμα και οι μεγάλες ζάντες δίνουν μία σπορ υπόσταση.
Αυτονομία έως 500 χλμ.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου του τμήματος μηχανικής της Renault, Gilles Le Borgne, το εν λόγω ηλεκτρικό SUV θα μπορεί να ενσωματώσει εύκολα στο πάτωμά του μία μπαταρία 60 kWh, όμως θα υπάρχουν και μεγαλύτερες επιλογές όπως για παράδειγμα μία μπαταρία 87kWh που θα είναι και η κορυφαία επιλογή. Η τελευταία θα προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων περίπου, ενώ θα μπορεί να γεμίσει από το 10% έως το 80% σε 35 λεπτά χάρη στην ταχεία φόρτιση DC 130kW.
Ισχύς έως 240 ίππους περίπου
Ανάλογα με την επιλογή της μπαταρίας θα διαφοροποιείται και η ισχύς. Περίπου 215 ίπποι θα προέρχονται από την μικρή μπαταρία των 60 kWh, ενώ στα 240 άλογα περίπου θα ορίζεται η ισχύς στο μοντέλο με την μπαταρία των 87kWh. Αξίζει να σημειωθεί πως σε όλες τις περιπτώσεις του ηλεκτρικού αντικαταστάτη του Kadjar η κίνηση θα βρίσκεται στον εμπρόσθιο άξονα, καθώς σε πρώτη φάση η Renault δεν εξετάζει το ενδεχόμενο παρουσίας τετρακίνησης.
Στο εσωτερικό θα υπάρχει ευρυχωρία, ενώ θα τοποθετηθεί το νέο infotainment, OpenR με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνης αφής 12 ιντσών. Φυσικά διαθέσιμες θα είναι οι ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air). Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως οι περισσότερες πιθανότητες αυτή τη στιγμή τείνουν προς το ενδεχόμενο το νέο ηλεκτρικό μοντέλο να αποκτήσει άλλο όνομα και να μη δανειστεί αυτό του Kadjar.