Αν η ηλεκτροκίνηση σου φαίνεται ότι στερεί από την Alfa Romeo το χαρακτήρα της, τότε σκέψου πόσο της χαρίζει σε όλα τα άλλα. Σε αυτά που μετράνε περισσότερο.
Μπορείς να φτιάξεις μια πρόταση που περιέχει τις λέξεις Alfa, Romeo και ηλεκτροκίνηση, και όταν τη διαβάσεις να σε κάνει να χαμογελάσεις με αισιοδοξία και αδημονία; Γιατί εδώ θα βρεις παραπάνω από μία τέτοια πρόταση.
Τι είναι αυτό που σε έχει «κολλήσει» με την Alfa; Ρώτα τον εαυτό σου, και βρες ποια ήταν η στιγμή που σου έκανε το κλικ η ιταλική μάρκα, και από φυσιολογικός άνθρωπος, έγινες Alfista. Και ναι, οι Alfisti δεν είναι «φυσιολογικοί» άνθρωποι, γιατί όταν λατρεύεις μια μάρκα, έχεις ένα αυτοκίνητό της στο πάρκινγκ σου. Εσύ έχεις;
Βλέπεις αν θες να έχεις μια Alfa στο πάρκινγκ σου σήμερα θα πρέπει να έχεις κάνει μερικές θυσίες. Είτε οικονομικές, πρόσφατα, και να έχεις μία Giulia ή μία Stelvio, είτε πολλές θυσίες κάθε άλλης μορφής, και να έχεις μία παλιότερη Alfa. Μία Giulietta αν είσαι τυχερός, ή έστω μία Mito, ή αν είσαι πιο μερακλής μία 156 ή παλιότερη.
Όπως είχαν πει και κάτι Γερμανοί (από τον όμιλο VW, και πάντα ανεπίσημα) η Alfa Romeo είναι η μάρκα με τους περισσότερους οπαδούς και τους λιγότερους, αναλογικά πελάτες. Το μόνο που θέλει είναι να μετατρέψει τους πρώτους, στους δεύτερους.
Όμως η Alfa δεν έχει καταφέρει να κάνει τους οπαδούς της και πελάτες της από την εποχή της 33 ή έστω της 147. Και είναι μάλλον σίγουρο πως δεν ενδιαφέρεται πλέον για αυτό το κομμάτι της αγοράς, αυτό για το οποίο πρόσφερε κάποτε την Alfasud. Φθηνή Alfa δεν θα ξαναδούμε.
Και η ηλεκτροκίνηση σίγουρα έχει μέρος της ευθύνης, όμως το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης έχει να κάνει με την τοποθέτηση της μάρκας ανάμεσα στις premium, που την κάνει αυτομάτως ακριβή.
Ωραία. Ας μη δούμε φθηνή, αλλά ας δούμε όμορφη. Βλέπεις ως οπαδός της Alfa, εφόσον δεν μπορείς να την αγοράσεις, τουλάχιστον ας μπορείς να τη θαυμάσεις. Αν δεν είναι αυτοκίνητο, ας είναι αυτοκινητάκι, ή αφίσα.
Και η ηλεκτροκίνηση δίνει στην Alfa Romeo ότι χρειάζεται για να γίνει πιο όμορφη από ποτέ. Βλέπεις η Alfa δεν έχει κανένα λόγο πλέον να «σέρνεται» στα ντουλάπια των εξαρτημάτων των συγγενών κατασκευαστών για να βρει μια πλατφόρμα για να χτίσει τα μοντέλα της.
Δεν έχει λόγο πλέον μία Mito να μοιράζεται το πάτωμα με το Grande Punto, ή μία 147 με ένα Bravo. H ηλεκτροκίνηση θα δώσε στην Alfa μόνο μία πλατφόρμα-skateboard, δηλαδή τέσσερις τροχούς, με τα μοτέρ και τις μπαταρίες, και κανέναν άλλον περιορισμό σε διαστάσεις, προβόλους, άξονα μετάδοσης. Κανένα περιορισμό στο σχήμα που θα έχει το αυτοκίνητο εξαιτίας της πλατφόρμας του. Ούτε μεγάλους άχαρους εμπρός προβόλους όπως η 159, ούτε στενό μετατρόχιο όπως η Mito, ούτε ψηλό καπό να κρύψει το γόνατο εμπρός όπως η Giulietta.
Η Alfa έχει για πρώτη φορά τα τελευταία 40 χρόνια μία λευκή κόλλα χαρτί να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: όμορφα αυτοκίνητα. Ναι, ηλεκτρικά, όπως όλα πλέον αναπόφευκτα, αλλά όμορφα.
Τι λες; βρήκες λόγο να χαρείς για την Alfa και την ηλεκτροκίνηση; Και αν τελικά δεν αγοράσεις ποτέ Alfa, δεν είναι καλύτερα τουλάχιστον να μην πάψεις να τη θαυμάζεις; Και που ξέρεις...