ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ηλεκτροκίνηση και φόρτιση στο πεζοδρόμιο: Το τέλος του δωρεάν πάρκινγκ

Ηλεκτροκίνηση και φόρτιση στο πεζοδρόμιο: Το τέλος του δωρεάν πάρκινγκ

4.157 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2022)

Μπορούν οι επενδύσεις για φορτιστές στους δρόμους να δώσουν τέλος στο «δωρεάν» παρκάρισμα στην πόλη;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το πρόβλημα του μέλλοντος στην Ελλάδα!

Πως θα παρκάρεις και θα φορτίζεις αν στη θέση με φορτιστή έχει παρκάρει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης; Η «μάχη» για τις θέσεις για ηλεκτρικά έχει αρχίσει ήδη, θα είναι όμως η αρχή του τέλους για το παρκάρισμα στην πόλη;
 
Το μεγαλύτερο στοίχημα της ηλεκτροκίνησης είναι η φόρτιση. Οι μπαταρίες που φορτίζουν σε 5 λεπτά είναι ακόμη 10 χρόνια μακριά μας, και έτσι η συχνή φόρτιση είναι ο μόνος τρόπος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα λειτουργήσουν. Όμως για συχνή φόρτιση θες φορτιστές. Και τι να τους κάνεις τους φορτιστές αν δεν μπορείς να τους προσεγγίσεις;
 
Το πρόβλημα με την Ελλάδα είναι πως ξεκινάμε την εποχή της ηλεκτροκίνησης χωρίς να έχουμε λύση το ζήτημα της στάθμευσης. Η Αθήνα είναι η μόνη πρωτεύουσα της Ευρώπης που η ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο και στους γύρω δήμους είναι ακόμη βασικά «δωρεάν», ή καλύτερα θα λέγαμε τελείως άναρχη.
 
Ακόμη και σε πόλεις όπως το Λονδίνο ή το Βερολίνο, όπου η στάθμευση είναι απολύτως ελεγχόμενη, οι θέσεις που ξεχωρίζονται «μόνο για ηλεκτρικά», ώστε να μπορούν να φορτίζουν, καταλαμβάνονται από συμβατικά αυτοκίνητα. Είτε από αδιαφορία, είτε από αντίδραση. Όμως η νομοθεσία επιτρέπει πρόστιμα, και έτσι οι θέσεις αυτές προστατεύονται, και με την σταδιακή επικράτηση των ηλεκτρικών, θα αυξάνονται.
 
Από τη μία γιατί θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη και από την άλλη ώστε με ακόμη έναν τρόπο τα συμβατικά αυτοκίνητα σύντομα να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά. Όμως σε μία χώρα που η στάθμευση δεν έχει ελεγχθεί ποτέ, οι νόμοι υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται, και ο ΚΟΚ είναι περισσότερο μια «προτροπή» παρά ο νόμος, το πράγμα δυσκολεύει.
 
Φυσικά και είναι απαραίτητο και στην Ελλάδα να υπάρχει πρόσβαση στους φορτιστές. Και φυσικά πρέπει οι θέσεις αυτές να προστατεύονται. Όμως σε μία χώρα με έναν τόσο αργό ρυθμό υιοθέτησης των ηλεκτρικών, τι θα σημαίνει αυτό για όλους τους άλλους;
 
Θα πρέπει ξαφνικά, εκτός από όλα τα άλλα, η στάθμευση να γίνει ελεγχόμενη, ώστε να μοιραστούν οι χώροι, να γίνουν οι επενδύσεις και να έρθουν οι φορτιστές. Σε μια χώρα που ηλεκτροκίνηση είναι τόσο ευπρόσδεκτη όσο μια κατσαρίδα σε ζαχαροπλαστείο, το μόνο που χρειάζεται για να την αποτελειώσει, είναι να γίνει και η αιτία να χαθεί το δωρεάν (και ας είναι άναρχο) παρκάρισμα.
 
Γίνεται όμως αλλιώς; Τι λέτε; Πως θα σας φαινόταν αν τα ηλεκτρικά γίνουν και η αφορμή για να καθιερωθεί το ελεγχόμενο και όχι δωρεάν παρκάρισμα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
PIRELLI P ZERO SC