Η Honda ανανέωσε το Civic στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου, περίπου στα μέσα της εμπορικής του πορείας στις αγορές της Ευρώπης. Το ιαπωνικό μικρομεσαίο φρεσκαρίστηκε αισθητικά, ωστόσο η γκάμα των κινητήρων διατηρήθηκε απαράλλακτη.
Εκτός του 1.000άρη turbo VTEC των 126 ίππων με 200 Nm ροπής, η Honda προσφέρει το Civic και τον 1,5 λτ. turbo VTEC. Για τη μετάδοση της κίνησης στην εμπρόσθιο άξονα δίνεται ψήφος εμπιστοσύνης στο 6άρι μηχανικό κιβώτιο, καθώς επίσης και στο CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Το 1,5 λίτρων VTEC Turbo αποδίδει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.900-5.000 σ.α.λ. επιτρέποντας στο αυτοκίνητο με την βοήθεια του μηχανικού κιβωτίου να κάνει το 0-100 σε 8,2 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 220χλμ./ώρα.
Ο οίκος Superchips από την Bρετανία πάντως ανακάλυψε πως ο 1.500άρης Τurbo στο προ-ανανέωσης μοντέλο αποδίδει τελικά μέχρι και 192 άλογα στις 5.873 σ.α.λ. και 257 Nm ροπής στις 2.652 σ.α.λ. ενώ χάρη στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου που προσφέρει, η ισχύς μπορεί να φτάσει τους 227 ίππους στις 6.060 σ.α.λ. και τα 326 Nm στις 2.888 σ.α.λ.