Οι κόκκινες μοκέτες και τα καταπληκτικά κόκκινα σπορ καθίσματα του Type R μεταμορφώνουν το συντηρητικό, αλλά στιβαρό, γεροδεμένο και πάντα ευρύχωρο εσωτερικό του Honda Civic σε… πολεμικό ανακοινωθέν. Στο ίδιο μήκος κύματος η εξαιρετική θέση οδήγησης, ο αλουμινένιος λεβιές και το τιμόνι με επένδυση σουέντ.
Hyundai Ioniq 5N
Σκληρά πλαστικά, αλλά στιβαρή συναρμογή για το full digital ταμπλό του Ioniq 5N. Υψηλή θέση οδήγησης, σπορ καθίσματα και τιμόνι με αρκετά κουμπιά… ηδονής: Πάνω-δεξιά το N-Boost των 10 δευτερολέπτων full απόδοσης και πάνω-αριστερά οι επιλογές των mode οδήγησης.
- Τιμή, βάρος
Honda Civic Type R
+ Σχεδίαση, θέση οδήγησης, ποιοτική και hi-tech καμπίνα, χώροι επιβατών-πρακτικότητα, επιδόσεις-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, φρένα
- Τιμή, κύκλος στροφής, μη ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο
Μόνο και μόνο που ένα ηλεκτρικό όπως το Hyundai Ioniq 5N στέκεται απέναντι σε ένα hard-core βενζινοκίνητο σαν το Honda Civic Type R λέει πολλά. Από εκεί και πέρα, το Civic Type R όντας ένας από τους τελευταίους… Μοικανούς που καίνε (άφθονη) βενζίνη για να παράξουν οδηγική απόλαυση σίγουρα αξίζει το σεβασμό του κάθε εραστή της οδήγησης. Και το Hyundai Ioniq 5N όμως δεν πάει πίσω. Μπορεί να καίει kWh, αλλά έχει οι μαέστροι του τμήματος N του εξασφάλισαν λειτουργία και συμπεριφορά από την οποία λείπει μόνο η μυρωδιά της βενζίνης. Αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα ηλεκτρικό ικανό να κάνει κάποιον petrolhead να αλλαξοπιστήσει, αυτό είναι σίγουρα το συναρπαστικό Hyundai Ioniq 5N. Από την άλλη παραμένουμε και εραστές της βενζίνης. Περαστικά μας…
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Honda Civic Type R | Hyundai IONIQ 5 N |
---|---|---|
Κινητήρας* | ||
Τύπος | Βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού με turbo και VTEC | 2 ηλεκτροκινητήρες Σταθερού Μαγνήτη (238 PS με 370 Nm μπροστά, 412 PS με 400 Nm πίσω) |
Κυβισμός (κ.εκ) | 1.996 | - |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 | - |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 329/6.500 | 650/- |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 420/2.500-4.000 | 770/- |
Κιλά/ίππο | 4,1 | 3,4 |
Μετάδοση | ||
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 6 σχέσεων | Μίας σχέσης |
Κίνηση | Στους μπροστά τροχούς | Και στους 4 τροχούς |
Eπιδόσεις | ||
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,0 | 1,8 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,9 | 3,7 |
60-100 χλμ./ώρα | 3,9 με 4η (6,3 με 5η) | 1,8 |
80-120 χλμ./ώρα | 4,8 με 5η (7,9 με 6η) | 2,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 275 | 260 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.429 | 2.275 |
Κατανάλωση | ||
Μέση εργοστασιακή | 8,2 λτ./100 χλμ. | 21,2 kWh/100 χλμ. |
Θεωρητική αυτονομία (χλμ.) | 573 | 448 |
Μέση δοκιμής | 12 λτ. | 22,5 kWh |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ.) | 392 | 360 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 186 | 0 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 47 | - |
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh)/Ωφέλιμη | - | 84/80 |
Χρόνος φόρτισης σε Wallbox (350 kW) | - | 18 λεπτά (10-80%) |
On Board Charger | - | 11,0 kW |
Εξοπλισμός - τιμή | Honda Civic Type R | Hyundai IONIQ 5 N |
---|---|---|
ESP | * | * |
Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος | * | * |
Αερόσακοι | 6 | 6 |
Ηλ. παράθυρα Ε/Π | */* | */* |
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. | */* | */* |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. | */* | */* |
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού | */* | */* |
Κλιματισμός | * (αυτόματος 2ζωνικός) | * (αυτόματος 2ζωνικός) |
Πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής | αναλογικός/Οθόνη αφής 9'' | Ψηφιακός 12,3''/Οθόνη αφής 12,3'' |
Αισθητήρες παρκαρίσματος/Κάμερα όπισθεν | */* | */* |
Cruise control | * (adaptive) | * (adaptive) |
Ζάντες αλουμινίου | * (19'') | * (21'') |
Προβολείς/Φώτα ημέρας | LED/LED | LED/LED |
Εγγύηση μηχ. Μερών | 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. | 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία) |
Έκδοση | Type R | Ν |
Τιμή από (ευρώ) | 69.900 ¤ | 65.990 (με επιδότηση) |
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι | Honda Civic Type R | Hyundai IONIQ 5 N |
---|---|---|
Εμπρός ανάρτηση | Γόνατα τύπου ΜακΦέρσον | Γόνατα τύπου ΜακΦέρσον |
Πίσω ανάρτηση | Πολλαπλών συνδέσμων | Πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός φρένα | Αεριζόμενοι Δίσκοι 350 χλστ. | Αεριζόμενοι Δίσκοι 400 χλστ. |
Πίσω φρένα | Δίσκοι 305 χλστ. | Δίσκοι 360 χλστ. |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 35,9 | 36,0 |
Υποβοήθηση τιμονιού | Ηλεκτρική | Ηλεκτρική |
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) | 1.625/1.623 | 1.667/1.672 |
Στροφές τιμονιού | 2,1 | 2,1 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 12,4 | 12,4 |
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (dB) | 72,5 (με 5η)/75 (με 6η) | 65,4/71,0 (70,2/75,8 με λειτουργία Ν) |
Διάσταση ελαστικών δοκιμής | 265/30 R19 | 275/35 R21 |
Μάρκα ελαστικών δοκιμής | Michelin Pilot Sport 4S | Pirelli P Zero |
Διαστάσεις (χλστ.)* | Honda Civic Type R | Hyundai IONIQ 5 N |
---|---|---|
Κεφάλι οδηγού | 110 | 133 |
Κεφάλι πίσω | 65 | 75 |
Πλάτος εμπρός | 1.447 | 1.460 |
Πλάτος πίσω | 1.412 | 1.450 |
Πόδια πίσω | 165 | 205 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 410 | 480 |
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος | 4.594x1.890x1.401 | 4.715x1.940x1.585 |
Μεταξόνιο | 2.734 | 3.000 |
Σελίδα 1 | Honda Civic Type R με 329 PS Vs Hyundai Ioniq 5 N με 650 PS |
Σελίδα 2 | Tα δύο πρόσωπα της οδηγικής απόλαυσης |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |