Οδηγούμε το αγωνιστικό Honda Civic Type R Group A/R3 που με οδηγό τον Δημήτρη Δριβάκο θα συμμετάσχει στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015.
Honda Civic Type R Group A/R3
5.689 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)
Οδηγούμε το αγωνιστικό Honda Civic Type R Group A/R3 που με οδηγό τον Δημήτρη Δριβάκο θα συμμετάσχει στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015.
«Δεξιά πατημένη, σε αριστερή διαρκείας σανίδα, σε δεξιά φυλαγμένη, 3η σε δεξιά πατημένη… σε…». «Γιώργο πάτα δυνατά το συμπλέκτη να κουμπώσει η 1η στο κιβώτιο», ακούστηκε μια φωνή και με έβγαλε από το όνειρο...Η φωνή δεν ήταν άλλη από του οδηγού του αγωνιστικού Honda Civic Type R Group A/R3, του κ. Δημήτρη Δριβάκου, ο οποίος για τις ανάγκες της δημοσιογραφικής παρουσίασης πέρασε στο δεξί μπάκετ και μας έδωσε την δυνατότητα να πάρουμε μια γεύση από αυτό το εξαιρετικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Έτσι ξεκίνησαν όλα… Ένα κλασικό μεσημέρι στα γραφεία του περιοδικού, ήρθε η πολυπόθητη πρόσκληση από την Honda, που μας καλούσε να οδηγήσουμε το αγωνιστικό Ηonda Civic Type R, που ετοίμασε η ιταλική JAS Motorsport για τον πολύπειρο αγωνιζόμενο κ. Δημήτρη Δριβάκο. Το σύμπαν συνομώτησε και έφερε εμένα στο μπακετ του οδηγού για αυτά τα 7 χλμ της ειδικής, στα οποία θα οδηγούσαμε το θηρίο, στο Ψάρι της Ορεινής Κορινθίας. To αγωνιστικό Honda Type R για τα Ράλι διαθέτει εξαρτήματα που προέρχονται από την ιταλική φίρμα αγωνιστικής εξέλιξης JAS Motorsport, που ιδρύθηκε το 1995, έχει έδρα σε προάστιο του Μιλάνο και από το 1998 είναι επίσημος συνεργάτης της Honda στους αγώνες αυτοκινήτου, έχοντας την πλήρη υποστήριξη στους αγώνες που μετέχει το ελληνικό πλήρωμα. Από το αυτοκίνητο που προσέφερε η ελληνική αντιπροσωπεία το μόνο που έχει μείνει είναι το… αμάξωμα.
Από εκεί και έπειτα δεν έχει τίποτε εργοστασιακό πάνω του. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Δριβάκος ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες του είναι αλλαγμένοι, με τα ανταλλακτικά και την τεχνογνωσία να παρέχονται από την JAS Motorsport. Τα πάντα στο Ηonda Civic Type R Group A/R3 μπορούν να ρυθμιστούν σύμφωνα με τις επιθυμίες και τον τρόπο οδήγησης του χειριστή του. Ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει περί τους 270 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. και διαθέτει πρόγραμμα, έμβολα, ελατήρια βαλβίδων και χταπόδι από τη Mugen. To βολάν είναι 2,5 κιλά ελαφρύτερο και η σχέση συμπίεσης έχει φτάσει στο 12,3:1! Όλες οι βάσεις και τα σινεμπλόκ έχουν αντικατασταθεί από μεταλλικούς συνδέσμους, ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι έχει αντικατασταθεί από υδραυλικό με ψυγείο για να αποφεύγεται η υπερθέρμανση του.
Το «θεϊκό» κιβώτιο είναι 6τάχυτο σειριακό της Sadev με διπλόδισκο συμπλέκτη και μπλοκέ διαφορικό με δισκάκια, οι αναρτήσεις είναι της X-Τreme Tech πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ τα φρένα είναι της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και αγωνιστικές δισκόπλακες (328 χλστ. εμπρός και 278 χλστ. πίσω), με κατανεμητή και 2 ξεχωριστές αντλίες. Μπαλακλάβα, κράνος, γάντια… και φύγαμε!Όπως και να το κάνεις όσα αυτοκίνητα κι αν έχεις οδηγήσει, η περίπτωση ενός αγωνιστικού είναι πάντοτε ξεχωριστή και απαιτεί το μέγιστο σεβασμό στην πρώτη επαφή. Φοράμε το απαραίτητο κράνος με τα λοιπά παρελκόμενα (βλέπε μπαλακλάβα και γάντια) και περνάμε στο εσωτερικού του αγωνιστικού Type R, πηδώντας πάνω από το roll cage και γλιστρώντας απαλά στο ανθρακονημάτινο μπακετ κάθισμα. Με το πάτημα του starter, έρχεται η έκρηξη από την εκκίνηση του κινητήρα και εκεί συνειδητοποιείς ότι το «εργαλείο» είναι άγριο. Αυτές τις σκέψεις επιβεβαιώνει και το «γκραπ» από την επιλογή της πρώτης στο πανάκριβο σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο της Sadev.
Aφημα το συμπλέκτη με προοδευτικό πάτημα του γκαζιού και ξεκινάμε. Αμέσως καταλαβαίνεις ότι ο κινητήρας αυτός δεν θέλει χάδια, γιατί «τσινάει». Θέλει σανίδα το γκάζι με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής για να νιώθει στα νερά του. Ο εκπληκτικός ήχος πλημμυρίζει την καμπίνα και οι 270 ίπποι λυσσάνε. Το τιμόνι είναι τρομερά μεστό και ακαριαίο (μία στροφή από άκρη σε άκρη) μεταφέροντας όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται ο οδηγός. Η ευθεία γίνεται ιστορία σε δευτερόλεπτα, οι στροφές πλησιάζουν και επειδή ο φόβος φυλά τα έρμα, φρενάρεις πολύ νωρίς και αφήνεις το εκπληκτικό μπλοκέ και την πρόσφυση των Michelin ελαστικών να σε εκτοξεύσουν στην επόμενη στροφή, μέσα σε εκρηκτικούς ήχους και μυθικά ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων. Σαφώς και τα όρια του αυτοκινήτου είναι διευρυμένα και δεν τα ακουμπήσαμε καν...
Εμπειρία ζωής!Έπειτα από αυτά τα 7 χλμ ειδικής διαδρομής κατεβαίνεις, έχοντας ένα ευχάριστο μούδιασμα σε όλο σου το κορμί. Νιώθεις ότι έχεις βγει έξω από το σώμα σου και πως όλο αυτό που πριν λίγα λεπτά βίωσες είναι απλά ένα όνειρο. Τσιμπιέσαι, συνειδητοποιώντας ότι όντως το έζησες, κάτι που το επικροτεί και το γουργούρισμα του κινητήρα που στωικά περιμένει τον επόμενο. Εις το επανιδείν λοιπόν…Στο Monte Carlo 22-25 ΙανουαρίουΓια 3η χρονιά το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, θα συμμετάσχει με το Honda Civic Type-R της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015 με εκκίνηση την Place du Casino in Monte Carlo και τερματισμό την Place du Palais. Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403 χλμ.
Το γραφείο εργασίας του οδηγού, έχει όλα τα απαραίτητα…