Κινητήρες: Σε κερδίζει η πολιτισμένη λειτουργία τους
Τα HR-V και CX-30 εφοδιάζονται με ατμοσφαιρικά σύνολα 130 και 180 ίππων αντίστοιχα, με ροπή 155 και 224 Nm. Παρά το γεγονός πως η διαφορά στην ισχύ είναι μεγάλη, το HR-V παρουσιάζεται ανταγωνιστικό στις επιδόσεις, καθώς είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερο. Έτσι καταφέρνει καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο φυσιολογικά υστερεί στις ρεπρίζ, ενώ όσον αφορά στην κατανάλωση καύσιμου η διαφορά τους είναι στα 0,5 λτ./100 χλμ. (πιο οικονομικό το HR-V). Βέβαια αυτό που αξίζει να τονίσουμε και για τα δύο σύνολα είναι, η γραμμική τους απόδοση και η εντυπωσιακά πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς, λειτουργία.
Στο δρόμο: Ευχάριστη εμπειρία
Τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού αποτελούν προτάσεις με έντονα οδικά χαρακτηριστικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και αποδεικνύονται έτσι ιδιαίτερα ευχάριστα. Το HR-V εμφανίζει τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά με το τιμόνι του αν και ελαφρύ να προσφέρει πλούσια πληροφόρηση, ενώ το σημαντικότερο στοιχείο του τα αμορτισέρ που μαλακώνουν στις μικρές διαδρομές και σφίγγουν στις μεγαλύτερες, όπως στις στροφές, ενισχύει το οδηγοκεντρικό προφίλ του αφήνοντας όμως κάποιες –έντονες- ανωμαλίες του δρόμου να περάσουν στο εσωτερικό. Από την άλλη, το CX-30 στρίβει, κρατάει και φρενάρει με ξεχωριστό, για τα crossover δεδομένα, τρόπο. Η γενικότερα σφιχτή αίσθηση του συνόλου επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, ουδέτερο κράτημα, κορυφαία πρόσφυση και ευκολία διατήρησης υψηλής μέσης ταχύτητας, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, χωρίς «χτύπους» από την ανάρτηση, ενώ το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι του είναι θαυμάσιο.
Η γνώμη μας
Πρόκειται για δύο crossover μοντέλα της σύγχρονης εποχής που διαφέρουν από την επικρατούσα αρχή της κατηγορίας. Το HR-V σε κερδίζει με την οδική του συμπεριφορά και την κορυφαία ευρυχωρία και πρακτικότητα, ενώ είναι και αρκετά πιο προσιτό από το CX-30. Το τελευταίο από την πλευρά του βέβαια, προτάσσει ξεχωριστή οδηγική αίσθηση και premium περγαμηνές στην καμπίνα με την ποιότητα του.
Ρε παιδιά γράφεται για το honda 7,1 και για το άλλο 7,7 μέση Τιμή, που τα μετράτε στην κατηφόρα και με σπρώξιμο στην ανηφόρα εδώ το χιλιαράκι της οικογένειας (sirion τρικυλινδρο) και ρίχνει 6-7 στα 100 μέση Τιμή,γιατί αν βγω εθνική και πάω 150- 160 κοντεύει 10-12.Αυτά τα βαριά suv ρίχνουν δεκάρες για την πλάκα και δε πανάναι skyacktiv κινητήρες οι λαστιχαρες και οι νόμοι της Φυσικής δεν αστειεύονται
Δεν εχω δει το mazda απο μέσα, αλλα πιο ξεπερασμένο εσωτερικό στο ταμπλο απο το hrv δεν εχω δει..10 χρονια πριν.. για όποιον γνωριζει, μου θυμίζει subaru impreza sti με κασετόφωνο οταν ολα τα αμαξια ειχαν ηδη 5 χρόνια μονο cd..
Ρε παιδιά γράφεται για το honda 7,1 και για το άλλο 7,7 μέση Τιμή, που τα μετράτε στην κατηφόρα και με σπρώξιμο στην ανηφόρα εδώ το χιλιαράκι της οικογένειας (sirion τρικυλινδρο) και ρίχνει 6-7 στα 100 μέση Τιμή,γιατί αν βγω εθνική και πάω 150- 160 κοντεύει 10-12.Αυτά τα βαριά suv ρίχνουν δεκάρες για την πλάκα και δε πανάναι skyacktiv κινητήρες οι λαστιχαρες και οι νόμοι της Φυσικής δεν αστειεύονται
Δεν εχω δει το mazda απο μέσα, αλλα πιο ξεπερασμένο εσωτερικό στο ταμπλο απο το hrv δεν εχω δει..10 χρονια πριν.. για όποιον γνωριζει, μου θυμίζει subaru impreza sti με κασετόφωνο οταν ολα τα αμαξια ειχαν ηδη 5 χρόνια μονο cd..