Το νέο VW T-Roc έχει κάνει «θόρυβο» στην αγορά των μικρομεσαίων crossover και συναντά απέναντί του το Honda HR-V. Συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα με αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρες και τιμή.
Το νεότερο μέλος της κατηγορίας των crossover (VW T-Roc) εκτός του βασικού κινητήρα του 1,0 λίτρου, έρχεται και με έναν πιο «άγριο» TSI χωρητικότητας 1,5 λίτρων με 150 ίππους και τιμή που ξεκινά από τα 23.950 ευρώ. Από την άλλη, το Honda HR-V βρίσκεται περισσότερο χρόνο στην αγορά και προβάλλει ένα πολύ ικανό προφίλ σε όλα τα επίπεδα, το οποίο ωστόσο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κινητήρες από 1,5 λτ. με τιμές που ξεκινούν από τα 22.325 ευρώ. Με έντονο χαρακτήρα λοιπόν και τα δύο έρχονται αντιμέτωπα να παίξουν στην μπάντα των crossover, το καθένα προβάλλοντας το δικό του στυλ.
Προχωρημένο αισθητικά το T-Roc
Ξεκινώντας από την σχεδίαση, σαφέστατα αυτή του VW T-Roc ξεχωρίζει μέσω των έντονων γραμμών του αμαξώματός του και την μυώδη γενικότερα εμφάνιση. Οι δίχρωμες εκδόσεις προαιρετικά δίνουν μια νεανική νότα στο μοντέλο, που σε κάθε περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο. Το Honda HR-V κινείται σχεδιαστικά σε πιο συμβατικά μοτίβα και δεν προκαλεί με την εμφάνισή του, κάνει ωστόσο άμεσα αισθητή την κατηγορία που ανήκει μέσω των λεπτομερειών του σφηνοειδούς συνολικά και δυναμικού αμαξώματός του.
Πιο «φαντεζί» το εσωτερικό του T-Roc, περισσότερη ουσία από το HR-V
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων η σχεδίαση ακολουθεί την εξωτερική εμφάνιση, με το T-Roc να είναι περισσότερο ενδιαφέρον αισθητικά αλλά το HR-V πιο ουσιώδες. Η διχρωμία και πάλι είναι υπεύθυνη για αυτή την εντύπωση στο T-Roc, μαζί με τα high tech στοιχεία του, ενώ παρά τα σκληρά πλαστικά η ποιότητα είναι καλή με ανάλογο φινίΕυχαρισμα και συναρμολόγηση. Τo HR-V έχει και εκείνο αρκετά high tech στοιχεία στο μουντό εσωτερικό του, ενώ διαθέτει και πιο μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Τα συρόμενα και αναδιπλούμενα καθίσματα magic seats της Honda, οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα και οι συνολικές διαστάσεις του HR-V, του χαρίζουν την πρόκριση στον τομέα της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας σε σχέση με το T-Roc, με το τελευταίο ωστόσο να ικανοποιεί όσον αφορά στους χώρους που προσφέρει.
Yπεροχή του TSI κινητήρα
Με ίδια χωρητικότητα αλλά εντελώς διαφορετική «φύση», ο turbo κινητήρας του T-Roc υπερτερεί σε απόδοση (150 έναντι 130 ίππων του ατμοσφαιρικού του HR-V) και προσδίδει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά. Αυτός ο κινητήρας μάλιστα υιοθετεί το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων όποτε δεν χρειάζεται, προσφέροντας αναλογικά με την ισχύ του χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Ο i-VTEC κινητήρας του HR-V από την άλλη διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία ενώ σε μια εποχή όπου έχουμε καλομάθει με τους τούρμπο κινητήρες, καταφέρνει να ικανοποιεί τόσο με τις επιδόσεις, όσο και τη λειτουργία του. Χάρη στο κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο έχει νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και είναι πρόθυμος στο γκάζι, ωστόσο αυτά επηρεάζουν την κατανάλωση που είναι σχετικά αυξημένη.
Στο δρόμο
Το T-Roc πατάει πάνω στη γνωστή μας πια πλατφόρμα MQB και αν και στις δικίνητες εκδόσεις του διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο και αποτελεσματικό στο δρόμο. Το T-Roc απορροφά ιδανικά τις ανωμαλίες, είναι ουδέτερο υπό πίεση, σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και ασφαλή συμπεριφορά υπό πίεση. Το HR-V εμφανίζει τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά με το τιμόνι του αν και ελαφρύ να προσφέρει πλούσια πληροφόρηση, ενώ το σημαντικότερο στοιχείο του είναι η ανάρτηση με τα αμορτισέρ τεχνολογίας Amplitude Reactive Damper (μαλακώνουν στις μικρές διαδρομές όπως πάνω από μικρές ανωμαλίες και σφίγγουν στις μεγαλύτερες διαδρομές, όπως στις στροφές) η οποία ενισχύει το οδηγοκεντρικό προφίλ του αφήνοντας όμως κάποιες –έντονες- ανωμαλίες του δρόμου να περάσουν στο εσωτερικό.
Η άποψή μας
Πρόκειται για 2 αρκετά διαφορετικά crossover μοντέλα της σύγχρονης εποχής και αν και οι τιμές τους είναι παραπλήσιες, προσφέρουν αρκετά διαφορετικά πράγματα. Το HR-V απευθύνεται σε έναν περισσότερο low profile οδηγό και ξεχωρίζει στους τομείς της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας, ενώ το T-Roc «μιλάει» στην γλώσσα του πιο νεανικού κοινού τόσο σε εικόνα όσο και σε χαρακτήρα.
To Honda hrv απευθύνεται στον πραγματικά λογικό οδηγό που θα συμβιώσει για πολλά χρόνια μαζί του , οντας ατμοσφαιρικό και με τη σφραγίδα αξιοπιστίας made in Japan! και όχι στον low profile driver ,ενώ το VW t-roc στο εραστή των συνεργείων!!!Ρωτήστε μηχανικούς για την αξιοπιστία των Τsi.Μόνη παραφωνία η τιμολογιακή πολιτική της Ηοnda,22500 € για την έκδοση comfort είναι πολλά. Η αμέσως επόμενη έκδοση που είναι για μένα η κατάλληλό κτερη πλησιάζει τα 25000€, οπότε κοιτάς και αλλού!
Φίλε Αποστόλη δες την ερευνα αξιοπιστιας του autotriti 26/2/2019 οπου η VW επιασε πάτο.Ποτε δεν ισχυριστηκα οτι τα made in Japan ειναι ατρωτα. Απλά σε σχεση με τη VW η αξιοπιστία τους ειναι αναμφισβητητη.Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογες του.Τελος μια ερευνα σε ανεξαρτητα συνεργεία ισως σε πεισει για το τι συμβαινει για τα αυτοκινητα του ομιλου VW 5 ετιας ιδιαίτερα με τους tsi κινητηρες.
Φίλε Αποστόλη στη ζωή οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια.1.Πχ στην Ελλάδα το πρώτο σε πωλησεις ειναι το fiat panda με τη χειροτερη παθητικη ασφάλεια παγκοσμιως.2 Οι ευρωπαιοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια όποτε δεν τους νοιαζει και πολύ η αξιοπιστία ,στην Ελλάδα ομως τα πράγματα είναι διαφορετικά.3 Σε παραπεμπω στη γερμανικη ΑDAC για να δεις τι σημαινει αξιοπιστία made in Japan και που βρισκεται ο ομιλος VW !!!!!!!!.4.Δεν ειχα ποτε γιαπωνέζικα αυτοκινητα μονο Suzuki μηχανές,εχω ομως φιλους με golf, tiguan που
τραβάνε τα μαλλιά ρηςς κεφαλής τους. με καδενες λαδια κλπ κλπ!!
Φίλε geoval1 1. πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα από το 2013 είναι το Toyota Yaris 2. Δεν γνωρίζω αν οι Ευρωπαίοι κρατούν τ αυτοκίνητά τους για 3 χρόνια αλλά εάν συμβαίνει αυτό πιθανολογώ ότι αγοράζουν αυτά με την μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία ... 3. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να βρω έρευνα αξιοπιστίας της adac, σε παραπέμπω όμως στα reports της TUV που έχουν πραγματικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Ας μην ξεχνάμε όταν αναφερόμαστε σε όμιλο vw ποιες μάρκες περιλαμβάνει 4. Η αλήθεια είναι πως ακούω για προβλήματα για όλες τις μάρκες αλλά τουλάχιστον σε εμένα που έχω και τα δύο πρόβλημα μου έβγαλε ο ιάπωνας.
geoval1 είναι απίστευτο πραγματικά που το VW group κατάφερε να βρει 10.810.349 αγοραστες το 2018 που δεν ρώτησαν μηχανικούς και δεν έχουν ακουστα την αξιοπιστία made in japan. Και το χειρότερο είναι ότι απ' ότι φαίνεται θα βρει και το 2019 άλλους τόσους...
To Honda hrv απευθύνεται στον πραγματικά λογικό οδηγό που θα συμβιώσει για πολλά χρόνια μαζί του , οντας ατμοσφαιρικό και με τη σφραγίδα αξιοπιστίας made in Japan! και όχι στον low profile driver ,ενώ το VW t-roc στο εραστή των συνεργείων!!!Ρωτήστε μηχανικούς για την αξιοπιστία των Τsi.Μόνη παραφωνία η τιμολογιακή πολιτική της Ηοnda,22500 € για την έκδοση comfort είναι πολλά. Η αμέσως επόμενη έκδοση που είναι για μένα η κατάλληλό κτερη πλησιάζει τα 25000€, οπότε κοιτάς και αλλού!
Ε το t roc με πραγματική κατανάλωση στη πόλη 9 +δεν το λες και κελεπούρι, ειδικά άμα τα περισσότερα χιλιόμετρα τα γράφεις μέσα στην πόλη .
Φίλε Αποστόλη δες την ερευνα αξιοπιστιας του autotriti 26/2/2019 οπου η VW επιασε πάτο.Ποτε δεν ισχυριστηκα οτι τα made in Japan ειναι ατρωτα. Απλά σε σχεση με τη VW η αξιοπιστία τους ειναι αναμφισβητητη.Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογες του.Τελος μια ερευνα σε ανεξαρτητα συνεργεία ισως σε πεισει για το τι συμβαινει για τα αυτοκινητα του ομιλου VW 5 ετιας ιδιαίτερα με τους tsi κινητηρες.
Φίλε Αποστόλη στη ζωή οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια.1.Πχ στην Ελλάδα το πρώτο σε πωλησεις ειναι το fiat panda με τη χειροτερη παθητικη ασφάλεια παγκοσμιως.2 Οι ευρωπαιοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια όποτε δεν τους νοιαζει και πολύ η αξιοπιστία ,στην Ελλάδα ομως τα πράγματα είναι διαφορετικά.3 Σε παραπεμπω στη γερμανικη ΑDAC για να δεις τι σημαινει αξιοπιστία made in Japan και που βρισκεται ο ομιλος VW !!!!!!!!.4.Δεν ειχα ποτε γιαπωνέζικα αυτοκινητα μονο Suzuki μηχανές,εχω ομως φιλους με golf, tiguan που τραβάνε τα μαλλιά ρηςς κεφαλής τους. με καδενες λαδια κλπ κλπ!!
Φίλε geoval1 1. πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα από το 2013 είναι το Toyota Yaris 2. Δεν γνωρίζω αν οι Ευρωπαίοι κρατούν τ αυτοκίνητά τους για 3 χρόνια αλλά εάν συμβαίνει αυτό πιθανολογώ ότι αγοράζουν αυτά με την μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία ... 3. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να βρω έρευνα αξιοπιστίας της adac, σε παραπέμπω όμως στα reports της TUV που έχουν πραγματικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Ας μην ξεχνάμε όταν αναφερόμαστε σε όμιλο vw ποιες μάρκες περιλαμβάνει 4. Η αλήθεια είναι πως ακούω για προβλήματα για όλες τις μάρκες αλλά τουλάχιστον σε εμένα που έχω και τα δύο πρόβλημα μου έβγαλε ο ιάπωνας.
geoval1 είναι απίστευτο πραγματικά που το VW group κατάφερε να βρει 10.810.349 αγοραστες το 2018 που δεν ρώτησαν μηχανικούς και δεν έχουν ακουστα την αξιοπιστία made in japan. Και το χειρότερο είναι ότι απ' ότι φαίνεται θα βρει και το 2019 άλλους τόσους...