Παρά όλες τις σχεδιαστικές ομοιότητες, η roadster εκδοχή του NSX περιλαμβάνει ανασχεδιασμένα πλαϊνά μαρσπιέ, όπως και ολόκληρο το πίσω μέρος για να ταιριάζει με την αυτόματα αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή. Πίσω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού υπάρχουν δυο roll bar για την προστασία τους.
Όπως και η coupe εκδοχή του μοντέλου, έτσι και το roadster αναμένεται να κρύβει κάτω από το καπό του τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολικά 573 άλογα με 645 Nm ροπής. Με το σύστημα τετρακίνησης του NSX αυτή η μεγάλη ιπποδύναμη περνά στον δρόμο και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3 δευτερόλεπτα πριν η βελόνα χτυπήσει κόκκινο στην τελική ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα.
Το NSX coupe αναμένεται να μπει στην γραμμή παραγωγής μέσα στον επόμενο μήνα και θα κοστίζει περίπου 140.000 ευρώ. Θα πρέπει να περιμένουμε, λοιπόν, την επιβεβαίωση της φημολογίας, για την roadster έκδοση του NSX.
Ανασχεδιασμένο το πίσω μέρος για να ταιριάξει με την αναδιπλούμενη οροφή.