Τι πρέπει να προσέξεις στην αγορά μεταχειρισμένου για να μην την πατήσεις; Μάθε τα πάντα για να μη σου βγει άνθρακας ο θησαυρός.
Ήρθε η ώρα να αγοράσω μεταχειρισμένο
77.584 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2016)
Ήρθε η ώρα να αγοράσω μεταχειρισμένο. Με 1 κλίκ: Diesel ή Βενζίνη; Ελληνικό ή εισαγόμενο; Να καίει 1.000, 1.100 ή 1.900 ευρώ/χρόνο;
Λίγο η ανάγκη, λίγο η εποχή, έφτασες τελικά στην απόφαση να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Τι πρέπει όμως να προσέξεις για να μην την πατήσεις; Τι πρέπει να γνωρίζεις ώστε για να μην σου βγει άνθρακες ο… θησαυρός; Εμείς, σου δείχνουμε τι ισχύει αυτή τη στιγμή στην αγορά και τι θα πρέπει να επιλέξεις, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες σου.
Το μεταχειρισμένο που ψάχνει κάθε αγοραστής
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μεταχειρισμένο που ψάχνει κάθε αγοραστής
- Να είναι 4-5 ετών
- Να έχει καλή τιμή
- Να μην «καίει»
- Να έχει συντηρηθεί σωστά
- Να μην έχει γυρισμένα χιλιόμετρα
Τα 4 με 5 έτη είναι ένα χρονικό διάστημα αποδεκτό ώστε το μεταχειρισμένο να μην είναι εκτός εποχής και παράλληλα, να κινδυνεύεις όσο το δυνατόν λιγότερο από πολλά-γυρισμένα χιλιόμετρα, κακή κατάσταση κ.λπ.
- Η τιμή δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ υψηλή για να μη σε πιάσουν κορόιδο, ούτε πολύ χαμηλή που σίγουρα «κάποιο λάκκο θα έχει η φάβα».
- Φυσικά, το να μην «καίει» είναι για πολλούς ο ΝΟ 1 παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου σήμερα, ενώ και η σωστή συντήρηση ενός μεταχειρισμένου, είναι και αυτή που θα μας εξασφαλίσει ότι δεν θα έχουμε προβλήματα όσα χρόνια το έχουμε στην κατοχή μας.
- Για το τέλος, αφήσαμε την μεγάλη απάτη με τα γυρισμένα χιλιόμετρα, αφού η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό και αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων. Το κοντέρ γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα έχουν 150-300.000 χιλιόμετρα. Αυτά πρέπει να τα αποφύγεις δια ροπάλου!
Έχεις φίλους που ψάχνουν μεταχειρισμένο; Βοήθησέ τους να διαλέξουν! |
Δείτε πόσο καίνε στην 3η σελίδα και ψηφίστε στην 4η σελίδα!
Τώρα δεν είναι εποχή για αγορά μεταχειρισμένου αλλά μετά τον Γενάρη όπου ο πωλητής θα έχει πληρώσει και το τέλος κυκλοφορίας του 2017
Κάνετε ένα λάθος όσον αφορά τα Ελληνικά Euro 3-4 Diesel. Το ότι δεν επιτρέπονταν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη δε σημαίνει ότι δεν εισάγονταν. Προσωπικά έχω στην κατοχή μου καινούριο Euro 4 του 2008 αγορασμένο από Ελληνική αντιπροσωπεία. Αλλη μία φορά το παράλογο του Ελληνικού Δημοσίου έκανε την εμφάνιση του. Αν έμενε κάποιος Βάρη, Βάρκιζα, Παλλήνη, Σαλαμίνα, Ασπρόπυργο κλπ, μπορούσε να αγοράσει diesel...
Αγαπητό περιοδικό γειά σας, νομίζω ότι υπερτονίζεται τα Diesel και υποεκτιμάτε τα LPG. Eιμαι κάτοχος Daihatsu 1300 με lpg (του 2008), έχω κάνει 120000 με lpg και η μέση καναλωση του αυτοκινήτου με lpg δεν υπερβαίνει τα 6,5 λ/100χ (κάθε μέρα Νίκαια-Ανάβυσσσος-μεικτή διαδρομή). Είναι το κόστος της μετακίνησης πολύ χαμηλότερο και από καινούργιο diesel, όχι από τα 6ετίας που παρεπιπτόντως μόλις ξεπεράσουν τα 100-120 χιλ. χιλιόμετρα πάνε όλα για αλλαγή φίλτρου που κοστίζει από 1300 ευρώ και πάνω! Αν υπολογίσουμε αυτά, την διαφορά τιμής αγοράς ενός diesel και την λιγότερη κατανάλωση του lpg σε ευρώ (λόγω χαμηλής τιμής lpg), τα ετήσια κόστη είναι απίστευτα χαμηλότερα για τα αυτοκίνητα με lpg. Το μόνο που έχω να συστήσω στους κατόχους αυτοκινήτων με lpg είναι συνεχής παρακολούθηση από καλό "τοποθέτη" ανά 2-3 μήνες.
Δεν θεωρώ ότι τα EURO 5 diesel θα φορολογηθούν περισσότερο επειδή θα αποδειχθεί ότι ρυπαίνουν περισσότερο αλλά επειδή το κράτος έχει ανάγκη χρημάτων. Πάντως μπορεί να βρεις και εδώ ευκαιρίες για ελληνικό diesel EURO 5 από ιδιώτη με λίγα χλμ αλλά αυτό είναι πολύ σπάνιο και φυσικά δεν θα το πάρεις φτηνά. Βρήκα μια Giulietta 1.6 diesel μοντέλο 2012 με 50.000 χλμ. με πλήρως ενημερωμένο βιβλίο σέρβις. Κόστος 15.000 ευρώ. Το ίδιο αμάξι κοστίζει πάνω από 20.000. Χαλάλι όμως γιατί η Ιουλιέτα είναι μια κούκλα. Και τις κούκλες πάντα τις πληρώνεις κάτι παραπάνω.