Ιταλικά δημοσιεύματα θέλουν την αυλαία της Giulietta να κλείνει μαζί με το τρέχον έτος, αν και γνωρίζουμε πως σύμφωνα με το πλάνο του Σέρτζιο Μαρκιόνε θα δούμε νέα γενιά σε 2 χρόνια από τώρα. Δείτε ποια είναι τα πιθανά σενάρια...
Εννιά χρόνια βρίσκεται στην αγορά η Giulietta, έχοντας στα κιτάπια της τρεις ανανεώσεις από το 2013 έχει και σήμερα ανά τρία χρόνια, και το διάστημα αυτό φαντάζει μεγάλο, ειδικά αν σκεφτούμε τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες με τις οποίες κινείται πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία και το φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνονται τα μοντέλα. Αυτός ενδέχεται να είναι και ο λόγος που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας κάποιες πληροφορίες για τη μικρομεσαία Ιταλίδα, οι οποίες θέλουν το οριστικό τέλος της παραγωγής της να πλησιάζει.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, οι άνθρωποι της Alfa Romeo σκέφτονται να σταματήσουν την παραγωγή της Giulietta από το εργοστάσιο της στο Cassino στα τέλη του 2019, ενώ τη θέση της αναμένεται να πάρει το νέο μεσαίο SUV της Maserati. Από την άλλη ξέρουμε στα σίγουρα πως το 2022 θα είναι η χρονιά που θα δούμε τη νέα γενιά της Giulietta, σύμφωνα πάντα με το πλάνο που είχε παρουσιάσει ο αποβιώσαςΠρόεδρος του FCA Group, Σέρτζιο Μαρκιόνε, την 1η Ιουνίου του 2018. Ως εκ τούτου, εφόσον ισχύουν οι -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες των ιταλικών Μέσων, μένει κενό ένα διάστημα δύο ετών έως την επανεμφάνιση του μοντέλου.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να αναφέρουμε πως κατά καιρούς έχουν επικρατήσει διάφορα σενάρια που θέλουν τη Giulietta να αλλάζει εντελώς προσανατολισμό. Το πρώτο σενάριο τη θέλει να παραμένει στην κλάση των μικρομεσαίων χάτσμπακ και να χτίζεται σε νέες βάσεις περνώντας την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ από την άλλη έχει σχηματιστεί η φημολογία για τη «μετάθεσή» της στην κατηγορία των Crossover. Με τους Ιταλούς να κρατούν καλά κλειστά τα χαρτιά τους προς το παρόν, όλα τα ενδεχόμενα είναι στο τραπέζι και μένει να δούμε τι θα γίνει στην πορεία.
Εσείς πως βλέπετε αυτή την εξέλιξη; Θα θέλατε ένα «φρέσκο» μοντέλο της Alfa Romeo στη μικρομεσαία κατηγορία, είτε αυτή είναι η νέα Giulietta όπως την ξέρετε, είτε κάτι εντελώς διαφορετικό;
Εκει στην alfa romeo εχουν καταστρεψει την εταιρεια. Ειναι δυνατον να εχουν αυτο το διαμαντι και να μην εχουν πλανο. Καταργουν την μιτο εχουν την τζουλιετα 10 χρονια το ιδιο μοντελο στην πιο σημαντικη κατηγορια. Απο το να κλεισει γιατι με αυτα τα μυαλα θα κλεισει καλυτερα να την δωσουν στους γερμανους που την ζητησαν 2.5 δις. Κλεισιμο αλφα ρομεο κλεισιμο λαντσια ας πουλαν το fiat 500 σε ολο το κοσμο. Πρωτο αυτοκινητο της οικογενειας alfasud ακομα θυμαμαι τον ηχο οταν οδηγησα στο χωριο μικρος . Καλη συνεχεια
...H Fiat ειναι εντελως ανικανη να διαχειριστει το ονομα της Αlfa Romeo. Δεν μπορει να εκμεταλευθει στο ελαχιστο την ιστορια και τη φημη της Alfa. Ειναι δυνατον τοσα χρονια να μην μπορει να βγαλει ενα μοντελο στην μικρομεσαια κατηγορια? Την περιμενουμε εδω και 2-3 χρονια την νεα Τζουλιετα και τωρα μας λενε το ....2022!!! Ελεος!!! Απο που περιμενει να κανει πωλησεις? Απο το Stelvio που κοστιζει 50-60.000? Η απο το SUV της Maserati που οι αγοραστες του θα ειναι μετρημενοι στα δακτυλα? Και με τη μπερλινα που ελεγαν οτι θα βγαλουν απο περισυ τι εγινε? Παει κι αυτη? Οσο για τη Lancia τι να πουμε? Βλεπω στην τηλεοραση τη διαφημιση της μινιατουρας της Delta Integralle και μελαγχολω. Ειναι δυνατον να μην εναι αξιοι να παραξουν μια νεα Delta? Eχουν και το brand name της Autobianchi, το οποιο το εχουν αφησει εντελως ανεκμεταλευτο, αντιθετα απ'οτι εκαναν αλλες εταιρειες με το Μini και τον σκαραβαιο, αλλα και η ιδια η Fiat με το 500ρακι. Μαλλον η Fiat δεν υπολογιζει πλεον στην Αlfa Romeo αλλα και στην Lancia. Ας τις πουλησει τοτε σε αλλους που θα εχουν και τη θεληση αλλα και την ικανοτητα να τις αξιοποιησουν.
Κατ'αρχάς... με βάση την πρόσφατη ιστορία, όταν λένε νέο μοντέλο το 2022 διάβαζε 2025 και βάλε... επί της ουσίας τώρα... ό,τι δεν πουλάει σταματάει, πιο απλά δεν μπορεί να τεθεί... και η AlfaRomeo απλά ΔΕΝ πουλάει... το έχω ξαναγράψει, η AR ήταν ανέκαθεν το 'σπορ' του 'φτωχού', κάτι το οποίο πλέον δεν ισχύει... από τη στιγμή που βγάζει τη Giulia σε τιμή 'mercedes' το παιχνίδι ήταν χαμένο - φυσικά όλοι οι κομπλεξικοί εδώ μέσα ούρλιαζαν όταν έγραφα οτι δεν θα πουλήσει, αλλά άλλο τα όνειρα και άλλο η πραγματικότητα. Η Fiat τώρα, έχει φανερό πρόβλημα να βγάλει νέα μοντέλα, δεν είναι ιδίωμα της AR, όλο το gruppo έτσι είναι, εκμεταλλεύεται ένα 'ιστορικό καλό όνομα' αλλά πχ τα Jeep σαν αυτοκίνητα είναι πίσω από τον ανταγωνισμό, απλά είναι πλέον φθηνά για Jeep και κάποιοι που είχαν κόλημα με τη μάρκα τα αγοράζουν, όμως όποιος κάνει έρευνα αγοράς μάλλον θα πάει αλλού, καλό το marketing αλλά σε βάθος χρόνου η αλήθεια είναι αμείλικτη. H Giulietta ήταν καλό αυτοκίνητο 10 χρόνια πριν, σε νορμαλ τιμή και με ενδιαφέρον / όμορφο σχέδιο αλλά όλος ο ανταγωνισμός έχει αλλάξει 'γενιά' από τότε, όσο καλοπροαίρετος και να είσαι δύσκολα θα βάλεις το χέρι στην τσέπη να την αγοράσεις. Πιστεύω οτι εάν έβγαζαν νέο μοντέλο με σ.υγχρονες προδιαγραφές ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ θα πήγαινε καλά, αλλά απλά δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό ο οποίος τρέχει ... η Fiat αργά αλλά σταθερά πάει προς το τέλος... η AR ίσως 'φύγει' λίγο νωρίτερα... ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
Καλησπερα
Τι καναν οι γερμανοι...
Porsche audi vw seat απο το καλο στο καλυτερο.
Skoda οταν εξαγοραστηκε πουλουσε 90000 αυτοκινητα το χρονο φετος θα κλεισει με πανω απο 1000000 μοναδες. Εαν μου αρεσει να εξαγοραζοταν η αλφα ρομεο απο τους γερμανους οχι δε θα μου αρεσε αλλα εαν την εχουν να βαλτωνει καθε χρονο λεγοντας οτι το πλανο τους ειναι να πουλησουν 400000 και μετα βιας να πουλανε 80000 και επισης οταν κοιμουνται ορθιοι τοσα χρονια καλυτερο να πουληθει γιατι αλλα δειχνουν τα αποτελεσματα. Οι premium μαρκες για μενα ειναι merc bmw audi alfa romeo volvo. Η volvo εξαγοραστηκε απο τους κινεζους εχει τρομερη αυξηση πωλησεων 600000 και μια πληρεστατη γκαμα. Εαν δεν σας αρεσουν οι γερμανοι ας πουληθει στους κινεζους. Εαν παραμεινει στους ιταλους 3 λαλουν και 2 χορευουν
Φιλικα παντα
καλησπέρα σας είμαι κάτοχος ενός Τζουλιέτα εδώ και δύο χρόνια, δεν ξέρω ακριβώς τι σχέδια ετοιμάζουν όσον αφορά το look τις καινούργιας Τζουλιέτα( στο που θα κατασταλαξουν σαν νεο look) , αλλά αυτό που μπορώ να πω αντικειμενικά θα ήταν καλό από την εταιρεία να παραμείνει στις τιμές της προηγούμενης giulietta αλλά να προσθέσει επιπλέον νεες κατηγοριες όπως τύπου crossover/eco SUV ή ακόμη και ένα σεντάν, επάνω στην ίδια βάση του αυτοκινήτου, για να έχουμε και καλύτερες παραγωγές ότι αφορά το κόστος στο σύνολο...
Μην διανοηθούν να πουλήσουν την ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σε (άχρωμους) Γερμανούς, θα αλλοιωθεί ο χαρακτήρα της. Δεν μπορεί, θα το σκεφτούν καλύτερα κάποια στιγμή και νέα Τζουίέτα και νέα Μιτο, άκου Γερμανούς! Εκτός αν κάποιοι από μέσα τα έχουν "πάρει" και οδηγούν την ιστορική μάρκα για πούλημα. Ιεροσυλία σε Γερμανούς (ή άλλους).
Εκει στην alfa romeo εχουν καταστρεψει την εταιρεια. Ειναι δυνατον να εχουν αυτο το διαμαντι και να μην εχουν πλανο. Καταργουν την μιτο εχουν την τζουλιετα 10 χρονια το ιδιο μοντελο στην πιο σημαντικη κατηγορια. Απο το να κλεισει γιατι με αυτα τα μυαλα θα κλεισει καλυτερα να την δωσουν στους γερμανους που την ζητησαν 2.5 δις. Κλεισιμο αλφα ρομεο κλεισιμο λαντσια ας πουλαν το fiat 500 σε ολο το κοσμο. Πρωτο αυτοκινητο της οικογενειας alfasud ακομα θυμαμαι τον ηχο οταν οδηγησα στο χωριο μικρος . Καλη συνεχεια
...H Fiat ειναι εντελως ανικανη να διαχειριστει το ονομα της Αlfa Romeo. Δεν μπορει να εκμεταλευθει στο ελαχιστο την ιστορια και τη φημη της Alfa. Ειναι δυνατον τοσα χρονια να μην μπορει να βγαλει ενα μοντελο στην μικρομεσαια κατηγορια? Την περιμενουμε εδω και 2-3 χρονια την νεα Τζουλιετα και τωρα μας λενε το ....2022!!! Ελεος!!! Απο που περιμενει να κανει πωλησεις? Απο το Stelvio που κοστιζει 50-60.000? Η απο το SUV της Maserati που οι αγοραστες του θα ειναι μετρημενοι στα δακτυλα? Και με τη μπερλινα που ελεγαν οτι θα βγαλουν απο περισυ τι εγινε? Παει κι αυτη? Οσο για τη Lancia τι να πουμε? Βλεπω στην τηλεοραση τη διαφημιση της μινιατουρας της Delta Integralle και μελαγχολω. Ειναι δυνατον να μην εναι αξιοι να παραξουν μια νεα Delta? Eχουν και το brand name της Autobianchi, το οποιο το εχουν αφησει εντελως ανεκμεταλευτο, αντιθετα απ'οτι εκαναν αλλες εταιρειες με το Μini και τον σκαραβαιο, αλλα και η ιδια η Fiat με το 500ρακι. Μαλλον η Fiat δεν υπολογιζει πλεον στην Αlfa Romeo αλλα και στην Lancia. Ας τις πουλησει τοτε σε αλλους που θα εχουν και τη θεληση αλλα και την ικανοτητα να τις αξιοποιησουν.
Κατ'αρχάς... με βάση την πρόσφατη ιστορία, όταν λένε νέο μοντέλο το 2022 διάβαζε 2025 και βάλε... επί της ουσίας τώρα... ό,τι δεν πουλάει σταματάει, πιο απλά δεν μπορεί να τεθεί... και η AlfaRomeo απλά ΔΕΝ πουλάει... το έχω ξαναγράψει, η AR ήταν ανέκαθεν το 'σπορ' του 'φτωχού', κάτι το οποίο πλέον δεν ισχύει... από τη στιγμή που βγάζει τη Giulia σε τιμή 'mercedes' το παιχνίδι ήταν χαμένο - φυσικά όλοι οι κομπλεξικοί εδώ μέσα ούρλιαζαν όταν έγραφα οτι δεν θα πουλήσει, αλλά άλλο τα όνειρα και άλλο η πραγματικότητα. Η Fiat τώρα, έχει φανερό πρόβλημα να βγάλει νέα μοντέλα, δεν είναι ιδίωμα της AR, όλο το gruppo έτσι είναι, εκμεταλλεύεται ένα 'ιστορικό καλό όνομα' αλλά πχ τα Jeep σαν αυτοκίνητα είναι πίσω από τον ανταγωνισμό, απλά είναι πλέον φθηνά για Jeep και κάποιοι που είχαν κόλημα με τη μάρκα τα αγοράζουν, όμως όποιος κάνει έρευνα αγοράς μάλλον θα πάει αλλού, καλό το marketing αλλά σε βάθος χρόνου η αλήθεια είναι αμείλικτη. H Giulietta ήταν καλό αυτοκίνητο 10 χρόνια πριν, σε νορμαλ τιμή και με ενδιαφέρον / όμορφο σχέδιο αλλά όλος ο ανταγωνισμός έχει αλλάξει 'γενιά' από τότε, όσο καλοπροαίρετος και να είσαι δύσκολα θα βάλεις το χέρι στην τσέπη να την αγοράσεις. Πιστεύω οτι εάν έβγαζαν νέο μοντέλο με σ.υγχρονες προδιαγραφές ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ θα πήγαινε καλά, αλλά απλά δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό ο οποίος τρέχει ... η Fiat αργά αλλά σταθερά πάει προς το τέλος... η AR ίσως 'φύγει' λίγο νωρίτερα... ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
Καλησπερα Τι καναν οι γερμανοι... Porsche audi vw seat απο το καλο στο καλυτερο. Skoda οταν εξαγοραστηκε πουλουσε 90000 αυτοκινητα το χρονο φετος θα κλεισει με πανω απο 1000000 μοναδες. Εαν μου αρεσει να εξαγοραζοταν η αλφα ρομεο απο τους γερμανους οχι δε θα μου αρεσε αλλα εαν την εχουν να βαλτωνει καθε χρονο λεγοντας οτι το πλανο τους ειναι να πουλησουν 400000 και μετα βιας να πουλανε 80000 και επισης οταν κοιμουνται ορθιοι τοσα χρονια καλυτερο να πουληθει γιατι αλλα δειχνουν τα αποτελεσματα. Οι premium μαρκες για μενα ειναι merc bmw audi alfa romeo volvo. Η volvo εξαγοραστηκε απο τους κινεζους εχει τρομερη αυξηση πωλησεων 600000 και μια πληρεστατη γκαμα. Εαν δεν σας αρεσουν οι γερμανοι ας πουληθει στους κινεζους. Εαν παραμεινει στους ιταλους 3 λαλουν και 2 χορευουν Φιλικα παντα
καλησπέρα σας είμαι κάτοχος ενός Τζουλιέτα εδώ και δύο χρόνια, δεν ξέρω ακριβώς τι σχέδια ετοιμάζουν όσον αφορά το look τις καινούργιας Τζουλιέτα( στο που θα κατασταλαξουν σαν νεο look) , αλλά αυτό που μπορώ να πω αντικειμενικά θα ήταν καλό από την εταιρεία να παραμείνει στις τιμές της προηγούμενης giulietta αλλά να προσθέσει επιπλέον νεες κατηγοριες όπως τύπου crossover/eco SUV ή ακόμη και ένα σεντάν, επάνω στην ίδια βάση του αυτοκινήτου, για να έχουμε και καλύτερες παραγωγές ότι αφορά το κόστος στο σύνολο...
Μην διανοηθούν να πουλήσουν την ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σε (άχρωμους) Γερμανούς, θα αλλοιωθεί ο χαρακτήρα της. Δεν μπορεί, θα το σκεφτούν καλύτερα κάποια στιγμή και νέα Τζουίέτα και νέα Μιτο, άκου Γερμανούς! Εκτός αν κάποιοι από μέσα τα έχουν "πάρει" και οδηγούν την ιστορική μάρκα για πούλημα. Ιεροσυλία σε Γερμανούς (ή άλλους).
Θα ηθελα ενα design παρομοιο της tonale !!!