Το νέο μοντέλο το οποίο αναπτύχθηκε από την Lamborghini Squadra Corse, βασίζεται στην επιτυχία του προκάτοχού του υιοθετώντας ένα βελτιωμένο πακέτο αεροδυναμικής με το οποίο επιτυγχάνει υψηλότερη συνολική αεροδυναμική απόδοση.
Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Dallara Engineering για να αναπτύξει ένα νέο κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα που συμβάλλει στη βελτίωση της σταθερότητας, με τις αλλαγές που έχουν υπάρξει σύμφωνα με την εταιρεία να είναι αρκετές, καθώς όλα τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως εκτός από το μπροστινό σπλίτερ, το ίσιο δάπεδο και τον πίσω διαχύτη.
Χάρη σε αυτές τις τροποποιήσεις, καθώς και με την προσθήκη οροφής, η Huracan Super Trofeo EVO έχει κατά την κίνηση προς τα εμπρός σύμφωνα με την εταιρεία, 8% λιγότερη αντίσταση από τον προκάτοχό της. Αυτό βοήθησε το νέο μοντέλο να διανύσει ένα γύρο στην πίστα της Monza σε 1: 43,3 όντας κατά 1,5 δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από το προηγούμενο.
Η πηγή ισχύος του ιταλικού αυτοκινήτου είναι ένας κινητήρας V10 5,2 λίτρων που παράγει 620 ίππους και συνδέεται με ένα σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να πιάσει μέγιστη ταχύτητα τα 280 χλμ./ώρα, πριν επέμβει ο κόφτης.
Η νέα Huracan μπορεί να είναι ανταγωνιστική στο πρωτάθλημα Gran Turismo και στους δύο αγώνες της κατηγορίας Endurance καθώς και στην κατηγορία GT Cup. Τέλος σε ότι αφορά το κόστος απόκτησης ανέρχεται στις 235.000 ευρώ για την Ευρώπη και στις 295.000 δολάρια για τις ΗΠΑ.