ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Lamborghini Huracan είναι ένα από τα τελευταία supercar με ατμοσφαιρικό κινητήρα, κάτι που είπαν να «διορθώσουν» οι άνθρωποι της O.CT Tuning, βάζοντας turbo kit στον V10 των 5,2 λίτρων.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Lamborghini Huracan είναι ένα από τα τελευταία supercar με ατμοσφαιρικό κινητήρα, κάτι που είπαν να «διορθώσουν» οι άνθρωποι της O.CT Tuning, βάζοντας turbo kit στον V10 των 5,2 λίτρων.

Huracan Turbo 805 PS

2.442 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2016)

Ο βελτιωτικός οίκος O.CT Tuning, έβαλε turbo στο V10 μοτέρ της Lamborghini Huracan, φτάνοντας την απόδοσή της στους 805 ίππους. Το ίδιο turbo kit ταιριάζει και στο Audi R8.

Η Lamborghini Huracan ανήκει σε μία κατηγορία supercar που σβήνει, καθώς ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές του είδους, αφήνουν πίσω τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, για νέα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρότερου κυβισμού.Το παραπάνω είπαν να «διορθώσουν» οι άνθρωποι του βελτιωτικού οίκου O.CT Tuning, τοποθετώντας turbo kit στον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων. Έτσι, η ισχύς ανέβηκε από τους 580 στους 805 ίππους, ενώ και η ροπή σκαρφάλωσε από τα 540 στα 810 Nm.Επιπλέον, αλλάζοντας το σύστημα της εξάτμισης εξοικονομήθηκαν 20 κιλά βάρους. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε καταιγιστικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 2,5 δλ., 0,7 δλ. γρηγορότερα από ότι στην ατμοσφαιρική Huracan.Περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη
Η επίδοση στο 0-200 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 8,3 δλ. (-0,6 δλ.), ενώ δεν ανακοινώνεται η τελική ταχύτητα, η οποία φανταζόμαστε πως θα είναι πάνω από τα 325 χλμ./ώρα του εργοστασιακών προδιαγραφών μοντέλου.Το βελτιωτικό πακέτο της O.CT Tuning ολοκληρώνουν οι τροχοί των 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η εταιρεία τέλος ξεκαθαρίζει πως το turbo kit ταιριάζει και στο Audi R8, με το οποίο άλλωστε η Huracan μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά της μέρη.

Στην τουρμπάτη Huracan, η ισχύς ανέβηκε από τους 580 στους 805 ίππους, ενώ και η ροπή σκαρφάλωσε από τα 540 στα 810 Nm.

Στην τουρμπάτη Huracan, η ισχύς ανέβηκε από τους 580 στους 805 ίππους, ενώ και η ροπή σκαρφάλωσε από τα 540 στα 810 Nm.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
CONTI VS NEXEN