Οι τροχοί του νέου μοντέλου σχεδόν ξεπερνούν το καπό του παλιού: το Pony έχει δίπλα του έναν... επιβήτορα.
Δίπλα δίπλα δύο μοντέλα της Hyundai
6.557 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2020)
Συνεχίζουμε όμως στο παρόν και βάζουμε δίπλα δίπλα δύο μοντέλα της Hyundai, τα οποία μας δείχνουν πόσο έχει εξελιχτεί η κορεατική εταιρεία. Το ένα είναι το Pony, ένα κλασσικό και δημοφιλές και στη χώρα μας αυτοκίνητο, το οποίο βέβαια εμείς ξέραμε ως Excel (Pony ήταν το όνομα σε πολλές άλλες αγορές παγκοσμίως). To άλλο είναι το πρωτότυπο «45», μια από τις πρεμιέρες της Φρανκφούρτης το 2019.
Το όνομα έχει δύο έννοιες: από τη μία συμβολίζει τη στροφή 45 μοιρών που αντιπροσωπεύει το όχημα και, από την άλλη, τα 45 χρόνια από το πρώτο πρωτότυπο της Hyundai, το Pony Coupe Concept, το οποίο είχε σχεδιάσει η Italdesign του Τζουτζάρο και τότε είχε συνεπάρει το κοινό στο Σαλόνι του Τορίνο.
«Δεν πήραμε πολλές απο τις γραμμές του Pony μαζικής παραγωγής, διότι δε θέλαμε να φτιάξουμε κάτι ρετρό. Θέλαμε να εμπνευστούμε από διάφορα στάδια του ντιζάιν», μας εξηγεί ο αρχισχεδιαστής Λουκ Ντόνκερφολκε, για τον οποίο το Pony «όπως το Golf για τη VW ή η Delta για τη Lancia» ανήκει στην πρώτη γενιά σχεδίων της Hyundai, όπως τo S-Coupe ή τo Lantra.
Με αυτά τα τρία μοντελα ξεκίνησε η μαζική εμπορία της Hyundai η οποία κόντρα σε πολλές δυσκολίες αποδοχής παρουσίαζε το επιχείρημα της χαμηλής τιμής αγοράς. Και ο αρχικός δισταγμός μετατράπηκε σε χιλιάδες πωλήσεις, κάτι που γνωρίζουμε καλά και στη χώρα μας. Αυτή ήταν η αρχή.
Σήμερα, το Concept 45 έχει στόχο να δείξει πώς βλέπει το μέλλον της η εταιρεία: εντάξει σίγουρα ηλεκτρικό και αυτόνομο. Αυτό το κάνουν κι άλλοι. Η Hyundai όμως έχει ένα προβάδισμα. Μόλις πριν λίγο καιρό το ινστιτούτο Center of Automotive Management συμπεριέλαβε τη Hyundai στις πιο καινοτόμες μαζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, χάρη σε μοντέλα όπως το Ioniq ή το υδρογονοκίνητο Nexo.