ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Ioniq 5 N: «Πέταξε» στο Nurburgring σε 7 λεπτά και 45,59 δλ.

2.515 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2024)
Hyundai Ioniq 5 N: «Πέταξε» στο Nurburgring σε 7 λεπτά και 45,59 δλ.
2 Φωτογραφίες »

- Δοκιμάστηκε στην πίστα Nurburgring Nordschleife από τον Christian Gebhardt
- Το Ioniq 5 N ολοκλήρωσε το γύρο σε 7 λεπτά και 45,59 δευτερόλεπτα
- Έπιασε τα 262 χλμ/ώρα στην ευθεία
- Θα φτάσει στις αντιπροσωπείες εντός του 2024

Δοκιμάστηκε στην πίστα Nurburgring Nordschleife από τον Christian Gebhardt

Το ηλεκτρικό Ioniq 5 N της Hyundai μπήκε στην πίστα του περίφημου Nurburgring Nordschleife, με τον οδηγό δοκιμών του Sport Auto, Christian Gebhardt, πίσω από το τιμόνι. Το Sport Auto στράφηκε στον Christian Gebhardt, γιατί έχει δοκιμάσει πολλά γρήγορα αυτοκίνητα σε πίστες σε όλο τον κόσμο. Η δοκιμή βιντεοσκοπήθηκε τον Οκτώβριο του 2023 και κοινοποιήθηκε στο κανάλι του Sport Auto στο YouTube με διάρκεια σχεδόν δέκα λεπτά.

Το Ioniq 5 N ολοκλήρωσε το γύρο σε 7 λεπτά και 45,59 δευτερόλεπτα

Ο έμπειρος οδηγός ολοκλήρωσε το γύρο της «Πράσινης Κόλασης» σε 7 λεπτά και 45,59 δευτερόλεπτα, γεγονός που καθιστά το Ioniq 5 N μόλις 2,6 δευτερόλεπτα πιο αργό από την BMW M2 CS (γενιά F87) που δοκίμασε ο ίδιος οδηγός στο παρελθόν. Για την ακρίβεια, ο Christian Gebhardt είχε περάσει ξανά τη γραμμή του τερματισμού το 2020 οδηγώντας το πισωκίνητο σπορ κουπέ, ολοκληρώνοντας τον γύρο σε 7 λεπτά και 42,99 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο της Hyundai ήταν ταχύτερο από τη Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe Black Series και την 996 Porsche 911 GT2 και σύμφωνα με το FastestLaps, κέρδισε επίσης τις Jaguar XJ220, Ferrari 599 GTB, BMW M3 GTS, Mercedes-AMG A 45 S και την Lamborghini Murcielago. Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός ότι συγκρίνουμε ένα ηλεκτρικό crossover με ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ είναι αξιοθαύμαστο.

Έπιασε τα 262 χλμ/ώρα στην ευθεία

Το Ioniq 5 N της Hyundai χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι αποδίδουν συνολικά 609 ίππους (448 kW) και 650 ίππους (650 ps/478 kW) στη λειτουργία Overboost και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 84 kWh. Εκτός από τους κινητήρες, το Hyundai Ioniq 5 N διαθέτει επίσης πρόσθετες βελτιώσεις, όπως δυνατά φρένα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Ioniq 5 N «έπιασε» ταχύτητες έως και 262 χλμ/ώρα στην ευθεία και ότι ήταν εξοπλισμένο με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.

Θα φτάσει στις αντιπροσωπείες εντός του 2024

Η τιμολόγηση για την αγορά των ΗΠΑ παραμένει ανεπιβεβαίωτη προς το παρόν, αλλά το μοντέλο αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες εντός του 2024. Τι θα ακολουθήσει μετά το Ioniq 5 N; Η Hyundai εργάζεται ήδη πάνω σε ένα Ioniq 6 N, που βάσει λογικής θα έχει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.

Mercedes
VW YPHRESIES