ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Ioniq 9: Πρεμιέρα για νέο ηλεκτρικό SUV των Κορεατών

 Σχολιάστε 
1.691 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2024)
Hyundai Ioniq 9: Πρεμιέρα για νέο ηλεκτρικό SUV των Κορεατών
22 Φωτογραφίες »

- Τεράστια μπαταρία, πισωκίνητο ή τετρακίνητο με έως 430 άλογα.
- Αεροδυναμικό, με πίξελ φώτα και το πρώτο Hyundai χωρίς κεραία!
- 6θέσιο ή 7θέσιο, με 2 οθόνες και μεγάλους χώρους.
- Στις αγορές το 2025.

Έφτασε το SUV της Hyundai με τρεις σειρές καθισμάτων

Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της Hyundai με τρεις σειρές καθισμάτων στην καμπίνα έφτασε. Το ολοκαίνουργιο Hyundai Ioniq 9 είναι το νεότερο αυτοκίνητο που προστέθηκε στην ηλεκτρική οικογένεια της κορεατικής μάρκας, ξεχωρίζοντας για την τεράστια μπαταρία του, 110,3 kWh και τη γρήγορη φόρτιση, την ώρα που η ιπποδύναμή του αγγίζει τους 430 ίππους.

Τεράστια μπαταρία, πισωκίνητο ή τετρακίνητο με έως 430 άλογα

Ξεκινώντας από το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Hyundai Ioniq 9, σε όλες τις εκδόσεις του εξοπλίζεται από μία μπαταρία 110,3 kWh. Το βασικό μοντέλο Long Range είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω μέρος, που προσφέρει 218 άλογα και350 Nm ροπής. Η Hyundai λέει ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να ταξιδέψει έως και 620 χιλιόμετρα (WLTP) χωρίς να χρειαστεί φόρτιση, όταν είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19 ιντσών.

Όσοι θέλουν καλύτερες επιδόσεις υπάρχει και οι τετρακίνητη Long Range έκδοση. Αυτή προσθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων στον μπροστινό άξονα και επιπλέον ροπή 255 Nm. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Ioniq 9 Performance, που εξοπλίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες 218 ίππων, έναν σε κάθε άξονα. Το μοντέλο αυτό κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, την ώρα που το Long Range AWD χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα και το βασικό Long Range RWD 9,4 δευτερόλεπτα. Σε όλες τις εκδόσεις η τελική ταχύτητα «αγγίζει» τα 200 χλμ./ώρα.

Ανεξάρτητα από την έκδοση του Hyundai Ioniq 9, η φόρτιση από το 10-80% μπορεί να γίνει σε μόλις 24 λεπτά μέσω ενός φορτιστή 350 kW. Διαθέτει επίσης τη λειτουργία vehicle-to-load, επιτρέποντας έτσι στην μπαταρία του να γίνει πηγή ενέργειας για άλλες συσκευές.

Αεροδυναμικό, με πίξελ φώτα και το πρώτο Hyundai χωρίς κεραία!

Σχεδιαστικά, το Hyundai Ioniq 9 μοιράζεται πολλά κοινά με το SEVEN Concept που είδαμε πριν από μερικά χρόνια, αλλά και με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της οικογένειας Ioniq, της κορεατικής φίρμας. Για παράδειγμα διαθέτει τα ίδια φώτα Parametric Pixel, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με κάμερες αντί για παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες. Όταν ισχύει αυτό, ο συντελεστής οπισθέλκουσας του επιβλητικού SUV ορίζεται στα 0,259 Cd, σύμφωνα με τη Hyundai.

¶λλα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Ioniq 9 που μπορούν να γίνουν ορατά με το μάτι, είναι η απουσία της κεραίας στην οροφή. Το Ioniq 9 είναι το πρώτο Hyundai που στη θέση της κεραίας χρησιμοποιεί το παρμπρίζ, για το GPS και τις συνδεδεμένες υπηρεσίες αυτοκινήτου. Επίσης χρησιμοποιεί το πίσω τζάμι για το ραδιόφωνο FM/AM. Από κει και πέρα θα είναι διαθέσιμο με ζάντες 19, 20 και 21 ιντσών, και μια χρωματική παλέτα με 16 επιλογές. Οι διαστάσεις του Hyundai Ioniq 9 έχουν ως εξής: μήκος 5.060 χιλιοστά, πλάτος 1.980 χιλιοστά, ύψος 1.790 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.130 χιλιοστά.

6θέσιο ή 7θέσιο, με 2 οθόνες και μεγάλους χώρους

Το εσωτερικό του Hyundai Ioniq 9 προσφέρει μεγάλους χώρους ως απόρροια του τεράστιου μεταξονίου μήκους 3.130 χλστ. Στην καμπίνα λοιπόν ο οδηγός θα δει στο τιμόνι μικρά πράσινα LED από τα οποία θα μπορεί να παρακολουθεί την στάθμη της μπαταρίας. Μία ενιαία κυρτή οθόνη φιλοξενεί ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και μια οθόνη αφής για το infotainment 12 ιντσών. Ως στάνταρ, το Ioniq 9 είναι εξοπλισμένο με οκτώ ηχεία, προαιρετικά όμως υπάρχει ηχοσύστημα Bose με 14 ηχεία. Βασικά χαρακτηριστικά είναι επίσης οι πολλές θύρες USB-C υψηλής απόδοσης 100 watt που λαμβάνουν ισχύ απευθείας από το πακέτο 110,3 kWh και όχι από την μπαταρία 12 volt, αλλά και η πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης. Στάνταρ είναι και οι 10 αερόσακοι.

Από κει και πέρα, οι Κορεάτες χρησιμοποιούν πολλά ανακυκλώσιμα υλικά, όπως το ύφασμα PET, αλλά και οικολογικό δέρμα. Μιλώντας για τα καθίσματα, το Ioniq 9 θα πωλείται σε διαμορφώσεις έξι και επτά θέσεων, ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να περιστραφούν προς τα πίσω.

Επιστρέφοντας στους χώρους, αυτοί ξεκινούν από την συρόμενη κεντρική κονσόλα, η οποία μπορεί να μετακινηθεί έως και 190 χιλιοστά, επιτρέποντας στους επιβάτες της δεύτερης σειράς να έχουν εύκολη πρόσβαση. Η κονσόλα παρέχει επίσης 5,6 λίτρα αποθήκευσης στον επάνω δίσκο, καθώς και 12,6 λίτρα αποθήκευσης στον κάτω συρόμενο δίσκο. Με τα καθίσματα της τρίτης σειράς αναδιπλωμένα, το πορτμπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1.323 λίτρα αποσκευών, ενώ με τις τρεις σειρές στη θέση τους, το μοντέλο  προσφέρει έως και 620 λίτρα χώρου αποσκευών. Όπως η πλειοψηφία των ηλεκτρικών, έτσι και στο Ioniq 9 υπάρχει χώρος αποθήκευσης και μπροστά, ο οποίος προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα 88 λίτρων στις εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 52 λίτρα στα μοντέλα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS