Μπορεί κάποιοι να την αμφισβητούσαν στο παρελθόν, αλλά η Κορέα δεν έχει πει ακόμα τη τελευταία της «λέξη». Η πλάστιγγα λοιπόν έχει αλλάξει –κι όπως αποδεικνύει μέχρι τώρα η μεγάλη έρευνα του Autocheck 2023- γέρνει προς την «Ανατολή». Πως κατάφεραν Hyundai-Kia να κάνουν το 1-3, αφήνοντας στις τελευταίες θέσεις BMW και VW;
Οι εποχές αλλάζουν. Το ίδιο αλλάζει και το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εδώ και πολλά χρόνια, τα Ασιατικά εργοστάσια έχουν δημιουργήσει ένα από τα πιο φανατικά κοινά, χτίζοντας τη φήμη τους με την αξιοπιστία και την καλή σχέση ποιότητας – τιμής. Το ίδιο ισχύει και για τις κορεατικές Hyundai και Kia, όπου σύμφωνα με τη μεγάλη έρευνα Autocheck 2023, αρκετοί κάτοχοι «πίνουν νερό στο όνομά τους» αναδεικνύοντας τις δύο μάρκες στο Top 5 της έρευνας και συγκεκριμένα στην 1η και 3η θέση.
Γερμανία vs Κορέα: Το ντέρμπι «Αιωνίων» και στην ικανοποίηση κατόχου! 1η η Hyundai, 3η η Kia – 20η η ΒΜW, 21η η VW
Μερικά από όσα λένε οι κάτοχοι των μαρκών.
- Πολλές ζημιές στην εγγύηση και ταλαιπωρία
- Απαίσια αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία
- Άλλαξα εταιρία και σώθηκα.
- Δεν έσπασε-δεν χάλασε, πηγαίνει ακόμα
9 στους 10 ιδιοκτήτες Hyundai – Kia φουλ ικανοποιημένοι
Εμβαθύνοντας στην έρευνα για την ικανοποίηση των κατόχων, θα δούμε πως οι περισσότεροι σχολιάζουν θετικά τις Hyundai – Kia με ποσοστό επιτυχίας που φτάνει το 97% και90% αντίστοιχα. Μεταφράζοντας τα νούμερα, σημαίνει πως 9 στους 10 ιδιοκτήτες των εν λόγω μαρκών, είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από τα αυτοκίνητα και τις εταιρείες τους. Τα περισσότερα σχόλια των κατόχων, κάνουν λόγο για κορυφαίααξιοπιστία και πολύ καλή σχέση ποιότητας – τιμής.
Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε και τις μεγάλεςεγγυήσεις (κάτι που δείχνει την «αυτοπεποίθηση» των κατασκευαστών ως προς τις αντοχές των οχημάτων τους), με την Kia να δίνει 7 έτη -τη μεγαλύτερη στην κατηγορία της- και την Hyundai να δίνει 5 έτη. Σε κορυφαία επίπεδα για την αγορά είναι και οι after sales υπηρεσίες των δύο εταιρειών, με φθηνό service και ανταλλακτικά.
Καλύτερα όμως είναι να «μιλήσουν» οι ίδιοι οι κάτοχοι για τις Hyundai και Kia, δείτε κάποια δειγματοληπτικά "πράσινα" σχόλια τους (από τα εκατοντάδες της έρευνας, τα οποία περιλαμβάνουν και "κίτρινα" και "κόκκινα").
Hyundai:
Δεν έσπασε, δεν χάλασε, πηγαίνει ακόμη! Αγόρασα και την καινούρια γενιά το i20.
Πολύ ευχαριστημένος θα το έπαιρνα πάλι με κλειστά μάτια.
Πολύ ικανοποιημένος, πολύ λίγα προβλήματα, βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά σε καλές τιμές, απροβλημάτιστα ταξίδια...
Kia:
Δεν παρουσίασε καμία βλάβη. Service και εξυπηρέτηση άψογη στο επίσημο συνεργείο.
Για 14 χρόνια με πηγαινοφέρνει παντού χωρίς κανένα πρόβλημα , με λογική βενζίνη κανένα πρόβλημα και με νορμάλ τιμές στα σέρβις.
Τέλειο αυτοκίνητο. Πολύ καλή τιμή αγοράς.. Χαμηλή κατανάλωση. Υπέροχη εμφάνιση
Στα «κόκκινα» η ικανοποίηση κατόχων BMW και Volkswagen
Διαμετρικά αντίθετες με τις παραπάνω εταιρείες είναι οι γερμανικές BMW και Volkswagen, που βρίσκονται στην άλλη μεριά της λίστας, στην 20η και 21η θέση. Μόνο μία μάρκα είναι χειρότερη από αυτές στην ικανοποίηση κατόχου, η Volvo. Το ποσοστό αξιολόγησης, με βάση τα σχόλια των κατόχων τους που μετείχαν στην έρευνα, για τις BMW και VW βρίσκεται στο 47%και45%αντίστοιχα, ήτοι περισσότεροι από τους μισούς κατόχους τους δηλώνουν δυσαρεστημένοι.
Με βάση τα σχόλια των πελατών των εν λόγω μαρκών, η δυσαρέσκεια τους οφείλεται στα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν, ενώ πολλά από αυτά δεν τα καλύπτει ούτε ηεγγύηση - η οποία στην περίπτωση της VW φτάνει μόνο τα 2 χρόνια! Ιδιαίτερη μνεία κάνουν επίσης και για τις υψηλές τιμές του service και των ανταλλακτικών, ενώ επισημαίνουν πως πολλές φορές η εξυπηρέτηση του επίσημου δικτύου των δύο εταιρειών δεν ήταν η ανάλογη.
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως οι κάτοχοι BMW βγάζουν «κόκκινη κάρτα» στην εταιρεία τους, αφήνοντας την αρκετές θέσεις πίσω από το «αντίπαλο δέος», τη Mercedes.
Ας δώσουμε όμως τη σειρά στους κατόχους των BMW - VW και σε δειγματοληπτικά «κόκκινα» σχόλιά τους (από τα εκατοντάδες της έρευνας, τα οποία περιλαμβάνουν και "κίτρινα" και "πράσινα").
BMW:
Αγόραζα μόνο bmw πολλά χρόνια αλλά μετά την εμπειρία με την Χ1 από το aftersales ποτέ ξανά… Πολλές ζημιές στην εγγύηση αλλά και ταλαιπωρία. Άλλαξα εταιρία και σώθηκα.
Είχα την Ε92 .Ακριβά ανταλλακτικά και ΣΕΡΒΙΣ .Το πούλησα πριν 7 Χρόνια. Την BMW την θεωρώ υπερτιμημένη χωρίς να σου παρέχει πολλά .Πήρα Mercedes και ησύχασα. Μακρά μπροστά από όλες τις πλευρές.
Πολλά μηχανικά προβλήματα ήδη από τον δεύτερο χρόνο. Επαναλαμβανόμενες βλάβες.
Volkswagen:
Από το 2016 (90.000 χιλιόμετρα) και μετά, δεν σταμάτησε να εμφανίζει προβλήματα.
Απαίσια αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία από τον πρώτο χρόνο αγοράς του αυτοκινήτου. Τα τελευταία 8 χρόνια παντελής έλλειψη ανταλλακτικών από την ελληνική αντιπροσωπεία.
Προβλήματα από τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα. Αλλαγή σασμάν και αισθητήρων (εντός εγγύησης ). Στην επταετία αλλαγή διακόπτη ανάφλεξης και κολώνας. Βραχυκύκλωμα στο πίσω φανάρι και πλήρης απορρύθμιση ηλεκτρικών λειτουργιών!!!! (δεν λειτουργούσαν τα φλας, το αλάρμ, δεν άνοιγε η πίσω πόρτα, τα μισά φώτα δεν άναβαν, δεν δούλευαν οι υαλοκαθαριστήρες).
Εσείς τι γνώμη έχετε για τις Hyundai, Kia και BMW, Volkswagen; Έχετε υπάρξει ποτέ κάτοχος κάποιου μοντέλου από αυτές;
Πείτε και εσείς την άποψη σας, για ΔΙΚΟ ΣΑΣ αυτοκίνητο, καταγράψτε (εύκολα και γρήγορα) το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ – την ΔΙΚΗ ΣΑΣ αξιολόγηση (για service, βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κλπ) με 1 κλικ εδώ!