Παρά τους 18άρηδες τροχούς, το Kona των 198 ίππων ήταν κάτι παραπάνω από άνετο στη διαχείριση των αρκετών ανωμαλιών που συναντά κανείς στους ελληνικούς δρόμους.
Από ένα οικογενειακό SUV υπάρχουν και περισσότερες απαιτήσεις στην οδική συμπεριφορά, τουλάχιστον ως προς τα επίπεδα άνεσης. Αυτό είναι που θα αναζητήσει ο μέσος οικογενειάρχης, αυτό διαπιστώσαμε κι εμείς στη δοκιμή του μοντέλου (πιο άνετο από τις λοιπές, μικρότερης ιπποδύναμης εκδόσεις). Παρά τους 18άρηδες τροχούς, το Kona των 198 ίππων ήταν αρκετά ικανοποιητικό στη διαχείριση των αρκετών ανωμαλιών που συναντά κανείς στους ελληνικούς δρόμους, με την καλή απόσταση από το έδαφος (17 εκ.) να δίνει περιθώρια και για ήπιες off-road εξορμήσεις. Μας άρεσε, επίσης η πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες. Το ειδικό μας όργανο (ντεσιμπελόμετρο) κατέγραψε μόλις 67 dB θορύβου στα 120 χλμ./ώρα, μία τιμή που είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία και η οποία αποτυπώθηκε στην σχεδόν αποκομμένη από εξωτερικούς θορύβους καμπίνα του Kona.
Από εκεί και πέρα, το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» πόντους στην οδηγική αίσθηση και περιορίζει την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός, αλλά σε κάθε περίπτωση το Hyundai Kona είναι αποτελεσματικό και ασφαλές, με την στάνταρ σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Hyundai Smart Sense να διευκολύνει κι αυτή με το έργο της τον οδηγό.