ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai RN24: Ένα σπαρτιάτικο Ioniq 5 N με DNA από το WRC

 Σχολιάστε 
2.018 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2024)
Hyundai RN24: Ένα σπαρτιάτικο Ioniq 5 N με DNA από το WRC
6 Φωτογραφίες »

- Με το μοτέρ του Ioniq 5 N (650 άλογα) και ανάρτηση α λα WRC.
- Εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
- Απουσιάζει το αμάξωμα, δίνοντας τη θέση του σε ένα roll cage.
- Θα αποτελέσει βάση δοκιμών για συστήματα που θα δούμε στα ηλεκτρικά Hyundai Ν.

Νέο πρωτότυπο που θα αποτελέσει βάση δοκιμών

Κάτι περισσότερο από «σπαρτιάτικο» μπορεί να χαρακτηριστεί το νέο Hyundai RN24, το οποίο αποκαλύφθηκε από την κορεατική φίρμα. Το ιδιαίτερο αυτοκίνητο των Κορεατών, βαδίζει στα χνάρια των RN22e και N Vision 74, χρησιμεύοντας ως βάση δοκιμών για τεχνολογίες και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά μηχανοκίνητου αθλητισμού, που μελλοντικά θα δούμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων της μάρκας από το τμήμα «Ν».

Με το μοτέρ του Ioniq 5 N (650 άλογα) και ανάρτηση α λα WRC

Κατά τη δημιουργία του RN24, οι μηχανικοί της Hyundai ήθελαν να προσαρμόσουν το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης στο μικρότερο δυνατό αμάξωμα! Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν το ηλεκτρικό RN24, το οποίο και βάσισαν σε μία ανάρτηση εμπνευσμένη  από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στη συνέχεια να το εξοπλίσουν με το σύστημα κίνησης του Hyundai Ioniq 5 N, απόδοσης 650 ίππων. Να σημειωθεί πως το Hyundai RN24 λαμβάνει την ίδια μπαταρία 84 kWh με το Ioniq 5 N, όμως το μεταξόνιό του είναι κατά 340 χιλιοστά πιο κοντό.

Εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά από το μηχανοκίνητο αθλητισμό

Από κει και πέρα, το Hyundai RN24 διαθέτει μία σειρά από έξτρα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, διαθέτει ένα σύστημα σαν το WRC Powertrain Drive Control Logic που επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, το βαθμό ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με μπουτόν στο τιμόνι, χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά των σημερινών αυτοκινήτων WRC της Hyundai.

Διαθέτει επίσης το προφίλ οδήγησης «Rally Mode», που βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής εμπνευσμένο από το i20 N Rally του WRC, ενώ υπάρχει ακόμη και ένα νέο χειρόφρενο e-Handbrake, που βοηθά στις πλαγιολισθήσεις. Προστέθηκε επίσης μια νέα έκδοση του συστήματος N Active Sound+ του Ioniq 5 N. Χάρη σε δύο νέα πλαϊνά ηχεία και στα πίσω φτερά, που λειτουργούν ως πηγές, ο ήχος που βγάζει το Hyundai RN24 είναι βελτιωμένος.

Απουσιάζει το αμάξωμα, δίνοντας τη θέση του σε ένα roll cage

Όπως προαναφέραμε, το Hyundai RN24 είναι κάτι περισσότερο από... σπαρτιάτικο. Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος είναι απών, θυμίζοντας περισσότερο ένα roll cage με ρόδες. Στο πίσω μέρος όμως φέρει την ίδια αεροτομή με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TCR της Hyundai. Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό το Hyundai RN24 είναι ελαφρύτερο από το Ioniq 5 N, κατεβάζοντας το βάρος του κατά 350 κιλά περίπου, έχοντας βάρος 1.880 κιλά.

Πλέον, αυτό που θα περιμένουμε να δούμε είναι σε τι ποσοστό και ποια από τα χαρακτηριστικά που θα δοκιμαστούν στο Hyundai RN24 το επόμενο διάστημα, θα περάσουν στα «καυτά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Hyundai!  

Mercedes
Mototriti.gr