Στις αρχές του καλοκαιριού πρόκειται να λανσαριστεί εμπορικά στην Ελλάδα το δεύτερης γενιάς Kona, το οποίο θα υιοθετήσει ριζικά αλλαγμένο και φουτουριστικό σχεδιασμό, αν και πρέπει να σημειώσουμε πως κάθε έκδοση του Kona (βενζίνη, υβριδικό ή ηλεκτρικό) θα έχει ελαφρώς διαφορετική εμφάνιση. Το αμιγώς ηλεκτρικό Kona θα φτάσει λίγο αργότερα και συγκεκριμένα τον Οκτώβριο.
Το νέο Kona έχει πλέον 60 χιλιοστά πιο μακρύ μεταξόνιο, το οποίο πλέον φτάνει τα 2.660 χιλιοστά, το μήκος του έχει αυξηθεί στα 4.350 χιλιοστά (+145 χλστ.), ενώ το πλάτος του ορίζεται στα 1.825 χλστ. Όταν φοράει 17άρες ζάντες, το crossover φτάνει τα 1.580 χιλιοστά σε ύψος. Τα παραπάνω νούμερα αφορούν το θερμικό και το υβριδικό Kona. Οι διαστάσεις του ηλεκτρικού Kona θα αποκαλυφθούν αργότερα, αλλά δεν θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις θα δημιουργήσουν μία πιο μεγάλη και άνετη καμπίνα, η αναμόρφωση της οποίας έχει γίνει με έμπνευση το άνετο εσωτερικό του ηλεκτρικού Ioniq 5. Το νέο Kona εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που συνοδεύεται από ένα αντίστοιχο σύστημα infotainment με οθόνης αφής 12,3 ιντσών. Από εκεί και έπειτα τα φυσικά κουμπιά είναι και αυτά παρόντα στην καμπίνα, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μετακομίσει στην κολόνα του τιμονιού για να κάνει χώρο στην κεντρική κονσόλα προκειμένου να τοποθετηθούν περισσότερα αντικείμενα των επιβατών. Για το πίσω κάθισμα η Hyundai είπε ότι θα προσφέρει μια «μοναδική εμπειρία με μέγιστη χρηστικότητα, άνεση και ευκολία», με την μάρκα να αποκαλύπτει τώρα πως ο χώρος για τα γόνατα έχει αυξηθεί κατά 77 χιλιοστά και ο χώρος πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών κατά 11 χλστ. Τέλος η εταιρεία ανέφερε ότι και το πορτμπαγκάζ έχει επίσης «μεγιστοποιηθεί», σημειώνοντας πως με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, η χωρητικότητα του φτάνει τα 723 λίτρα. Το νούμερο για όταν τα πίσω καθίσματα είναι στη θέση τους δεν αποκαλύφθηκε.
Το νέο Kona θα γίνει διαθέσιμο το μοντέλο στη Νότια Κορέα με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 150 άλογα και 180 Nm ροπής που θα συνεργάζεται με ένα CVT κιβώτιο που θα στέλνει την κίνηση τους μπροστινούς τροχούς. Το επόμενο βήμα θα γίνει με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει 198 άλογα και 265 Nm ροπής σε συνεργασία με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Όσον αφορά την υβριδική έκδοση, αυτή θα αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που σύμφωνα με την Hyundai «θα προσφέρει εξαιρετική επιτάχυνση και μεγάλη απόδοση». Η ιπποδύναμή του ορίζεται στα 141 άλογα και τα 265 Nm ροπής και το κιβώτιό του είναι 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη.
Όλα τα επίσημα στοιχεία για το ευρωπαϊκό Kona θα αποκαλυφθούν το Μάρτιο, όταν και θα μάθουμε περισσότερα για την ηλεκτρική έκδοση.
Σελίδα 1 | Hyundai: Θα σπάσει τα ταμεία το 2023 με 4 νέες αφίξεις |
Σελίδα 2 | Το Μάιο στην Ελλάδα το ανανεωμένο Hyundai i10 |
Σελίδα 3 | Δεύτερης γενιάς Kona σε βενζίνη, υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό |
Σελίδα 4 | Πότε έρχονται τα ανανεωμένα Hyundai i20 και i30 |