
1.000 ευρώ φθηνότερο το Peugeot, καλύτερο εξοπλισμό το VW (π.χ. κάμερα όπισθεν & είσοδος χωρίς κλειδί).
700 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε καύσιμα θα δίνεις με το 308 των 136 ίππων.
Πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες το Volkswagen, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έχει το Peugeot.
autotriti team
Peugeot 308 Hybrid 136 PS e-DCS6 Vs Volkswagen Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG
Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα είναι μία κατηγορία που μπορεί να μην συνοδεύεται με τις δάφνες του παρελθόντος, εξακολουθεί όμως να έχει πολλούς πιστούς υποστηρικτές. Δύο από τα δημοφιλέστερα μοντέλα με ξεχωριστή πορεία στον κόσμο των hatchback μοντέλων είναι τα Peugeot 308 και Volkswagen Golf, τα οποία και θα συγκρίνουμε σε εξηλεκτρισμένες (mild hybrid) εκδόσεις κινητήρων. Από την μία πλευρά έχουμε Peugeot 308 Hybrid 136 PS με το αυτόματο 6άρι κιβώτιο e-DCS6, από την άλλη το Volkswagen Golf των 150 ίππων με τον 1.500άρη eTSI και το διπλοσύμπλεκτο 7άρι σασμάν DSG.
700 ευρώ λιγότερα σε ετήσια καύσιμα θα δίνεις με το 308 των 130 ίππων
Ο εξηλεκτρισμός στους κινητήρες των 308 και Golf είναι στην πιο ήπια μορφή του (mild hybrid), ωστόσο στην περίπτωση του Peugeot έχουμε ένα μοντέλο που θυμίζει πολύ σε λειτουργία full υβριδικό. Μαζί με το κυρίως θερμικό μοτέρ (136 PS) υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Τοποθετημένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να κινεί μόνος του (με ρεύμα) το 308 για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, όπως και κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος. Κάπως έτσι, η αστική κατανάλωση του 308 μένει χαμηλά (6,2 λτ./100 χλμ.), κάτω από τα 8,8 λίτρα που μετρήσαμε με το Volkswagen Golf (ηλεκτρομοτέρ 18 ίππων στο δικό του κιβώτιο). Σε ετήσια βάση, η διαφορά αυτή στην κατανάλωση σημαίνει και 700 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα, για κάποιον μέσο οδηγό που κινείται περισσότερο εντός πόλης.
14 περισσότερα άλογα έχει το Golf, μικρές οι διαφορές σε επιδόσεις
Αξιοποιώντας το αυτόματο κιβώτιο του συνόλου τους με τις ομαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων, Peugeot 308 και Volkswagen Golf έχουν πολύ καλές επιδόσεις. Το Golf έχει πιο ισχυρό σύνολο, στα 150 άλογα, με την διαφορά των 14 ίππων πάντως να μην αποτυπώνεται τόσο έντονα στο πεδίο των μετρήσεων. Το γερμανικό hatchback θέλει 4,5 δλ. και 5,5 δλ. σε 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, με το 308 να χρειάζεται στις ίδιες επιταχύνσεις 4,8 και 6 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Peugeot 308 και Volkswagen Golf.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό – Τιμή - Εξοπλισμός - Χώροι |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |