ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 1.600άρης diesel 136 ίππων με ροπή 320 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που παίζει το ρόλο γεννήτριας-μίζας.

Τα λογότυπα 48V και HTRAC στο πίσω μέρος αποκαλύπτουν περισσότερα για την έκδοση του μοντέλου.

Mild Hybrid σε diesel

123.880 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2020)

Το ήπια υβριδικό σύστημα της Hyundai – Kia το έχουμε ξαναδεί τόσο στο Tucson, όσο και στο Kia Sportage, ενώ έχουμε κάνει και εκτενή τεχνική ανάλυσή του. Για αυτό, επιγραμματικά, το μόνο που θα αναφέρουμε είναι πως η ειδοποιός διαφορά του είναι ότι συνεργάζεται με κινητήρα diesel και όχι βενζίνης ως είθισται.

Κάτω από το καπό λοιπόν βρίσκεται ένας 1.600άρης diesel 136 ίππων με ροπή 320 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που παίζει το ρόλο γεννήτριας-μίζας. Έτσι, όταν πατάς φρένο ή αφήνεις το γκάζι, η ενέργεια αποθηκεύεται στο 48βολτο σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44 kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα, κέρδος σε οικονομία καυσίμου και επιδόσεις.

Στην πράξη, το σύστημα κάνει όντως δουλειά και μας αρέσει, γιατί και την κατανάλωση μειώνει, και τις επιδόσεις βελτιώνει. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ καλές για τα δεδομένα ήταν και οι επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,1 δλ., ενώ το 60-100 και 80-120 σε 6,0 και 8,7 δλ. αντίστοιχα. Όσον αφορά στην χρήση στην καθημερινότητα, ο πολύ ψαγμένος οδηγός θα νιώσει ένα πιο έντονο φρενάρισμα στο άφημα του γκαζιού ένεκα της ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο ακόμα πιο ψαγμένος θα δει ότι δεν υπάρχει λειτουργία coasting για το κιβώτιο. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να προσμετρηθεί στα αρνητικά, αφού έτσι δουλεύει το σύστημα…

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
fiat