Το υβριδικό σύστημα του Tucson συμβάλει στις πού καλές του επιδόσεις του SUV της Hyundai, συγκρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.
Κινητήρες: Οικονομία & πολιτισμένη λειτουργία
114.895 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)
Φτάνοντας στην «καρδιά» των τριών μοντέλων, τον κινητήρα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει τo Tucson, λόγω της υβριδικής του τεχνολογίας. Σε αυτό ένας ηλεκτροκινητήρας παίζει το ρόλο γεννήτριας-μίζας, περιορίζοντας την κατανάλωση και τονίζοντας τις επιδόσεις, αντισταθμίζοντας έτσι το μεγαλύτερο βάρος του κορεατικού SUV.
Από την άλλη, ο 1,5 BlueHDi του 3008 είναι ο λιγότερο θορυβώδης, δεν κροταλίζει και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό, νέο επίσης, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο Peugeot 3008, όντας ικανοποιητικός σε μεγάλο φάσμα περιστροφής. Oι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές, το κυριότερο όμως το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, 6,3 λτ./100 χλμ.
Όσον αφορά στον 1,6 TDI κινητήρα του Tiguan όπως τον έχουμε δει και σε άλλες εφαρμογές του ομίλου, αποδεικνύεται και στην περίπτωση του Tiguan ικανός και δίνει αίσθηση μεγαλύτερης ισχύος. Η λειτουργία του παρουσιάζει μια μικρή υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές, ωστόσο από τις 1.700 σ.α.λ. και ύστερα είναι εμφανής η ροπή των 280 Nm, παρουσιάζοντας έτσι θετικό τράβηγμα, καλές επιδόσεις και την χαμηλότερη κατανάλωση όλων με 6,2 λτ./100 χλμ.. Ωστόσο, σε αυτά τα κυβικά, δεν έχει έκδοση με αυτόματο κιβώτιο.