4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το άλλοτε κραταιό Hyundai i10 και το κυρίαρχο VW Up! "συγκρούονται".
Hyundai i10 vs VW up!
100.455 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2015)
Αμφότερα τα δυο μίνι μοντέλα φιλοδοξούν να κερδίσουν την κορυφή της κατηγορίας και το χρυσό κλειδί της πόλης.
Στα γρήγορα: VW up! 1,0 75 PS 5d• Κοστίζει 10.574 ευρώ • Είναι 1,0 λτ. με 75 ίππους
• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει 97,2 ευρώ τέλη
Λανσαρισμένη το 2008, η πρώτη γενιά του Hyundai i10 κατάφερε να κατακτήσει το χρυσό κλειδί της πόλης όντας μια ολοκληρωμένη επιλογή στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Ωστόσο, την κυριαρχία του προκάλεσε η άφιξη του νέου VW up!.
Εμφάνιση: Το αεροδυναμικό i10 και το χαριτωμένο up!Το μίνι της Hyundai έχει αυξημένες τις βασικές του διαστάσεις. Μόνο το ύψος μειώθηκε και μαζί με αυτό ο αεροδυναμικός συντελεστής, που έπεσε στο Cd:0,31 (0,33 στο up!). Έτσι το i10 είναι το πιο αεροδυναμικό της κατηγορίας. Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του i10 ακολουθεί τη φιλοσοφίας της «ρέουσας γλυπτικής», όπως και τα άλλα σύγχρονα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας. Μπροστά ξεχωρίζει η πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου.
Με μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. το VW up! δείχνει και είναι πιο λιλιπούτειο σε διαστάσεις. Η εμφάνιση ενσωματώνει τη σοβαρή σχεδίαση των μοντέλων VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό.Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα.
Με φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερες διαστάσεις ήρθε η νέα γενιά του Hyundai i10.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για HYUNDAI i10
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN UP!
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
30 χρόνια διαβάζω περιοδικά δεν διάβασα ποτέ ενα μοντέλο της VW να βγεί έστω μέτριο.
hundai ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
πόσο αβαντα στην vw πια έλεος , προσπαθείτε να βγάλετε πρώτο ένα αποτυχημένο ακόμα μικρό της vw. μαζευτείτε λιγο εκτείθεστε
Ενταξει το καταλαβαμε.θα κανουμε συγκριτικο ακομα και με παπακι και το up.
Μετά από αυτό το άρθρο, το site διαγράφεται από τα "αγαπημένα" μου. Εφόσον στο συμπέρασμα δεν τολμάτε να πείτε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (παρά μόνο με μισόλογα) ότι το vw υπολείπεται στο συγκριτικό, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ξανακλικάρω στο autotriti.
Νομίζω πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ του i10 και του UP. Το UP είναι ένα γυμνό κονσερβοκούτι και απορώ που μιλάτε κιόλας για ποιότητα. Ποια ποιότητα; Στο γυμνό μέταλλο ή στα πλαστικά που είναι σαν αυτά στα playmobile;
Υπάρχουν ένα σωρό μοντέλα και μάρκες(μικρές, μεγάλες) αυτοκινήτων να παρουσίασετε και να συγκρίνετε και εσείς έχετε κολλήσει σε πέντε μοντέλα. ΕΛΕΟΣ....ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
Autotriti μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως είναι και με τι κριτήρια το up κυρίαρχο όπως μας λέτε στον πρόλογο σας.
"Πιο οικονομικό το up" ...με τη βοήθεια λογισμικού!
Γιατί δεν αναφέρετε στα συγκριτικά και τα κόστη συντήρησης να έχουμε μία άποψη; 7.500-15.000-30.000-60.000
ΤΟ Ι10 ΤΟ ΕΧΩ 1.5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ UΡ 1 ΧΡΟΝΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 2 ΜΙΝΙ.ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕST DRIVE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΧΩΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
#vagelis φίλε περισσότερο επικίνδυνος είναι αυτός που κινείται με 160 (όριο 120 σου θυμίζω) παρά αυτός με το μίνι που θα κινείται στην εθνική με νόμιμες ταχύτητες.
Το θεμα δεν ειναι αν ειναι καλα το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες τα χρησιμοποιουν και για οικογενειακα κι οχι μες την πολη.Γεγονος που τα καθιστα επικινδυνα για τους ιδιους αλλα και για τους υπολοιπους Για περαστε στην εθνικη με 160 διπλα απο ενα τετοιο.Εχει βγει απτην πορεια του.Και μην μου πειτε οτι τα βλεπετε να κυκλοφορουν μονο ως πολης.Μονο ως πολης δε χρησιμοποιουνται
Πάντως το up με το φυσικό αέριο (CNG) είναι super οικνομικό αμάξι! Κάτω από 2,5 ευρώ τα 100χλμ!!!