Tρία χρόνια μετά την εμφάνισή του, το Hyundai i30 ανανεώνεται και δέχεται μια γενναία αναβάθμιση σε μηχανικά μέρη και τεχνολογία. Απέναντί του στη μάχη των μικρομεσαίων βρίσκεται το αυτοκίνητο «ορισμός» της κατηγορίας, το νέο Volkswagen Golf που διακρίνεται για την πληρότητά του και στην τελευταία του γενιά. Η διαφορά στις τιμές των δύο μοντέλων είναι είναι αξιοσέβαστη στις αρχικές εκδόσεις τους, καθώς το Golf ξεκινά από τα 20.700 ευρώ και το i30 από τα 16.590 με αντίστοιχης απόδοσης μοτέρ. Εμείς, ωστόσο, συγκρίνουμε εδώ τις δύο πιο «ικανές» εκδόσεις τους με παραπλήσια απόδοση. Πρόκειται για το ήπια υβριδικό Hyundai i30 με τον 1.000άρη κινητήρα των 120 ίππων και το «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο iMT, απέναντι στο Volkswagen Golf με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα των 130 ίππων.
Εμφάνιση: Κλασικό Golf, αγρίεψε το i30
Αισθητικά έχουμε να κάνουμε με δύο αυτοκίνητα που εκφράζουν τη διαφορετική φιλοσοφία τόσο των εταιρειών τους όσο και των ίδιων. Από τη μία λοιπόν έχουμε το i30 το οποίο στην ανανεωμένη του έκδοση ενισχύει τον δυναμικό του χαρακτήρα και από την άλλη το Golf το οποίο και σε αυτή του τη γενιά εκσυγχρονίστηκε μεν αισθητικά, χωρίς όμως να αλλάζει ριζοσπαστικά το κλασικό του προφίλ. Το i30 στην ανανεωμένη του μορφή φέρει νέο εμπρός μέρος που χαρακτηρίζεται από τη νέα μεγαλύτερη μάσκα και τα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V, ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος με νέο προφυλακτήρα που βελτιώνει και την αεροδυναμική απόδοση πέραν του αισθητικού. Η 8η γενιά του VW Golf διατηρεί το διαχρονικό του design ελαφρώς ανασχεδιασμένο σε όλες του τις πλευρές και ενσωματώνοντας σε αυτό νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες εμπρός και πίσω που αποτελούν τα βασικότερα χαρακτηριστικά του.
Εσωτερικό -Χώροι: Πιο high-tech και ποιοτικό το Golf
Η εικόνα στο εσωτερικό και στα δύο αυτοκίνητα είναι ευχάριστη και σύγχρονη με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να είναι πλήρης. Το Hyundai i30 έχει αναβαθμιστεί όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα, αλλά και σε high-tech στοιχεία ενσωματώνοντας την οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με ανασχεδιασμένο λογισμικό αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων προαιρετικά. Ο οδηγός κάθεται πλέον καλύτερα και έχει βελτιωθεί και η εργονομία, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες καλύτερες επενδύσεις σε καθίσματα και στο εσωτερικό των θυρών. Το VW Golf στην τελευταία του γενιά αναβάθμισε κι αυτό τον ποιοτικό του χαρακτήρα και είναι και πάλι κορυφαίο στον τομέα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ επιπρόσθετα προβάλλει έναν όμορφο και πρακτικό ψηφιακό κόσμο με την υιοθέτηση διακοπτών αφής για όλες του τις λειτουργίες. Στη βασική έκδοση Life μάλιστα, το Golf διαθέτει το digital cockpit που αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και την αντίστοιχη οθόνη αφής των 8,25 ιντσών για το infotainment, που χαρακτηρίζεται από τα εντυπωσιακά γραφικά του και τις πολλές λειτουργίες του. Οι χώροι είναι επαρκείς σε κάθε περίπτωση με το Golf να προσφέρει ελαφρώς καλύτερους χώρους για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ το i30 υπερέχει με τη σειρά του ελαφρώς σε εσωτερικό πλάτος καμπίνας αλλά και κατά 14 λίτρα σε χώρο αποσκευών με 395 λίτρα που είναι από τις κορυφαίες τιμές στην κατηγορία.
Οταν βλέπεις την πρόοδο και τα συνεχή επιτεύγματα ενός λαού, χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αναρωτιέσαι γιατί τελικά η Ελλάδα κατάντησε έτσι..Συγχαρητήρια λοιπόν στην hyundai-kia
Γενικά ΔΕΝ έχω καλή άποψη για τα Golf, θεωρώ οτι είναι κακό value for money με απαράδεκτα (για το συγκεκριμένο 'όνομα') θέματα βλαβών, ΟΜΩΣ λυπούμαι διότι ο πολύς κόσμος δυστυχώς λειτουργεί με βάση τα κόμπλεξ του και όχι αντικειμενικά. Στο συγκεκριμένο συγκριτκό μπορεί να υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής αλλά υπάρχει και σημαντική διαφορά αξίας. Το Golf είναι ξεκάθαρα μια κλάση παραπάνω και εξηγούμαι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ: o γερμανικός κινητήρας είναι εξαιρετικά ραφιαρισμένος (έχω οδηγήσει Leon με πολύ θετικές εντυπώσεις), τραβάει καλύτερα και είναι και πιο οικονομικός. Η Hyundai γενικά στους κινητήρες είναι πίσω - αξιόπιστοι μεν, πισω δε.... . Οσο για το 'νέο' κιβώτιο της Hyundai, προσωπικά ακόμη περιμένω να δω 'απτά' πλεονεκτήματα... Στην ποιότητα κύλισης το Golf πάντοτε ήταν σημείο αναφοράς και ισχύει ακόμη οπότε και εκεί κερδίζει. Για την αισθητική δεν λέω, πρώτον είναι υποκειμενικό και δεύτερον κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είχε ιδιαίτερες φιλοδοξίες στο θέμα αυτό. Τέλος, στο εσωτερικό η διαφορά ποιότητας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε εξοπλισμό - πχ το Golf έχει πραγματικό ψηφιακό καντραν σε αντίθεση με το i30 που έχει μια 'μεσαία' κατάσταση και στα υλικά όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο. Με βάση λοιπόν τη συνολική εικόνα (και όχι τι θέλει ο καθένας), τείνω να πω οτι η διαφορά τιμής είναι δικαιολογημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση...
Ποιος θα το έλεγε ότι ένα κορεατικό μικρομεσαίο δίνει μάχη σχεδόν ως ίσος προς ίσο, με τον επι χρόνια πρωταθλητή της κατηγορίας.
Πάντως, η υποκειμενική μου άποψη αγαπητό autotriti είναι ότι σαν να προστατεύετε το golf σε αυτό το συγκριτικό, με προχημα την παραπλήσια ιπποδύναμη. Ίσως κ να κάνω λάθος, αλλά έτσι μου φάνηκε.
Έχετε την γνώση, την εμπειρία, είστε πολύ ικανοί (καλοπροαίρετα το αναφέρω) οπότε θα έπρεπε να κάνετε πιο «σκληρό» συγκριτικό. Ο πρωταθλητής (βλέπε golf) οφείλει κάθε στιγμή, να αποδεικνύει την αξία του, σωστά??
Να είστε βέβαιοι, ότι ένα «σκληρό» συγκριτικό με μια δυνατή πιο ολοκληρωμένη έκδοση του i30, ότι θα την επικροτούσαμε όλοι. Και οι αιώνιοι αντίπαλοι αλλά κ λάτρεις του ....πάλε ποτε βασιλιά της κατηγορίας....!
Θα έπρεπε να έχετε επιλέξει έκδοση με μικρότερο μοτέρ σε κυβισμό, κυλίνδρους κ ιπποδύναμη, golf κ να το «στήσετε» δίπλα στο 1000αρι i30.
Η έκδοση golf που επιλέξατε, είναι η δεύτερη πιο ολοκληρωμένη (για τη χώρα μας) σε χαρακτήρα, επιδόσεις, αίσθηση, σε αντίθεση με την «μικρή» έκδοση του i30.
Για να το πω αλλιώς, τολμήστε τη σύγκριση golf των 150 ίππων με το i30 1.5 T-GDI με 159 PS. Διψάμε να διαβάζουμε τέτοια συγκριτικά, που γίνεται σφαγή, κ όχι ....«στρογγυλεμένα».
Σας ευχαριστώ, κ πάντα καλοπροαίρετα.
Αν και φαβεδάκιας το προηγούμενο μοντέλο golf το βρίσκω πιο όμορφο ως Design από το τωρινό το golf 8.Παρ όλα ως αρχηγός στην κατηγορία αποτελεί σημείο αναφοράς με φοβερές πωλήσεις(Δεν μιλώ περί Ελλαδιστάν βέβαια) που οι ανταγωνιστές του ονειρεύονται με δεύτερο το corolla.
Καλή χρονιά με υγεία, άξια δημοσιογραφική έρευνα, τόλμη κι αντικειμενικότητα. Όταν συγκρίνουμε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας τα συγκρίνουμε με ισοδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά, διαφορετικά η σύγκριση δεν έχει αξία. Επανάληψη λοιπόν της συγκριτικής αξιολόγησης με το i30 να φορά τον σωστό κινητήρα 1.5 TGI.
Το λαθος της VW είναι ότι εβγαλε το 2006 αμαξι με 140 αλογα και 220 Nm ροπή όταν οι άλλοι στα ίδια λεφτά πούλαγαν ατμοσφαιρικά 1.6. Και τα πήραμε τα σκίσαμε στα γκάζια και μετά λέμε ότι είναι αναξιόπιστα σε σχέση με τα τότε hyundai. Ότι και να πάρεις με turbo εάν δεν είσαι προσεκτικός θα το διαλύσεις. Γιατί στα turbo οι θερμοκρασίες, οι πιέσεις και οι καταπονήσεις είναι μεγάλες. Άλλο να σηκώνει το σασμάν 220 Nm ροπή και άλλο 100. Μη περιμένετε να βγουν τα turbo hyundai τόσο αξιόπιστα όπως τα απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που έβγαζε παλιά εάν τα λιώνετε στα γκάζια με κρύο κινητήρα ή με 45 βαθμούς ατμοσφαιρική θερμοκρασία.
Προς ΝΙΚ... λάθος το ότι έβγαλε 'πουσαρισμένο' (?) κινητήρα... λάθος ότι έβγαλε 'πρόωρα' ηλεκτρονικά αυτόματα κιβώτια τα οποία στους 3 (!) μήνες τα έφτυναν (και η αντιπροσωπεία έλεγε οτι φταίει ο οδηγός λες και εκείνος άλλαζε ταχύτητες )... λάθος οτι έβγαλαν κινητήρες diesel που ήθελαν (λέμε τώρα) 'ραφινέ' καύσιμο αλλιώς κόλαγαν... ξέρεις, μεταξύ μας, αυτό σημαίνει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ μάρκα... κατά τα άλλα ελπίζω οι μετοχές σου στη VW να πάνε καλά...
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν συγκρινετε το χιλιαρι γκολφ με το χιλιαρι i30??
αλλιως βαλτε το 1.5 με τα 159 αλογα ι30 dct και το αντιστοιχο με τα 150 αλογα γκολφ dsg και πειτε μας τελικα αν η ποιοτητα του γκολφ δικαιολογει τα 5χιλιαρικα διαφορα στη τιμη;
υ.γ. εχω το golf vi 1.4 tsi 122hp generation 3d του 2011 πρωτο χερι.
Οταν βλέπεις την πρόοδο και τα συνεχή επιτεύγματα ενός λαού, χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αναρωτιέσαι γιατί τελικά η Ελλάδα κατάντησε έτσι..Συγχαρητήρια λοιπόν στην hyundai-kia
Γενικά ΔΕΝ έχω καλή άποψη για τα Golf, θεωρώ οτι είναι κακό value for money με απαράδεκτα (για το συγκεκριμένο 'όνομα') θέματα βλαβών, ΟΜΩΣ λυπούμαι διότι ο πολύς κόσμος δυστυχώς λειτουργεί με βάση τα κόμπλεξ του και όχι αντικειμενικά. Στο συγκεκριμένο συγκριτκό μπορεί να υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής αλλά υπάρχει και σημαντική διαφορά αξίας. Το Golf είναι ξεκάθαρα μια κλάση παραπάνω και εξηγούμαι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ: o γερμανικός κινητήρας είναι εξαιρετικά ραφιαρισμένος (έχω οδηγήσει Leon με πολύ θετικές εντυπώσεις), τραβάει καλύτερα και είναι και πιο οικονομικός. Η Hyundai γενικά στους κινητήρες είναι πίσω - αξιόπιστοι μεν, πισω δε.... . Οσο για το 'νέο' κιβώτιο της Hyundai, προσωπικά ακόμη περιμένω να δω 'απτά' πλεονεκτήματα... Στην ποιότητα κύλισης το Golf πάντοτε ήταν σημείο αναφοράς και ισχύει ακόμη οπότε και εκεί κερδίζει. Για την αισθητική δεν λέω, πρώτον είναι υποκειμενικό και δεύτερον κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είχε ιδιαίτερες φιλοδοξίες στο θέμα αυτό. Τέλος, στο εσωτερικό η διαφορά ποιότητας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε εξοπλισμό - πχ το Golf έχει πραγματικό ψηφιακό καντραν σε αντίθεση με το i30 που έχει μια 'μεσαία' κατάσταση και στα υλικά όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο. Με βάση λοιπόν τη συνολική εικόνα (και όχι τι θέλει ο καθένας), τείνω να πω οτι η διαφορά τιμής είναι δικαιολογημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση...
Ποιος θα το έλεγε ότι ένα κορεατικό μικρομεσαίο δίνει μάχη σχεδόν ως ίσος προς ίσο, με τον επι χρόνια πρωταθλητή της κατηγορίας. Πάντως, η υποκειμενική μου άποψη αγαπητό autotriti είναι ότι σαν να προστατεύετε το golf σε αυτό το συγκριτικό, με προχημα την παραπλήσια ιπποδύναμη. Ίσως κ να κάνω λάθος, αλλά έτσι μου φάνηκε. Έχετε την γνώση, την εμπειρία, είστε πολύ ικανοί (καλοπροαίρετα το αναφέρω) οπότε θα έπρεπε να κάνετε πιο «σκληρό» συγκριτικό. Ο πρωταθλητής (βλέπε golf) οφείλει κάθε στιγμή, να αποδεικνύει την αξία του, σωστά?? Να είστε βέβαιοι, ότι ένα «σκληρό» συγκριτικό με μια δυνατή πιο ολοκληρωμένη έκδοση του i30, ότι θα την επικροτούσαμε όλοι. Και οι αιώνιοι αντίπαλοι αλλά κ λάτρεις του ....πάλε ποτε βασιλιά της κατηγορίας....! Θα έπρεπε να έχετε επιλέξει έκδοση με μικρότερο μοτέρ σε κυβισμό, κυλίνδρους κ ιπποδύναμη, golf κ να το «στήσετε» δίπλα στο 1000αρι i30. Η έκδοση golf που επιλέξατε, είναι η δεύτερη πιο ολοκληρωμένη (για τη χώρα μας) σε χαρακτήρα, επιδόσεις, αίσθηση, σε αντίθεση με την «μικρή» έκδοση του i30. Για να το πω αλλιώς, τολμήστε τη σύγκριση golf των 150 ίππων με το i30 1.5 T-GDI με 159 PS. Διψάμε να διαβάζουμε τέτοια συγκριτικά, που γίνεται σφαγή, κ όχι ....«στρογγυλεμένα». Σας ευχαριστώ, κ πάντα καλοπροαίρετα.
Αν και φαβεδάκιας το προηγούμενο μοντέλο golf το βρίσκω πιο όμορφο ως Design από το τωρινό το golf 8.Παρ όλα ως αρχηγός στην κατηγορία αποτελεί σημείο αναφοράς με φοβερές πωλήσεις(Δεν μιλώ περί Ελλαδιστάν βέβαια) που οι ανταγωνιστές του ονειρεύονται με δεύτερο το corolla.
Καλή χρονιά με υγεία, άξια δημοσιογραφική έρευνα, τόλμη κι αντικειμενικότητα. Όταν συγκρίνουμε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας τα συγκρίνουμε με ισοδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά, διαφορετικά η σύγκριση δεν έχει αξία. Επανάληψη λοιπόν της συγκριτικής αξιολόγησης με το i30 να φορά τον σωστό κινητήρα 1.5 TGI.
Το λαθος της VW είναι ότι εβγαλε το 2006 αμαξι με 140 αλογα και 220 Nm ροπή όταν οι άλλοι στα ίδια λεφτά πούλαγαν ατμοσφαιρικά 1.6. Και τα πήραμε τα σκίσαμε στα γκάζια και μετά λέμε ότι είναι αναξιόπιστα σε σχέση με τα τότε hyundai. Ότι και να πάρεις με turbo εάν δεν είσαι προσεκτικός θα το διαλύσεις. Γιατί στα turbo οι θερμοκρασίες, οι πιέσεις και οι καταπονήσεις είναι μεγάλες. Άλλο να σηκώνει το σασμάν 220 Nm ροπή και άλλο 100. Μη περιμένετε να βγουν τα turbo hyundai τόσο αξιόπιστα όπως τα απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που έβγαζε παλιά εάν τα λιώνετε στα γκάζια με κρύο κινητήρα ή με 45 βαθμούς ατμοσφαιρική θερμοκρασία.
Προς ΝΙΚ... λάθος το ότι έβγαλε 'πουσαρισμένο' (?) κινητήρα... λάθος ότι έβγαλε 'πρόωρα' ηλεκτρονικά αυτόματα κιβώτια τα οποία στους 3 (!) μήνες τα έφτυναν (και η αντιπροσωπεία έλεγε οτι φταίει ο οδηγός λες και εκείνος άλλαζε ταχύτητες )... λάθος οτι έβγαλαν κινητήρες diesel που ήθελαν (λέμε τώρα) 'ραφινέ' καύσιμο αλλιώς κόλαγαν... ξέρεις, μεταξύ μας, αυτό σημαίνει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ μάρκα... κατά τα άλλα ελπίζω οι μετοχές σου στη VW να πάνε καλά...
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν συγκρινετε το χιλιαρι γκολφ με το χιλιαρι i30?? αλλιως βαλτε το 1.5 με τα 159 αλογα ι30 dct και το αντιστοιχο με τα 150 αλογα γκολφ dsg και πειτε μας τελικα αν η ποιοτητα του γκολφ δικαιολογει τα 5χιλιαρικα διαφορα στη τιμη; υ.γ. εχω το golf vi 1.4 tsi 122hp generation 3d του 2011 πρωτο χερι.