State of art κινητήρες, πιο γεμάτος ο TSI
Στο πεδίο των κινητήρων, έχουμε να κάνουμε με δύο ιδιαίτερα ικανά σύνολα. Αρχικά το ανανεωμένο Hyundai i30 εφοδιάζεται με τον ισχυρό 1.000άρη T-GDI κινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος ενσωματώνει επιπλέον και 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα αλλά και ένα χειροκίνητο «έξυπνο» κιβώτιο 6 σχέσεων, χειροκίνητο, το οποίο επιτρέπει στο σύστημα stop&start να σβήνει τον κινητήρα ακόμα κι αν είναι επιλεγμένη μια σχέση στο κιβώτιο. Ετσι, όπου δεν απαιτείται, η σχέση αποσυμπλέκεται, ο κινητήρας σβήνει και αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επανέλθει άμεσα όταν ο οδηγός πιέσει και πάλι το γκάζι. Από την άλλη το Golf εφοδιάζεται με τον μεγαλύτερο σε χωρητικότητα και 4κύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων που διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Ουσιαστική διαφορά στη λειτουργία των δυο μοτέρ δεν υπάρχει αφού και οι δύο έχουν θετικό τράβηγμα από χαμηλά και επάρκεια ισχύος, ωστόσο ο TSI του Golf προσφέρει συγκριτικά καλύτερες τιμές επιδόσεων, αλλά και χαμηλότερη μέση πραγματική κατανάλωση. Αξίζει τέλος να σημειώσουμε πως και το Golf διαθέτει ήπια υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα του με απόδοση 110 και 150 ίππων που συνδυάζονται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το i30 είναι διαθέσιμο και αυτό με το DCT αντίστοιχο κιβώτιο της Hyundai στην ίδια έκδοση των 120 ίππων.
Στο δρόμο: Πολύ κοντά σε αίσθηση και ευχάριστα στο δρόμο
Η οδική συμπεριφορά των δύο μικρομεσαίων μοντέλων εστιάζει στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης χωρίς ωστόσο να είναι αδιάφορα όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Το αντίθετο μάλιστα αφού και τα δύο προάγουν ένα ευχάριστο οδηγικό προφίλ τόσο σε αίσθηση όσο και αποτελεσματικότητα. Το i30 είναι ελαφρώς πιο σφιχτό από τη ρύθμιση της ανάρτησής του όμως παραμένει ιδιαίτερα άνετο, ενώ χρησιμοποιεί άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που του χαρίζει καλή συμπεριφορά κινούμενο στο όριο ή σε κακοτράχαλο οδόστρωμα. Το Golf ισορροπεί καλύτερα στην άνεση και στην δυναμική συμπεριφορά και προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης αλλά και οδηγική αίσθηση και παρά την χρήση ημιάκαμπτου άξονα πίσω, παραμένει ασφαλές και ευχάριστο υπό πίεση.
Η γνώμη μας
Μπορεί το Golf να παραμένει ο βασιλιάς της κατηγορίας συνολικά, είναι όμως εύκολα αντιληπτό πως δίνει δυνατή μάχη για να διατηρηθεί σε αυτή τη «θέση». Ο ανταγωνισμός και στην προκειμένη περίπτωση το Hyundai i30 είναι ικανός να το δυσκολέψει σε κάποιους τομείς, όπως στο Value for money και την εγγύηση, παραμένοντας παράλληλα δυνατός και στους υπόλοιπους τομείς.
Οταν βλέπεις την πρόοδο και τα συνεχή επιτεύγματα ενός λαού, χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αναρωτιέσαι γιατί τελικά η Ελλάδα κατάντησε έτσι..Συγχαρητήρια λοιπόν στην hyundai-kia
Γενικά ΔΕΝ έχω καλή άποψη για τα Golf, θεωρώ οτι είναι κακό value for money με απαράδεκτα (για το συγκεκριμένο 'όνομα') θέματα βλαβών, ΟΜΩΣ λυπούμαι διότι ο πολύς κόσμος δυστυχώς λειτουργεί με βάση τα κόμπλεξ του και όχι αντικειμενικά. Στο συγκεκριμένο συγκριτκό μπορεί να υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής αλλά υπάρχει και σημαντική διαφορά αξίας. Το Golf είναι ξεκάθαρα μια κλάση παραπάνω και εξηγούμαι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ: o γερμανικός κινητήρας είναι εξαιρετικά ραφιαρισμένος (έχω οδηγήσει Leon με πολύ θετικές εντυπώσεις), τραβάει καλύτερα και είναι και πιο οικονομικός. Η Hyundai γενικά στους κινητήρες είναι πίσω - αξιόπιστοι μεν, πισω δε.... . Οσο για το 'νέο' κιβώτιο της Hyundai, προσωπικά ακόμη περιμένω να δω 'απτά' πλεονεκτήματα... Στην ποιότητα κύλισης το Golf πάντοτε ήταν σημείο αναφοράς και ισχύει ακόμη οπότε και εκεί κερδίζει. Για την αισθητική δεν λέω, πρώτον είναι υποκειμενικό και δεύτερον κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είχε ιδιαίτερες φιλοδοξίες στο θέμα αυτό. Τέλος, στο εσωτερικό η διαφορά ποιότητας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε εξοπλισμό - πχ το Golf έχει πραγματικό ψηφιακό καντραν σε αντίθεση με το i30 που έχει μια 'μεσαία' κατάσταση και στα υλικά όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο. Με βάση λοιπόν τη συνολική εικόνα (και όχι τι θέλει ο καθένας), τείνω να πω οτι η διαφορά τιμής είναι δικαιολογημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση...
Ποιος θα το έλεγε ότι ένα κορεατικό μικρομεσαίο δίνει μάχη σχεδόν ως ίσος προς ίσο, με τον επι χρόνια πρωταθλητή της κατηγορίας.
Πάντως, η υποκειμενική μου άποψη αγαπητό autotriti είναι ότι σαν να προστατεύετε το golf σε αυτό το συγκριτικό, με προχημα την παραπλήσια ιπποδύναμη. Ίσως κ να κάνω λάθος, αλλά έτσι μου φάνηκε.
Έχετε την γνώση, την εμπειρία, είστε πολύ ικανοί (καλοπροαίρετα το αναφέρω) οπότε θα έπρεπε να κάνετε πιο «σκληρό» συγκριτικό. Ο πρωταθλητής (βλέπε golf) οφείλει κάθε στιγμή, να αποδεικνύει την αξία του, σωστά??
Να είστε βέβαιοι, ότι ένα «σκληρό» συγκριτικό με μια δυνατή πιο ολοκληρωμένη έκδοση του i30, ότι θα την επικροτούσαμε όλοι. Και οι αιώνιοι αντίπαλοι αλλά κ λάτρεις του ....πάλε ποτε βασιλιά της κατηγορίας....!
Θα έπρεπε να έχετε επιλέξει έκδοση με μικρότερο μοτέρ σε κυβισμό, κυλίνδρους κ ιπποδύναμη, golf κ να το «στήσετε» δίπλα στο 1000αρι i30.
Η έκδοση golf που επιλέξατε, είναι η δεύτερη πιο ολοκληρωμένη (για τη χώρα μας) σε χαρακτήρα, επιδόσεις, αίσθηση, σε αντίθεση με την «μικρή» έκδοση του i30.
Για να το πω αλλιώς, τολμήστε τη σύγκριση golf των 150 ίππων με το i30 1.5 T-GDI με 159 PS. Διψάμε να διαβάζουμε τέτοια συγκριτικά, που γίνεται σφαγή, κ όχι ....«στρογγυλεμένα».
Σας ευχαριστώ, κ πάντα καλοπροαίρετα.
Αν και φαβεδάκιας το προηγούμενο μοντέλο golf το βρίσκω πιο όμορφο ως Design από το τωρινό το golf 8.Παρ όλα ως αρχηγός στην κατηγορία αποτελεί σημείο αναφοράς με φοβερές πωλήσεις(Δεν μιλώ περί Ελλαδιστάν βέβαια) που οι ανταγωνιστές του ονειρεύονται με δεύτερο το corolla.
Καλή χρονιά με υγεία, άξια δημοσιογραφική έρευνα, τόλμη κι αντικειμενικότητα. Όταν συγκρίνουμε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας τα συγκρίνουμε με ισοδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά, διαφορετικά η σύγκριση δεν έχει αξία. Επανάληψη λοιπόν της συγκριτικής αξιολόγησης με το i30 να φορά τον σωστό κινητήρα 1.5 TGI.
Το λαθος της VW είναι ότι εβγαλε το 2006 αμαξι με 140 αλογα και 220 Nm ροπή όταν οι άλλοι στα ίδια λεφτά πούλαγαν ατμοσφαιρικά 1.6. Και τα πήραμε τα σκίσαμε στα γκάζια και μετά λέμε ότι είναι αναξιόπιστα σε σχέση με τα τότε hyundai. Ότι και να πάρεις με turbo εάν δεν είσαι προσεκτικός θα το διαλύσεις. Γιατί στα turbo οι θερμοκρασίες, οι πιέσεις και οι καταπονήσεις είναι μεγάλες. Άλλο να σηκώνει το σασμάν 220 Nm ροπή και άλλο 100. Μη περιμένετε να βγουν τα turbo hyundai τόσο αξιόπιστα όπως τα απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που έβγαζε παλιά εάν τα λιώνετε στα γκάζια με κρύο κινητήρα ή με 45 βαθμούς ατμοσφαιρική θερμοκρασία.
Προς ΝΙΚ... λάθος το ότι έβγαλε 'πουσαρισμένο' (?) κινητήρα... λάθος ότι έβγαλε 'πρόωρα' ηλεκτρονικά αυτόματα κιβώτια τα οποία στους 3 (!) μήνες τα έφτυναν (και η αντιπροσωπεία έλεγε οτι φταίει ο οδηγός λες και εκείνος άλλαζε ταχύτητες )... λάθος οτι έβγαλαν κινητήρες diesel που ήθελαν (λέμε τώρα) 'ραφινέ' καύσιμο αλλιώς κόλαγαν... ξέρεις, μεταξύ μας, αυτό σημαίνει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ μάρκα... κατά τα άλλα ελπίζω οι μετοχές σου στη VW να πάνε καλά...
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν συγκρινετε το χιλιαρι γκολφ με το χιλιαρι i30??
αλλιως βαλτε το 1.5 με τα 159 αλογα ι30 dct και το αντιστοιχο με τα 150 αλογα γκολφ dsg και πειτε μας τελικα αν η ποιοτητα του γκολφ δικαιολογει τα 5χιλιαρικα διαφορα στη τιμη;
υ.γ. εχω το golf vi 1.4 tsi 122hp generation 3d του 2011 πρωτο χερι.
Οταν βλέπεις την πρόοδο και τα συνεχή επιτεύγματα ενός λαού, χαίρεσαι αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αναρωτιέσαι γιατί τελικά η Ελλάδα κατάντησε έτσι..Συγχαρητήρια λοιπόν στην hyundai-kia
Γενικά ΔΕΝ έχω καλή άποψη για τα Golf, θεωρώ οτι είναι κακό value for money με απαράδεκτα (για το συγκεκριμένο 'όνομα') θέματα βλαβών, ΟΜΩΣ λυπούμαι διότι ο πολύς κόσμος δυστυχώς λειτουργεί με βάση τα κόμπλεξ του και όχι αντικειμενικά. Στο συγκεκριμένο συγκριτκό μπορεί να υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής αλλά υπάρχει και σημαντική διαφορά αξίας. Το Golf είναι ξεκάθαρα μια κλάση παραπάνω και εξηγούμαι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ: o γερμανικός κινητήρας είναι εξαιρετικά ραφιαρισμένος (έχω οδηγήσει Leon με πολύ θετικές εντυπώσεις), τραβάει καλύτερα και είναι και πιο οικονομικός. Η Hyundai γενικά στους κινητήρες είναι πίσω - αξιόπιστοι μεν, πισω δε.... . Οσο για το 'νέο' κιβώτιο της Hyundai, προσωπικά ακόμη περιμένω να δω 'απτά' πλεονεκτήματα... Στην ποιότητα κύλισης το Golf πάντοτε ήταν σημείο αναφοράς και ισχύει ακόμη οπότε και εκεί κερδίζει. Για την αισθητική δεν λέω, πρώτον είναι υποκειμενικό και δεύτερον κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είχε ιδιαίτερες φιλοδοξίες στο θέμα αυτό. Τέλος, στο εσωτερικό η διαφορά ποιότητας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, όχι μόνο σε αίσθηση αλλά και σε εξοπλισμό - πχ το Golf έχει πραγματικό ψηφιακό καντραν σε αντίθεση με το i30 που έχει μια 'μεσαία' κατάσταση και στα υλικά όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο. Με βάση λοιπόν τη συνολική εικόνα (και όχι τι θέλει ο καθένας), τείνω να πω οτι η διαφορά τιμής είναι δικαιολογημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση...
Ποιος θα το έλεγε ότι ένα κορεατικό μικρομεσαίο δίνει μάχη σχεδόν ως ίσος προς ίσο, με τον επι χρόνια πρωταθλητή της κατηγορίας. Πάντως, η υποκειμενική μου άποψη αγαπητό autotriti είναι ότι σαν να προστατεύετε το golf σε αυτό το συγκριτικό, με προχημα την παραπλήσια ιπποδύναμη. Ίσως κ να κάνω λάθος, αλλά έτσι μου φάνηκε. Έχετε την γνώση, την εμπειρία, είστε πολύ ικανοί (καλοπροαίρετα το αναφέρω) οπότε θα έπρεπε να κάνετε πιο «σκληρό» συγκριτικό. Ο πρωταθλητής (βλέπε golf) οφείλει κάθε στιγμή, να αποδεικνύει την αξία του, σωστά?? Να είστε βέβαιοι, ότι ένα «σκληρό» συγκριτικό με μια δυνατή πιο ολοκληρωμένη έκδοση του i30, ότι θα την επικροτούσαμε όλοι. Και οι αιώνιοι αντίπαλοι αλλά κ λάτρεις του ....πάλε ποτε βασιλιά της κατηγορίας....! Θα έπρεπε να έχετε επιλέξει έκδοση με μικρότερο μοτέρ σε κυβισμό, κυλίνδρους κ ιπποδύναμη, golf κ να το «στήσετε» δίπλα στο 1000αρι i30. Η έκδοση golf που επιλέξατε, είναι η δεύτερη πιο ολοκληρωμένη (για τη χώρα μας) σε χαρακτήρα, επιδόσεις, αίσθηση, σε αντίθεση με την «μικρή» έκδοση του i30. Για να το πω αλλιώς, τολμήστε τη σύγκριση golf των 150 ίππων με το i30 1.5 T-GDI με 159 PS. Διψάμε να διαβάζουμε τέτοια συγκριτικά, που γίνεται σφαγή, κ όχι ....«στρογγυλεμένα». Σας ευχαριστώ, κ πάντα καλοπροαίρετα.
Αν και φαβεδάκιας το προηγούμενο μοντέλο golf το βρίσκω πιο όμορφο ως Design από το τωρινό το golf 8.Παρ όλα ως αρχηγός στην κατηγορία αποτελεί σημείο αναφοράς με φοβερές πωλήσεις(Δεν μιλώ περί Ελλαδιστάν βέβαια) που οι ανταγωνιστές του ονειρεύονται με δεύτερο το corolla.
Καλή χρονιά με υγεία, άξια δημοσιογραφική έρευνα, τόλμη κι αντικειμενικότητα. Όταν συγκρίνουμε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας τα συγκρίνουμε με ισοδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά, διαφορετικά η σύγκριση δεν έχει αξία. Επανάληψη λοιπόν της συγκριτικής αξιολόγησης με το i30 να φορά τον σωστό κινητήρα 1.5 TGI.
Το λαθος της VW είναι ότι εβγαλε το 2006 αμαξι με 140 αλογα και 220 Nm ροπή όταν οι άλλοι στα ίδια λεφτά πούλαγαν ατμοσφαιρικά 1.6. Και τα πήραμε τα σκίσαμε στα γκάζια και μετά λέμε ότι είναι αναξιόπιστα σε σχέση με τα τότε hyundai. Ότι και να πάρεις με turbo εάν δεν είσαι προσεκτικός θα το διαλύσεις. Γιατί στα turbo οι θερμοκρασίες, οι πιέσεις και οι καταπονήσεις είναι μεγάλες. Άλλο να σηκώνει το σασμάν 220 Nm ροπή και άλλο 100. Μη περιμένετε να βγουν τα turbo hyundai τόσο αξιόπιστα όπως τα απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που έβγαζε παλιά εάν τα λιώνετε στα γκάζια με κρύο κινητήρα ή με 45 βαθμούς ατμοσφαιρική θερμοκρασία.
Προς ΝΙΚ... λάθος το ότι έβγαλε 'πουσαρισμένο' (?) κινητήρα... λάθος ότι έβγαλε 'πρόωρα' ηλεκτρονικά αυτόματα κιβώτια τα οποία στους 3 (!) μήνες τα έφτυναν (και η αντιπροσωπεία έλεγε οτι φταίει ο οδηγός λες και εκείνος άλλαζε ταχύτητες )... λάθος οτι έβγαλαν κινητήρες diesel που ήθελαν (λέμε τώρα) 'ραφινέ' καύσιμο αλλιώς κόλαγαν... ξέρεις, μεταξύ μας, αυτό σημαίνει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ μάρκα... κατά τα άλλα ελπίζω οι μετοχές σου στη VW να πάνε καλά...
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν συγκρινετε το χιλιαρι γκολφ με το χιλιαρι i30?? αλλιως βαλτε το 1.5 με τα 159 αλογα ι30 dct και το αντιστοιχο με τα 150 αλογα γκολφ dsg και πειτε μας τελικα αν η ποιοτητα του γκολφ δικαιολογει τα 5χιλιαρικα διαφορα στη τιμη; υ.γ. εχω το golf vi 1.4 tsi 122hp generation 3d του 2011 πρωτο χερι.