Ηyundai i30 Vs Honda Civic
267.428 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2019)
Τα Ηyundai i30 και Ηοnda Civic με τα 1.000άρια μοτέρ τους συνδυάζουν την πρακτικότητα που χρειάζεται μια οικογένεια, την καλή οδική συμπεριφορά και φυσικά τις απαραίτητες επιδόσεις, διαμορφώνοντας ένα πλούσιο πακέτο για οποιονδήποτε αγοραστή.
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στην βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις, έχουν το πλεονέκτημα ότι πέρα από την οικονομία καυσίμου, επιπλέον διαθέτουν και την ανάλογη ισχύ, ώστε να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς συγκριτικά με τις βασικές εκδόσεις τους. Έτσι είναι ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα. Εδώ επιλέξαμε τα Hyundai i30 και Honda Civic με τούρμπο κινητήρες 1.000 κ.εκ. από δύο διαφορετικές καταξιωμένες σχολές: την κορεατική που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη T-GDI κινητήρα 120 ίππων και την ιαπωνική, με το all time classic, Honda Civic που για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 129 ίππους.
Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές.
Και τα δύο είναι από τα καλυτερα αυτή τη στιγμή.
Κάτοχος honda civic 1.0 turbo elegance,το αμάξι είναι το καλύτερο της κατηγορίας του σε όλα τα επίπεδα. Είναι κρίμα ο κόσμος να δινει λεφτά για Γερμανικά αμάξια,δεν αξίζουν τα λεφτά τους, ολο προβλήματα. Είναι προτιμότερο να αγοράσεις κάποιο Κορεάτικο πάρα Γερμανικό.Ολα σχεδόν τα περιοδικά προωθούν τα Γερμανικά αμάξια. Δείτε την έρευνα του του auto triti για τα αμάξια που είναι για κλωτσιες, σχεδόν όλες οι Γερμανικές μάρκες είναι στις τελευταίες θέσεις.