Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ίδιο μοντέλο, στα ίδια λεφτά & έκδοση. Διαλέγεις βενζίνη ή ηλεκτρικό;

 Σχολιάστε 
2.439 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2024)
Απόψεις: Opel Frontera: Ίδιο μοντέλο, στα ίδια λεφτά & έκδοση. Διαλέγεις βενζίνη ή ηλεκτρικό;

Απόψεις: Opel Frontera: Ίδιο μοντέλο, στα ίδια λεφτά & έκδοση. Διαλέγεις βενζίνη ή ηλεκτρικό;

- Το νέο Frontera είναι το πρώτο μοντέλο με ίδια τιμή ως βενζίνης και ηλεκτρικό
- Ίδια τιμή μόνο στη Μ. Βρετανία λόγω της εκεί νομοθεσίας για τα ηλεκτρικά
- Θέμα χρόνου το δίλημμα να έρθει και σε άλλα μοντέλα στην υπόλοιπη Ευρώπη
- Ελάχιστο κόστος χρήσης, καλύτερες επιδόσεις, αλλά και «μανούρα» στη φόρτιση

Το νέο Frontera είναι το πρώτο μοντέλο με ίδια τιμή ως βενζίνης και ηλεκτρικό

Αργά η γρήγορα οι τιμές των ηλεκτρικών και θερμικών θα έρθουν στα ίσα, ακόμη και αν δεν υπάρχει πίεση, όπως στη Μ. Βρετανία, να πωλούνται ηλεκτρικά, έναντι θερμικών, πάση θυσία. Τότε τι θα διαλέξεις;
 
Έγινε νωρίτερα απ`όσο περιμέναμε. Η εξίσωση της τιμής του ολοκαίνουργιου Frontera, του μοντέλου που αντικαθιστά το Crossland, μεταξύ της ηλεκτρικής και θερμικής έκδοσης ανοίγει το δρόμο που όλοι περιμέναμε. Μπορεί να αργεί ακόμη για τα άλλα μοντέλα και εκτός κάποιων αγορών, όμως αρκεί να το δεις μία φορά, και τώρα το περιμένεις απ`όλους.

Ίδια τιμή μόνο στη Μ. Βρετανία λόγω της εκεί νομοθεσίας για τα ηλεκτρικά

Η εξίσωση των τιμών ισχύει μόνο για την Βρετανική αγορά (όπου η Opel φέρει σήματα Vauxhall) και όχι γιατί η Opel μπορεί να τιμολογήσει το ηλεκτρικό Frontera όσο το θερμικό αλλά γιατί στην Μ. Βρετανία οι κατασκευαστές πρέπει να πουλάνε 22% ηλεκτρικά, και για κάθε θερμικό παραπάνω πληρώνουν από 18.000 ευρώ πρόστιμο. Η Opel προτιμά να χάνει λίγο στο ηλεκτρικό Frontera και να πετύχει το στόχο, παρά να έχει κέρδος στο θερμικό και να πληρώνει το πρόστιμο.

Θέμα χρόνου το δίλημμα να έρθει και σε άλλα μοντέλα στην υπόλοιπη Ευρώπη

Η νομοθεσία που ισχύει στη Μ. Βρετανία και πιέζει πολύ τους κατασκευαστές να κάνουν κάθε θυσία για να πουλάνε ηλεκτρικά και να μην πουλάνε θερμικά είναι κάτι που συζητά και η Ε.Ε., ειδικά μετά τη βουτιά στις πωλήσεις ηλεκτρικών που έχει σημειωθεί από την αρχή του χρόνου. Που σημαίνει πως αν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού και στην Ευρώπη, τέτοια διλήμματα θα δούμε και εμείς, ειδικά στα φθηνότερα μοντέλα που η «χασούρα» από τη μείωση τιμής δεν είναι τεράστια.

Ελάχιστο κόστος χρήσης, καλύτερες επιδόσεις, αλλά και «μανούρα» στη φόρτιση

Και έτσι η επιλογή γίνεται δύσκολη. Για όσους το ηλεκτρικό έχει τη δική το περιπέτεια, με τη φόρτιση στο σπίτι, τη φόρτιση στο ταξίδι, τη μικρή αυτονομία, ή ακόμη και την αβεβαιότητα στη μεταπώληση, το θερμικό κερδίζει. Αν όμως βάλεις το ελάχιστο κόστος χρήσης του ηλεκτρικού, τις επιδόσεις του, την ησυχία και ευκολία στην οδήγηση, είναι δύσκολο να πας σε θερμικό, ειδικά όταν μιλάμε για την ίδια τιμή.
 
Εσύ στα ίδια λεφτά, θα προτιμούσες πάλι το θερμικό ή θα πήγαινες καρφί για ηλεκτρικό; Τι λες;

Autotriti.gr
Autotriti.gr