Η πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του IONIQ έχει προγραμματισθεί για το σαλόνι της Γενεύης, όπου και θα παρουσιασθούν οι τρεις εκδοχές του: η υβριδική, η plug-in υβριδική που φορτίζει στην πρίζα και η πλήρως ηλεκτρική
Ιδού το Hyundai IONIQ
5.192 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2016)
Το Hyundai ΙΟΝΙQ θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διατίθεται ως συμβατικό υβριδικό, ως ηλεκτρικό και ως plug-in υβριδικό που φορτίζει στην πρίζα. Ας γνωρίσουμε σήμερα την «απλή» του εκδοχή.
Πριν από περίπου μια εβδομάδα, η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου υβριδικού μοντέλου της, του IONIQ, το οποίο σκοπεύει να ανταγωνιστεί το κραταιό Toyota Prius. Σήμερα, η εταιρεία μας δίνει περισσότερες φωτογραφίες του οχήματος, ενώ μας ενημερώνει περαιτέρω για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.Το λανσάρισμα του IONIQ είναι ορόσημο στην προσπάθεια της Hyundai να αναρριχηθεί ως το 2020 στη 2η θέση της «πράσινης» αυτοκινητοβιομηχανίας, παρουσιάζοντας πάνω από 22 φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα. Η πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του IONIQ έχει προγραμματισθεί για το σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο, όπου και θα παρουσιασθούν οι τρεις εκδοχές του: η υβριδική, η plug-in υβριδική που φορτίζει στην πρίζα και η πλήρως ηλεκτρική. Η Hyundai έχει αποκαλύψει προς το παρόν στοιχεία μόνο για την απλή υβριδική έκδοση, η οποία θα λανσαριστεί πρώτη στην αγορά κάποια στιγμή μέσα στο 2016.Αισθητικά ξεχωρίζει με την κουπέ λογικής σιλουέτα του, η οποία βοηθάει και στην καλύτερη ροή του αέρα. Μάλιστα, με αεροδυναμικό συντελεστή 0,24, το IONIQ είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα της αγοράς. Στο εσωτερικό δεσπόζουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που υποστηρίζει τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων με πλήρη υποστήριξη για smartphone (Apple CarPlay - Android Auto). Πλήθος τεχνολογιών ασφάλειας είναι διαθέσιμες με συστήματα όπως τα: Autonomous Emergency Braking, Lane Keeping Assist System, Lane Departure Warning System, Blind Spot Detection και Rear Cross Traffic Alert.Το IONIQ στηρίζεται πάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα. Στην απλή υβριδική του εκδοχή κινείται από τον 1.6 GDI βενζινοκινητήρα της σειράς Kappa, απόδοσης 105 ίππων και 147 Nm. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων, ενώ αντλεί ενέργεια από εξελιγμένη μπαταρία Πολυμερούς Ιόντων – Λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 141 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής με την πρώτη ταχύτητα και 235 Nm από τη δεύτερη έως την έκτη ταχύτητα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Υπάρχουν δύο προγράμματα κίνησης (Sport και Eco), ενώ τέλος το IONIQ μπορεί να κινείται (έως και τα 120 χλμ./ώρα) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 141 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής με την πρώτη ταχύτητα και 235 Nm από τη δεύτερη έως την έκτη ταχύτητα.