4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σχεδιαστικά είναι εμφανείς τόσο οι επιρροές από το «Monza concept», με αρκετά επιθετική σχεδίαση ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, όσο και με το νέο Corsa
Ιδού το νέο Opel Astra
15.476 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2015)
Σε πλήρη αποκάλυψη της νέας γενιάς του Astra προχώρησε η Opel, μετά την «διαρροή», με την επίσημη παρουσίαση του να τοποθετείται χρονικά τον Σεπτέμβριο, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.
Με μήκος 4,37 μέτρα (5 εκ. μικρότερο από το τωρινό μοντέλο) το Astra K σύμφωνα με την Opel, είναι επίσης κατά 120 έως 200 κιλά ελαφρύτερο, ενώ, παρά τις μειωμένες διαστάσεις, ο χώρος των επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 35 χιλιοστά.
Σχεδιαστικά είναι εμφανείς τόσο οι επιρροές από το «Monza concept», με αρκετά επιθετική σχεδίαση ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, όσο και με το νέο Corsa, σε μια προσπάθεια για κοινή σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας.
Στο εσωτερικό την εμφάνιση τους κάνουν ένα νέο τριάκτινο τιμόνι, το νέο IntelliLink σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″, το οποίο υποστηρίζει τα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Exclusive και Innovation.
Να σημειωθεί ότι η Opel εξοπλίζει το νέο Astra με ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, βοηθό παρκαρίσματος, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και κάμερα οπισθοπορείας.
Σε ότι αφορά στην κίνηση της νέας γενιάς του Astra, βασίζεται σε μια γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με βασική επιλογή τον 1.600αρη CDTi απόδοσης 95 ίππων, καθώς και τον τρικύλινδρο 1.000αρη Ecotec βενζίνης των 105 ίππων.
Επιπροσθέτως, το νέο Astra, διατίθεται με τον 1.400αρη Ecotec κινητήρα βενζίνης απόδοσης 145 ίππων και 250 Nm ροπής, ενώ οι πληροφορίες κάνουν λόγο ότι αργότερα θα είναι διαθέσιμο και σε GSi έκδοση 250 ίππων, και φυσικά ως Astra OPC έως το 2017.
Με μήκος 4,37 μέτρα (5 εκ. μικρότερο από το τωρινό μοντέλο) το Astra K είναι επίσης κατά 120 έως 200 κιλά ελαφρύτερο, ενώ ζυγίζει και 20% λιγότερο
Για οσους δεν το γνωριζουν ο 1.6 diesel των 95 ιππων ειναι μια detuned εκδοση του νεου αλουμινενιου κινητηρα της Opel των 136 ιππων, για μεγαλυτερη οικονομια και χαμηλοτερους ρυπους, σιγουρα το νεο Astra θα φοραει και πιο ισχυρες εκδοσεις του οπως ισχυει και για το τωρινο Astra.Ο χιλιαρης τρικυλινδρος των 105 ιππων ειναι και αυτος μια detuned του νεου Corsa με τους 115 ιππους, ο αμεσως πιο δυνατος που θα φοραει το νεο Astra λογικα θα ειναι ο ολοκαινουργιος αλουμινενιος 1.4 βενζινης αμεσου ψεκασμου που βγαζει 145 ιππους.
1. Ποιος ξεστόκαρε και αγόρασε η opel 1.6lt diesel απόδοσης 95 ίππων (για άλλη μια φορά εκτός ανταγωνισμού); 2. Από ποιον θα αγοράσει 1.0lt 105hp κινητήρα; Δεν γίνεται να έχει 1.0lt βενζίνη 105hp, και 1.6lt diesel 95hp. Φάβα έχει ο λάκος
Πολύ ωραίο αμάξι και πάλι καλα θα είναι πιο ελαφρύ απο το ήδη υπάρχον αμάξι..Πάντως εγω με το θέμα αξιοπιστίας παρόλο που άκουγα διαφορα ω ενα corsa του 2010 εχω κάνει 115000 χλμ και δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα το αμάξι...
ομορφο αυτοκινητο αλλα απο αξιοπιστια τι γινεται? Θα θελει συνεχεια συνεργειο και ενα σκασμο λεφτα για επισκευες? Εχω ακουσει πολλα ασχημα λογια περι αξιοπιστιας για opel γενικως πριν ακομη παρουσιασει τα turbo μοτερ (βενζινη). Τωρα με turbo μοτερ πιθανως να ειναι χειροτερα τα πραγματα. Εχω καποια επιφυλαξη σε οτι αφορα το κεφαλαιο αξιοπιστια για τη συγκεκριμενη μαρκα.