Μια σειρά από εικόνες του δεύτερης γενιάς Peugeot 208 διέρρευσαν πριν από λίγο, δύο εβδομάδες πριν το γαλλικό μικρό βρεθεί στο περίπτερο της μάρκας στην Γενεύη για την επίσημη αποκάλυψη του.
Το νέο 208 φαίνεται πως στην δεύτερη γενιά του αλλάζει ριζικά σε εμφάνιση και υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, πιο πρόσφατος εκπρόσωπος της οποίας είναι και το πρόσφατα παρουσιασμένο μεγαλύτερο νέο 508. Ειδικότερα, στο εμπρός μέρος συναντούμε νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα αλλά και LED φώτα ημέρας σε σχήμα «νυχιού» αλλά και μια πολύ μ,εγαλύτερη γρίλια που φέρει πάνω της το έμβλημα της μάρκας. Αρκετά διαφοροποιημένο είναι και το πίσω μέρος που υιοθετεί τώρα φωτιστικά σώματα εμπνευσμένα από το Peugeot 3008 αλλά και πολύ σπορτίφ προφυλακτήρα. Και τα δύο αυτοκίνητα στις φωτογραφίες (το μπλε είναι το ηλεκτρικό και το χρυσό το 208 με κινητήρες εσωτερικής καύσης) εξοπλίζονται με μαύρη οροφή, μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών και μαύρους καθρέπτες.
Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το μοντέλο είναι η CMP του ομίλου PSA. Πληροφορίες για τα μηχανικά σύνολα δεν έχουν γίνει γνωστά μέχρι αυτή την στιγμή, ωστόσο πληροφορίες από το στρατόπεδο της Peugeot αναφέρουν πως οι κινητήρες με turbo ή χωρίς θα είναι τα τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα μοτέρ του γαλλικού Group. Δεδομένη θεωρείται η εισαγωγή του τρικύλινδρου PureTech βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με ισχύ από 82 έως και 110 ίππους, καθώς επίσης και του νέου downsized τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα BlueHDi 130 S&S χωρητικότητας 1.5 λτ. Όσον αφορά την ηλεκτρική έκδοση, το νέο 208 είναι πολύ πιθανόν να λάβει το κινητήριο σύνολο του DS3 Crossback E-Tense που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 135 ίππων και μια μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 300 χιλιομέτρων.
Από την μόνη εικόνα που έχει έρθει στο φως για την καμπίνα του νέου γαλλικού μικρού γίνεται ξεκάθαρο πως η σχεδίαση της είναι δάνειο από τα μεγαλύτερα «αδερφάκια» του, όπως το 3008 SUV. Το ιδιαίτερο τιμόνι της μάρκας δίνει ξανά το παρών, ενώ συναντούμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια «αιωρούμενη» οθόνη για την υποστήριξη του συστήματος ψυχαγωγίας. Κάτω από αυτήν βρίσκουμε δύο αεραγωγούς και μια σειρά από μπουτόν, πιθανότατα για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού. Τέλος, ενδιαφέρον προκαλεί η σχεδίαση του ταμπλό μπροστά από την θέση του συνοδηγού.